מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
מונדיאל MENU
מתחת לשורת MENU מטרו
אינסטגרם
קונה אופנוע
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הווסקוורנה באנר שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
ברקום שמאל
לרט
לרט
תמוז
rok-straps רצועות קשירה 140
אישימוטו באנר קוביה שמאל
פרפקט קוביה שמאל
KTM עליון קוביה
סטפן
הארלי שמאל
מתלה לקסדה
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
מונדיאל קוביה

שליחות צרכנית

שליחות צרכנית

נח אבגר הלוי

צילום: מערכת דוגרי

 
ד.ל.ב
www.ktmracing.co.il
לפי האגדות, נקודת ה-G של האישה היא אותה G שנמצאת בסוף המילה Shoping. לעומתן, לפי האגדות, גבר עושה שופינג בשיטת הצייד: באתי, לקחתי, שילמתי, ביי. אבל "פעם ב…" מגיע הרגע שגם הגבר מתרגש מקניות. בדרך כלל זה קורה בתחומי תחביב: בגדי גלישה לגולשים, בגדי אופנועים לאופנוענים. אז הנה רגע אחד כזה שבו אתם הולכים להתלבט, להתחבט, להסתלבט ובסוף להתבלט – הרגע בו תבחרו בגדים של KTM. תראו, בעצם קטלוג POWER WARE של KTM הפך כבר מזמן לחוברת ה- "IKEA" של הגברים בקרב רוכבי העולם. הקטלוג מציע מגוון אדיר של ביגוד ולבוש איכותיים וייחודיים לאוהבי KTM בפרט והצבע הכתום בכלל – לרכיבה וליום יום. ועכשיו, כבר לא צריך להגיע לחנויות אביזרים באוסטריה (מדינת הבית של KTM) ומדינות בלתי יהודיות נוספות כדי לקנות כאלו. אביזרי הלבוש זמינים עכשיו גם בישראל וניתנים להזמנה דרך מערך המשווקים של ד.ל.ב מוטוספורט הפרושים ברחבי הארץ (את כתובותיהם על פי מיקום גיאוגרפי ניתן למצוא כאן, והקטלוג הקטלוג זמין להורדה ועיון כאן) גם קטלוג POWER PARTS שהפך לחוברת הפורנו של עולם הגברים זמין בקישור זה.
 
אופנו סנטר
www.ofnocenter.co.il
לרשת אופנוסנטר הגיעו ארגזים של חברת RED. הארגזים עוצבו באנגליה וקיימים בגדלים 48 ו- 30 ליטר בצבעים שחור ולבן. לארגז מנגנון נעילה ייחודי פנימי ומוסתר. מגיע עם קיט להתאמה אוניברסלית של הארגז והבסיס לאופנוע. ארגז 48 ליטר מכיל עד 2 קסדות. ארגז 30 למכיל עד קסדה אחת. מחיר ארגז 48 ליטר – 499 שקלים ולחברי מועדון 439 שקלים מחיר ארגז 30 ליטר 359 שקלים ולחברי מועדון 307 שקלים. אנחנו רוצים להזכיר שהחודש עד 28.2.14 יש בסניפי הרשת ובאתר האינטרנט מבצע דאבל קאשבק ככה שממש שווה לבוא לקנות כמה שיותר כי מקבלים כפול כסף. ללא הגבלת זמן ועם כפל מבצעים.
 

אחד על אחד

www.1-on-1.co.il
אתם מרגישים את החורף? מה לא? בכלל לא? האמת היא שגם הטבע לא מרגיש אותו. פרחי אפריל פורחים עכשיו, בנמל התעופה על שם נדידת הציפורים הודיעו על שיבושים קשים בנדידה כי הציפורים אמורות לנחות בארץ בחורף ופתאום מחכות להן ציפורים בביקיני מרוב שחם. אז אתם בטח חושבים שאם אתם לא מרגישים את החורף אז גם האופנוע שלכם לא. טעות. הלילות קרים, השמן מתפקד כמו בחורף, הצמיגים חשופים לפגעי קור ולפגעי פערי טמפרטורות גבוהים בין הלילה ליום. כל מה שעשוי מגומי עלול לגרום לנזלת אופנועים – מה שידוע בשם נזילות. אז ת'שמעו לנו, אל תכנסו לקטע הזה שאם אין גשם אין חורף. האופנוע שלכם צריך בדיקת חורף ובאחד על אחד מציעים לכם להיכנס ולעשות בדיקה כזו ללא תשלום בכלל. סתם ככה, כדי שהרכיבה שלכם תהייה בטוחה יותר. אתם יודעים איך קוראים לאחד כזה שנותנים לו בחינם והוא לא לוקח? נכון, ככה בדיוק קוראים לו. אל תהיו כאלו.
 
 

 
לרט
www.laret.co.il
הראש, אמור להיות האבר הכי חשוב בגוף, חוץ כמובן מאברי הרבייה, וחוץ, כמובן, מהלב, וחוץ כמובן מה…אתם יודעים מה? ככל שאנחנו חושבים על זה יותר, אנחנו מגלים שיש לא מעט אנשים שהראש שלהם רחוק מאוד מלהיות החלק הכי חשוב, ובטח שהוא לא האיבר הכי פעיל, והם בכול זאת חיים לא רע, חלקם אפילו טוב מאוד. אבל זאת לא סיבה שלא להגן על הראש הכי טוב שאפשר וזאת לא סיבה לקנות קסדה פחות טובה. מה שכן, להוציא 2000-5500 שקלים על קסדה שמגנה על ראש שכרגע סגרנו שיש אנשים שחיים בלעדיו, זה כבר מיותר. בדיוק בגלל זה לרט הביאה לכאן את קסדת LS2 FF370 EASY GLOSS – שהיא ככל הנראה הקסדה הכי טובה כיום מבחינת התמורה למחיר. הקסדה אינה נופלת מקסדות מותג של יצרנים מובילים, אולם מחירה הגיוני יותר ושווה לכל כיס. לקסדה זו כל המאפיינים הדרושים בכדי שתהיה פרקטית וידידותית לרוכב, כמו למשל מנגנון הפתיחה הקל לתפעול וההפעלה הפשוטה של משקף השמש. הנה, שתדעו עוד כמה דברים עליה: היא עשויה מחומרים מרוכבים בטכנולוגיית  ) HPTT תרמופלסט) יש לה מערכת פתחי אוורור מתקדמת: כניסת אויר מקדימה, סירקולציה פנימית ויציאת האוויר מאחור, היא כוללת ריפודים בחיתוך לייזר להתאמה מושלמת שהם גם אנטי- בקטריאליים, דוחי לחות וריחות, פריקים לחלוטין וכביסים. המשקף הוא נגד שריטות, 3D, המעניק דיוק אופטי וראייה רחבה. הקסדה כוללת משקף שמשפנימי בעל מעטה כפול, ושליטה ידנית נוחה, אבזם שחרור מהיר ותקינה .ECE R22.05 certification. היא עולה 695 שקלים וכמו שהבטחנו, היא מקבילה איכותית לקסדות שעולות פי 4 ויותר.
 

תמוז
www.tammuz.co.il
הנה הטיפ השבועי מתמוז, סוכנות הביטוח מהאמינות בישראל: מסתבר, אומרים לנו בתמוז ששני שליש (67%) מהתאונות בהן מעורב דו גלגלי הן באשמת הנהג האחר. ואנחנו נופלים מהכסא. מה?!? האם מישהו מנסה לרמוז שהנהגים הישראלים לא זהירים? מה פתאום. לא יכול להיות. הרי ידוע שהנהג הישראלי הוא מלך הזהירות, הסבלנות והאדיבות על הכביש. אופס, התעוררנו מחלום. איפה היינו? אה, כן. טיפ מתמוז. או.קיי, נחזור לעניינים: רוב התאונות הן באשמת הנהג הפוגע. עכשיו, אם נפגעתם פיזית, תשכחו מהכול, הכסף באמת לא חשוב, ותדאגו לקבל טיפול הולם. הטיפ הזה מדבר על מקרה בו לא נפגעתם. הנהג הפוגע יודה בכול, יבטיח לכם שהכול יהיה בסדר והוא ייקח אחריות. אבל אז הוא יגיע הביתה וכל הסביבה שלו תגיד לו שהו פראייר וכשתגיעו איתו לתביעת הביטוח תגלו שהוא טוען שאתם אחראיים בכל התאונות שקרו במזרח התיכון באותו חודש, אתם אחראים לחדירת משאיות של אל קעידה למרכז הארץ ובין השאר, אתם גם מואשמים בניסיון לרצוח אותו על ידי התנקשות ממוקדת עם הקטנוע 125 סמ"ק שלכם בארבע על ארבע שלו. בקיצור, הדבר הכי נכון לעשות רגע אחד אחרי התאונה הוא לאסוף עדויות. צלמו את מצב הרכב והאופנוע על הכביש לפני שיזיזו אותם, אספו עדים ופרטים שלהם. צלמו בוידיאו מהסלולארי. אם אפשר תוציאו הודאה מוקלטת מהנהג הפוגע, זה קל: מותר לכם להקליט כל שיחה שאתם שותפים לה, גם בגלוי וגם בסתר – כלומר להפעיל את מכשיר ההקלטה בסלולר שלכם בלי ליידע את המוקלט. אם תגיעו עם פרטי עדים, צילום מצב הרכב ובמיוחד עם הודאה מוקלטת – תנו לסוכן הביטוח לעשות את העבודה ורוב הסיכויים שתקבלו פיצוי על מלוא הנזק שקרה לכם לאופנוע. עכשיו משהו שגם אנחנו וגם תמוז מוכרחים להגיד: כל מה שנאמר לעיל הוא כללי ואין בו לראות בו ייעוץ משפטי או ייעוץ מקצועי אחר.
 
 
בעלי עסקים, רוצים צ'ק של 10,000 שקל במזומן מאיתנו? יופי, גם אנחנו רוצים מכם, אז כדאי שתשכחו מזה מייד. מצד שני, אנחנו יכולים לגרום לכם לחסוך 10,000 שקל לשנה. נכון, הרבה יותר כיף לקבל מזומן ביד – טבין, תקילין ומזומנים. ת'אמת, גם בלי הטבילין והתקילין זה בסדר. מזומנים יספיקו. אבל אם תחשבו על זה, אין הרבה הבדל בין לקבל החזר לבין לא-להוציא את אותו סכום. ועכשיו, בואו נסביר איך: תעבירו את השליחויות שלכם לקטנוע חשמלי. ה BLITZ3000 Delivery – קטנוע שיעשה את העבודה ויחסוך לכם מעל 10,000 ש"ח על כל קטנוע כל שנה. כן, זהו – מה חיכיתם, להסבר בסגנון סבר פלוצר על תנודות הכלכלה העולמית ועל הקפיטליזם החזירי? לא, הענייניים שלנו פשוטים יותר: החיסכון מתחיל מזה שבמקום 8,300 שקלים לביטוח עסקי לכל נהג תשלמו 5,400 בלבד. החיסכון ממשיך עם זה שכל טעינה עולה לכם שקל וחצי ועם זה שאין שמן, אין רדיאטור, כמעט ואי רכיבים מתבלים שצריך להחליף באופן קבוע – וכל זה 100% מוכר במס. חוששים מהקטע החשמלי? מתים מפחד להיתקע באמצע יום עבודה? בליץ תשאיל לכם קטנוע להתנסות ליום עבודה בבית העסק לראות שהוא מתאים לצרכים ולטווחים וגם כדי שתירגעו כי הבליץ נטען בשקע חשמלי רגיל ללא תלות בעמדות טעינה מסובכות. כדאי שתעזבו הכול ותתקשרו לתאם עוד היום נסיעת מבחן לבית העסק שלכם. ועוד משהו שתדעו, אל תכנסו לי לפרנויות ולהתקפי רדיפה, אבל אתם לא לבד. מסעדות שכבר נמנות על על לקוחות בליץ מוטורס: סושיה, עגבניה, בורגרים, סצליאנו ועוד ועוד ועוד. ויש גם מכבסות וטמבוריות וגם חברות לא קשורות שמספקות מוצרים ללקוחות או משתמשות בו כדי להספיק להגיע לפגישות וסידורים.
 
 

ניפוניה
www.nipponia-r.co.il
ניפוניה הוא קטנוע יווני. יוון היא ארץ הקטנועים. בישראל מזג אוויר דומה ליוון ושתי המדינות חולקות את אותו ים. ים זה המקום הזה שיש בו ביקיני, מטקות ושמש שמחליפה לאנשים את הצבע. אנשים שגרים ביוון ובישראל לא מסתפקים בהחלפת צבע העור שלהם, הם מחליפים גם את הקטנוע שלהם. וכשמחליפים קטנוע זו הזדמנות נפלאה לעבור לקטנוע יווני שהוא ללא ספק בין היפים ביותר. תוסיפו לזה את השירות של ניפוניה, שהיא חברת בת של רייכמן, כן כן, ההוא מטויוטה, ויש לכם הרכב מנצח שחסר בו רק דבר אחד קטן: קונה מהיר לקטנוע שאותו אתם רוצים להחליף. אז עכשיו ניפוניה פותרת לכם את הבעיה ומציעה לכם לעשות טרייד אין – הוגן, משתלם ומשתלם. לא טעינו, בטרייד אין "משתלם" זו מילת המפתח. אז הנה זה בקיצור: בואו עם הקטנוע שלכם ותקשיבו למה שיש לניפוניה להציע לכם. אין מצב שלא תצאו עם ניפוניה חדש שהמחיר שלו מפתה והאמינות שלו גורמת ליותר ויותר עסקים שקשורים בשליחויות לקנות אותו בכמויות גדולות.
 

ירימי רייסינג

למי שלא שם לב, אופנוע זה כלי על שני גלגלים. ולמה כל כך חשוב לנו להיזכר בזה עכשיו? כי כמו כל דבר עם שני גלגלים לפעמים כוח המשיכה עובד עליו יותר מידי טוב והוא נופל. ואיתו נופל עוד משהו– הלב. אבל הלב סתם נופל, מה שבאמת צריך ליפול זה הארנק. הנפילות האלו כואבות בכיס. ומה הנזקים הכי נפוצים מאופנועים שנופלים, בין אם במהלך, חס וחלילה לא עלינו רכיבה, ובין אם מעמידה במקום? טוב, לא ניכנס כאן לסקירת כל האפשרויות אלא נחתור למטרה ונספר לכם שאנחנו מדברים על הידיות. ידית המצמד וידית הברקס הן כמו האצבעות ברגליים. החלק הכי חלש והכי שביר. הכי מבאס שנשברת ידית המצמד, מה שנקרא בכמה שפות זניחות בעולם: קלאצ'. למה הכי מבאס? כי לך תחזור הביתה בלי הילוכים. אבל גם ידית ברקס שבורה זה לא כיף גדול. אז מה בעצם אפשר לעשות? לקנות ידיות מתהפכות של RFX שבמקום להישבר בנפילה הן פשוט מתקפלות לאחור. RFX הוא יצרן בריטי איכותי כל כך שרק מלראות את החלפים שהוא מייצר מקבלים צמרמורת איכות בכל הגוף. הידיות מגיעות בכל הצבעים ועולות 720 שקלים לזוג. עוד תוכלו למצוא גם רגלית ברקס מתקפלת למניעת שבר ב-640 שקלים וגם סט של גלגלי שיניים ושרשרת יפים למות ב-899 שקלים.

פרפר
www.parpar-motorcycle.com
גם יפה וגם אופה…..???נגיד, רק נגיד, שהייתה לכם את הוספה החדשה, לא הייתם קוראים כאן עכשיו. הייתם רצים ממקום למקום להראות אותה. להיראות איתה. והייתם משתדלים מקום למקום שאליו אתם רצים יהיה מאוד רחוק אחד מהשני כי עם 44 ק"מ לליטר לא יהיה אכפת לכם לעלות על הוספה לנסוע לכנרת לארוחת בוקר, לירושלים לקינוח, ולערד כדי לשטוף ידיים אחרי האוכל. בניגוד לרוב הדברים האחרים שיש להם שם של נקבה באיטלקית, הוספה כמעט ולא צריכה טיפול. מה זה כמעט? היא צריכה טיפול כל 10,000 קילומטרים שלגבי רוב הרוכבים זה אומר פעם בשנה. ועכשיו לרגל ההשקה מבצע בפרפר: כל הרוכש את הוספה במחיר מזומן יקבל הטבה של 1,200 שקלים לקניית אביזרים בכולבוטקס.
 

אגדות. אנחנו אוהבים אגדות. זאוס היה די בסדר וסיפק חומר ליימבה סיפורים על סטוצים מהצד. "עמי ותמי" גרמו לנו לפחד מזקנים. עד היום אני מידי פעם מתעורר שטוף בכי מסיוטים בלתי נגמרים מ"מוכרת הגפרורים הקטנה" (המלצה – אם לא קראתם אותו תעשו את עצמכם כאילו הספר הזה לא קיים). בקיצור, אנחנו אוהבים אגדות וגם רוני קפאח, הבעלים של אוקסיג'ן אוהב, אבל לא סתם אגדות, רוני אוהב אופנועים אגדיים. ואם גם אתם אוהבים אגדות ואופנועים אגדיים, אז שלא תעיזו, אני מזהיר אתכם, שלא תעיזו לקנות אופנוע לפני שאתם עוברים באוקסיג'ן. תמצאו שם למשל הארלי דיוידסון FXRP, כשהאות P באה לציין "פוליס". לא הלהקה, אלא אלה מהדוחות וכל זה. זה הדגם שהיה למשטרה בהרבה מדינות בעולם והפך לאגדה. באוקסיג'ן מחכה אחד כזה שנת 1990, אבל משופץ ומשוחזר לרמה שהוא נראה כמו 2017 לפחות. תמצאו אצלו גם את הסוזוקי DR600 הכחלחל המגודל ועוד כמה וכמה כאלו. אז שוב – אתם הולכים על קלאסיקה אגדית? לא להחליט עד שלא עברתם באוקסיג'ן.
 


אישימוטו
www.heshemoto.co.il
די נו, אין סוף להמצאות. כל פעם שנראה לך שהמציאו מוצר מושלם מגיע איזה מוצר יוסיין בולט כזה שעושה צחוק מכל מה שהיה לפניות.  מישהו יכול להסביר לי מה קורה לעולם ? (חוסיין אחד נהייה ברק אובמה, חוסיין אחר נהייה יוסיין בולט. איפה החוסיין של פעם, שנשאר חוסיין עם חית דגושה ועוד יעיז לגדל שפם?). אז כאלו הן כפפות הפרו בייקר שהגיעו לאישימוטו. גם ממוגנות היטב, גם מאווררות עד כדי כך שיש חשש שאם יותר מידי רוכבים ילבשו אותן מזג האוויר בארץ יהפוך לקר יותר, גם כוללות מגן לכרית הקדמית של כף היד וגם קלות יותר מתחתוני התחרה של כלב הפודל ששייך לקשישה שגרה בקצה הרחוב. וחוץ מכל זה מה כל כך מיוחד בהן? תסתכלו על משטח כף היד שלהן ותגלו ששתולים עליו כמה עשרות כדורי סיליקון זעירים שמייצרים אחיזה שלא הכרתם באף כפפה אחרת. המגע בין הכפפה למצערת, האופן המוחלט שהיא אוחזת בידיות – אין דברים כאלו, בטח ובטח לא במחיר כזה: 249 שקלים. לכו על זה.
 

מאלוסי
www.malossistore.co.il
טימקס הוא כלי חזק. אז איך זה שכל מי שיש לו טימקס מייד מתחיל לחלום על לחזק אתו יותר? בעצם, יש מצבים שלא טוב לשאול שאלות. סליחה. לא התכוונו להתגרות באף אחד, בטח לא בבעלי טימקס שיש להם תדמית עצבנית שאפילו הבדיחות של שנות השבעים על עצבנות מרוקאית נראות ויפסנה ומדיטציה על ידם. בדיוק כמו הבדיחות, גם בדמוי של רוכבי הטימקס יש מעט מאוד עובדות ואמת. טוב, עזבו עכשיו את הטימקסאים, ובואו נעבור לעיקר: בעלי טימקס, רוצים את הקלאצ' הכי חזק והכי משופר שיש לכדור הזה שנקרא "ארץ" להציע לכם? תגיעו למאלוסי ותבקשו את הקלאצ' שמאלוסי מייצרת לטימקס, אבל תעשו עבודת הכנה קודם – כי הסט שכולל הכול (ארבעה דיסקים מברזל, ועוד שלוש דיסקיות גדולות ושתיים קטנות) כולל גם חלק אחד שתלוי בבחירתכם. הקלאצ' של מאלוסי מגיע עם שלושה סטים של קפיצים ואתם צריכים לבחור איזה סט קפיצים להרכיב. ההבדל ביניהם הוא באיזה סל"ד יכנס הקלאצ' לפעולה מלאה – סט אחד מכוון ל-75 ניוטון, אחד ל-90 ואחד ל-115. כן, אני יודע, לא הבנתם כלום, אבל הבנתם שיש כאן את הקלאצ' הכי משופר, וגם אופציה לשחק אותה מומחה אלוף. תחשבו איזה רושם יקבלו עליכם שכשתגידו "115 ניוטון זה יותר מידי לרכיבה מנהלתית העדפתי לרדת ל-90 ניוטון כדי ש…" וזה לא משנה איך תסיימו את המשפט כי כל הסביבה כבר חושבת שאתם חלק מצוות פיתוח האופנוע של רוסי.
 
 
 
למה אתם חושבים שלקחנו את כל העבודה הזו של להסתובב בין בתי העסק המובלים בעולם הדו גלגלי ולהביא לכם את כל המבצעים והמידע שאנחנו מביאים? חומרניים שכמוכם, אתם בטח חושבים שזה בגלל הכסף. אז זהו שלא. זה הכול כדי שנוכל לפגוש את אורנית המוכרנית החייכנית  מפרפקט אופנועים. נפלנו שם, נו, אין מה להגיד, הסתבכות קשה. הפעם, היא קבלה אותנו בחיוך עוד יותר גדול, אבל החיוך שלה הוא כמו שמש – כל פעם שאתה מסתכל עליה היא נראית יותר מסנוורת מאשר בפעם הקודמת. אז עכשיו, אחרי שסיפרנו לכם את העיקר, החיוך של אורנית, בואו נעבור לתירוץ שבגללו נסענו לראשון לציון. אורנית מציעה לכם לשמור על הברכיים וגם אם זה לא נוח לכם, להתרגל לרכוב עם  מגיני ברכיים – כדי שתוכלו לכרוע ברך ולבקש ממישהי להתחתן אתכם, ולעשות את בביטחון כאילו והיא עומדת להסכים. זוג המגינים של לרט מגיעים עם מפרק – ככה שלא חייבים להתנפל עליהם ולהוריד אותם ברגע שעוצרים, עם שלוש רצועות חיזוק, הם בעלי תקינה אירופאית, ריפוד פנימי נוח מאוד, עיצוב קדמי יפה שגם מקרין איכות וסגירה קלה ונוחה. בסל הכול 300 שקלים ותקבלו אותם – ועוד חיוך גדול מאורנית.

כולבוטקס 
www.kolbotex.co.il
"בוא תראה" צרח לי משה שחם בהתלהבות איך שנכנסתי לכולבוטקס. התפלאתי. משה, בדרך כלל, קול. לא צורח ולא מראה התלהבות. קוראים לזה בן אדם עם התלהבות פנימית. "מי חטף את משה האמיתי" שאלתי "ומתי מחזירים אותו". משה התעלם ורץ אל אזור המעילים בחנות ועם דמעות של התרגשות בעיניים, ליטף את אחד המעילים כאילו והיה, ויסלחו לי האנונימוסים למיניהם, פרוות צ'ינצ'ילה רכה. "זה..זה..זה.." גמגם משה "מעיל הרכיבה הכי טוב שראיתי אי פעם" אמר ופרץ בבכי חסר מעצורים. עכשיו שתדעו: זה לא אנציקלופדיה פה. אל תבנו על זה שכל מה שאתם קוראים הוא תיאור אובייקטיבי וקר של מה שבאמת קרה. אז אני מתחייב על זה שהוא באמת אמר "הכי טוב" וכל זה, בקשר לכל השאר תצטרכו להגיע לכולבוטקס ולראות בעצמכם. בכל מקרה, מדובר במעיל רב עונתי של RST עם כל המיגונים וכולם עם תווי התקן הכי מחמירים, עם שתי בטנות פריקות – אחרת תרמית ואחת נגד גשם, כך שהוא יכול בהחלט להחזיק אתכם רותחים ויבשים גם בשיא החורף. מצד שני, כשמגיעים לארץ שני השליחים הקבועים מהגיהינום – מר יולי ואדון אוגוסט – אפשר לפרק את המעיל הזה עד ל-60 אחוז רשת אוורירית וקלילה. יש לו כיס פנימי לטלפון ועוד אחד לארנק (בעצם מה אני מחליט בשבילכם? כיס פנימי, נו, שימו בו מה שאתם רוצים) וכל הדבר הזה, שזה כמו ארבעה מעילים שונים, עולה 1,390 שקלים.
 

14 תגובות ל שליחות צרכנית

  1. בלי כל הגיחי גיחי והכתיבה שמתאמצת להיות שנונה ויוצאת בסוף סתם דביקה?

  2. יש לי את הדגם הקודם כבר שנתיים ונהנה מכל רגע !!
    אני בדרך כלל לא חווה דעתי על מוצרים אבל כאן אני חייב כי זה באמת המעיל הכי טוב שאי פעם שמתי על עצמי.
    כאילו נתפר עבורי ממליץ מאד מאד

  3. קניתי רצועה ממלוסי בחצי המחיר והרבה יותר טוב. למרות שהבאתי אותה למוסך והמכונאי התבאס גם אמר לי כי הרצועה טובה עשרות מונים.

  4. בסוכנות ניפוניה אמרו לי שהמירו מוצלח ואפילו מיועד לחברות שליחויות…. מה זה אומר?

  5. הוא פרסומת לכל דבר-לא כדאי שתציינו שהוא כזה בכותרתו ?

  6. כן ברור שקסדה של LS2 שעעולה 700 ש"ח איכותית בדיוק כמו קסדה שעולה פי 4 יעני 2800 ש"ח לשואי אוAGV אז בוא תסביר למה אחרי שנה היא מתפרקת.
    יאללה סע לים כמה בולשיט כמה ?????

  7. אם היה לי עיתון נח היה העורך הראשי שלו. כל הכבוד על ההשקעה שהוא נותן אפילו לכתבה צרכנית שהיא כאילו לא יצירתית בכלל. כל הכבוד

  8. חשבתי לקבל כאן טיפים טובים ולמעט פרסום סמוי במחירי "חדירה" לא מצאתי עניין.
    היה מעניין פה פעם והיום המדור קצת קרקסי

  9. רכשתי את הדגם במודעה וחייב לציין שהם קצת מגושמים אבל עדיין מאפשרים רכיבה נוחה ממליץ לגשת לתל אביב ולרכוש אותם באזור שוקן כי המחיר זול ב 20% ממה שמופיע כאן

  10. יש לי את ה-LS2 כבר שנתיים. לא מתפרקת ולא בטיח! דווקא AGV שהיתה לי לפני כןת התפרקה אחרי שנה וחצי.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל