fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70

מדור פרסומי – פרפר, עם ניסיון לא מתווכחים

מדור פרסומי – פרפר, עם ניסיון לא מתווכחים

"פרפר" הינה הסוכנות המורשה הגדולה והותיקה בישראל לשיווק דגמי האופנועים מבית היבואן עופר אבניר:  סוזוקי, אפריליה, פיאג'ו, קימקו, וספה וג'ילרה.  הסוכנות מציעה מבחר רב של אופנועים וקטנועים חדשים ומשומשים מתוצרת מיטב החברות, במצב מצוין, בתנאי רכישה ומימון נוחים ובתוספת נסיעת מבחן על כל כלי. כמו כן ניתנת אחריות פרפר מורחבת לכלים חדשים.

את "פרפר" מנהל יורי דוידי, אופנוען מקצוען בעל ניסיון רב שנים בתחום הדו-גלגלי ואף נוטל חלק כמדריך בקורסים להדרכות רכיבה. יורי החל את דרכו כאיש מכירות  בשנת 2000 ומנהל משנת 2003 את בית העסק פרפר אופנועים השוכן ברחוב שוקן 7, תל-אביב.

המומחיות של "פרפר" היא בתחום עסקאות הטרייד-אין, בו הלקוחות יכולים לבצע עסקאות טרייד עם הכלי שברשותם על כל המבחר האופנועים/קטנועים חדשים מבית עופר-אבניר וכן על כל מגוון המשומשים שנמצאים בחנות. את העסקאות מבצעים תוך הוגנות ושקיפות מלאה מול הלקוח ובהתאם למחירי השוק.
יורי מציין שבעסקת טרייד אין הכוונה הינה להוציא לקוח מחייך "חשובה לנו ההרגשה של הלקוח שקיבל עסקה הוגנת, זה נר לרגליי במהלך כל שנות עבודתי פה".

ב"פרפר" אופנועים נמכר מגוון רחב של קטנועים ואופנועים משומשים המתאימים כמעט לכל אחד ולכל כיס, תוך הקפדה על טיב הכלי הנמכר וכן אחריות משומשים הניתנת לרוב הכלים, למעט מקרים ספציפיים. לקוחות "פרפר" זוכים לרמת שירות גבוהה בייעוץ להתאמה אישית בבחירת הדו-גלגלי ההולם את צרכיו ותקציבו, על-ידי צוות מיומן ומקצועי- ומכאן המוניטין המצוין שנצבר לאורך השנים.
לרוכש כלי בפרפר מוצעות אפשרויות תשלום שונות- החל ממזומן ועד עסקאות אשראי, באמצעים שונים, לפריסה של עד 60 תשלומים, בצד מבצעי הנחות אטרקטיביים. באולם התצוגה המסודר באופן מופתי, קיימת חנות עם מגוון רב ואיכותי לאביזרים ומיגון, המשלימה את הנאת הרכישה.

לרגל הקיץ מוענק לרוכשים שי: בכל קניית קטנוע חדש מכל נפח מקבלים ללא תשלום שרשרת קשירה מחוסמת בקוטר חוליות של  10 מ"מ. ובעת רכישת אופנוע חדש מוענקת שרשרת קשירה בקוטר 12 מ"מ. בנוסף ניתן לרכוש קסדה נפתחת מתוצרת  LAZER ששוויה 800 ש"ח, תמורת 480 ש"ח. כל המבצעים הינם עד גמר המלאי הקיים ומתחלפים כל העת לכן כדאי לכם להתעדכן בפרפר לפני שאתם עושים כל עסקה.

ניתן להתרשם ממבחר הכלים המוצעים דרך אתר האינטרנט של פרפר בכתובת:
  www.parpar-motorcycle.com

בפרפר ישמחו לעמוד לרשותכם בטלפון:  03-5187777 או דרך כתובת המייל של החנות: parpar02@zahav.net.il
נסיעה טובה.

10 תגובות ל מדור פרסומי – פרפר, עם ניסיון לא מתווכחים

  1. לא סתם הסוכנות היפה בת"א. כיף להגיע, לשבת על קפה עם יורי, לצאת תמיד עם חיוך.

  2. סדר מופתי, שלל דגמים, ואחה אנשים אדיבים – בהצלחה וקיץ מוצלח

  3. זה נכון שכל אחד רוצה להרוויח. אבל כשאתה מקבל יחס טוב ועיסקה הוגנת אתה חייב גם לפרגן.

  4. גם קניתי בזמנו סה"כ קטנוע ואח"כ גם קומבנתי לקבל שרות אצל אחד על אחד, ובאמת הרגשתי שאני רצוי ולא רק השקלים שמשתקשקים לי בכיס.

  5. קניתי קטנוע חדש עם הנחה יפה באביזרים וגם קיבלתי הארכת אחריות. יורי חכה להחלפה הבאה אני שוחט אותך….

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל