fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
סטפן
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70

עופר אבניר: חויית רכיבה באמצעות טכנולוגיית VR

עופר אבניר: חויית רכיבה באמצעות טכנולוגיית VR

צילום: אסף רחמים

לראשונה בתחום הדו גלגלי יוכלו לקוחות עופר אבניר להתנסות ב"נסיעת מבחן" דיגיטלית באמצעות עמדות VR שהחל מיום ראשון הקרוב יוצבו בכל סניף, כל עמדה מצוידת באופנוע עליו יושב הלקוח מרכיב משקפי VR בעודו "רוכב" עם הכלי בוידאו המציג את האופנוע.

קובי גילון, סמנכ"ל שיווק בעופר אבניר: "אנו גאים להביא לראשונה את טכנולוגיית ה-VR לתחום הדו גלגלי. עם פתיחת השנה אנו מאפשרים ללקוחותינו חווית רכישה דיגיטלית המאפשרת להם לחוות את הדגמים בממד אחר. חוויית ה-VR לוקחת את חווית המשתמש של הלקוח צעד אחד קדימה ומאפשרת לו גישה לעולם שלם בו הוא מרגיש את האדרנלין ונהנה מרכיבה בנופים הישראליים המוכרים, בכביש ובשטח. כל זאת מבלי לצאת מהסניף".

קטנועי קימקו AK550 ופיאג'ו MP3 יעניקו תחושת רכיבה ברחבי תל אביב-יפו, עם המראות והצלילים של שדרות רוטשילד ושל שוק הפשפשים; אופנועי הכביש סוזוקי GSX-S1000 ואפריליה דורסודורו 900 יעניקו חווית רכיבה בכבישים מפותלים באזור הרי ירושלים, ההוסקוורנה 701 אנדורו יוביל את הלקוחות לסביבה המוכרת בעיר ולרכיבה בשטח. גם ה-TE250 יוביל את הרוכב לרכיבה בלב שטחי האנדורו הישראליים, לא רחוק מסניף מודיעין של עופר אבניר. טכנולוגיית ה-VR לא צפויה להחליף את נסיעות המבחן הקלאסיות, אלא לספק חוויה משלימה ונוחות מקסימלית ללקוחות.

2 תגובות ל עופר אבניר: חויית רכיבה באמצעות טכנולוגיית VR

  1. זה כמו להסתכל על מישהו מביא ביד ואתה בכלל אוהב נשים

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל