fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
סטפן

שליחות צרכנית- חדשות ומבצעים בענף

שליחות צרכנית- חדשות ומבצעים בענף

צח כנען

צילום: Zoobri photo team

אופנוסטר
באופנוסנטר יורדים לשטח לכבוד הגעתו של ליין ציוד השטח המקצועי מתוצרת KENNY הצרפתית . חברת KENNY המתמחה בייצור מגוון אביזרים לרוכבי השטח. והיצע הציוד שלה כולל חליפות שטח, מגפיים רכיבה, מגני-צוואר, חליפות לחץ מודולאריות המתפרקות לחמישה מצבים, מיגוני ברכיים ועוד.

לאחר שהתלבשתם והתמגנתם באופן מקצועי לשטח, זה הזמן להתאים קסדה הולמת. באופנוסנטר מתחדשים בקסדת-על לשטח מתוצרת AGV בדגם MT-X המצטרפת לדגם ה-AX-8 EVO המוכר. ה MT-X המאופיינת בקווי העיצוב הבולטים של AGV. לאווירודינמיות המשופרת  תורמים גם מספר פתחי אוורור קדמיים, פתחי צד ופתח המשקף והסנטר. מחיר קסדה זו הינו 990 ש"ח ולחברי מועדון אופנוסנטר 870 ש"ח. 

טופ גאן
בית העסק טופ גאן אופנועים, ברחוב יגאל אלון 122 ומנוהל על ידי שי דרחי, חגי ועמיחי דובדבני ומציעים ותק של 20 שנה בענף. במקום נמכרים כלים חדשים מבית עופר אבניר בצד מבחר גדול של משומשים. חנות האביזרים המרווחת הפועלת מזה שנים- עשירה ומגוונת ומכסה את כל תחום הדו-גלגלי לרבות טרקטורונים ואופניים.

החודש מוצעים בהנחה קסדות שטח במידות ילדים בעלות תקינה אירופאית ומושב אוניברסלי לילדים קטנים (בוסטר) הכולל ארכובות רגליים להתקנה על כל סוגי האופנועים. בנוסף נמכרות החודש מערכות אזעקה לאופניים מתוצרת LOCK IT בעלות 89 צירופי קוד שונים וכוללות גלאי זעזועים ומוגנת מים הנמכרות במחיר של 99 ש"ח כולל התקנה.
עוד ניתן למצוא ארגזי מטען במבחר צבעים, מידות ונפחים בהנחה של עד 15% כולל התקנה וכן מבחר נאה של משקפי שמש איכותיות מתוצרת GLOBAL VISION לנוחיות הרוכבים.

פרטים נוספים על הכלים והשרותים המוצעים בטופ גאן תוכלו למצוא באתר האינטרנט
www.topgun-moto.co.il

כלבוטקס
הפעם מציעים בכלבוטקס מבצע בלעדי לקוראי דו"גרי על מעיל רשת קייצי ממוגן הנמכר במחיר מחיד של 299 ש"ח בלבד.

מאלוסי
יבואן מאלוסי פתח את שעריו במשכנו החדש בעיר הרצליה, ברחוב בן-גוריון 20. צוות החנות ממשיך לשרת את לקוחותיו נאמנה ולדאוג לאספקה שוטפת של כל מוצרי השיפורים של החברה האיטלקית.
www.malossistore.co.il

מוטומניה
אצל מוטומאניה, הבית הצבעוני לדגמי הימאהה טימקס, ממשיכים לחזק את היצע השיפורים לדגם ה- 530 החדש. החודש מוצעת מחרשה אחורית מקורית ללוחית הרישוי מתוצרת RIZOMA הכוללת מחזיר אור ותאורת לד, המתאימה להתקנה גם בשאר דגמי הטי-מקס, תמורת 1,520 ש"ח כולל ההרכבה.

מוטו דיל
בבית העסק הותיק מוצעת החודש חבילת האבזור והמיגון לרוכב המתחיל: מעיל קיץ אוורירי מרשת של חברת  SPARX מדגם BLADE הכולל מיגונים קשיחים בכתפיים, במרפקים ובגב בתקן CE מדגם BLADE במבחר צבעים ומידות + קסדה שלמה ממיטב מבחר הקסדות העשיר + דיבורית בלוטוס הכוללת רדיו ומתאימה לכל הפלאפונים + ארגז מטען מתוצרת SHAD בנפח 29 ליטר המכיל קסדה שלמה ובתוספת זוג כפפות ממוגנות לקיץ: תמורת 1,590 ש"ח.

כמו כן נמכר במוטו דיל מגוון רב של קסדות המרשימות בעיצובן, בצבעים וגרפיקה מעניינת ותוססת ממיטב היצרניםBEON, TAKACHI, VEGA, SHIRO  לבנות החמד, במחירים נוחים במיוחד לכבוד הקיץ.

עוז אופנועים
אל ניר בעוז אופנועים, באזור התעשייה ביהוד, הגיע מבחר גדול איכותי ומרשים של שרשראות קשירה באורך 180 ס"מ בתוספת מנעול תליה או מנעול מובנה. כמו כן מוצעים מנעולי דיסק בתוספת קפיץ תזכורת צבעוני ופאוצ' נשיאה. עם תחילת חודש סיוון נמכרים מוצרים אלו בהנחה של 10%.

פרפקט אופנועים
לכבוד בוא הקיץ מבצעי סוף עונה בפרפקט אופנועים ראשון לציון. לחנות האביזרים הגיע מבחר רב של מעילי קיץ איכותיים מאווררים לצד מגוון רב של קסדות שלושה רבעים. כל הרוכש קסדה שלמה מתוצרת LS2  הכוללות שני פתחי אורור בחזית ופתח אחורי לזרימת אוויר משופרת, יקבל כפפות קיץ (חצי אצבע) בחצי המחיר. כל מעילי ארבע העונות ממיטב היצרנים נמכרים לרגל מזג האוויר הנוכחי בהנחה של 10 אחוזים.

שלומי חילוצים
שלומי חנוכה – שירות חילוצים בפריסה ארצית- מבצע חילוצים לאופנועים, טרקטורונים, מיולים ורייזרים. שלומי עושה שימוש בציוד מקצועי ומתקדם כגון דלת הרמה הידראולית ועיגון הכלים באופן בטיחותי על גבי משאית ונגררים.
בין לקוחותיו של שלומי חילוצים נמנים מספר יבואנים, ארגונים ומוסדות בעלי צי דו-גלגליים גדול, כוחות הבטחון, קטנועי חילוץ והצלה ורשויות מקומיות. כל רוכב שנתקע בדרכו יקבל יחס אישי חם ומקצועי כולל אכסנת לילה ללא תשלום.

עכשיו לפונים דרך אתר האינטרנט, בכתובת  www.grrbike.co.il תוענק הנחה בת עשרה אחוזים.  שלומי חילוצים 050-5798788, 24 שעות ביממה.

הבהרה: הפרטים על המוצרים והשרותים הנמסרים במדור הינם באחריות בתי העסק

תגובה אחת ל שליחות צרכנית- חדשות ומבצעים בענף

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל