fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
תמוז
HJC
סטפן
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

נשמע טוב – קרדו במילאנו; חדשות, עדכונים ותודות

נשמע טוב – קרדו במילאנו; חדשות, עדכונים ותודות

מערכת מוטו

צילום: אריק רוזנבלום

נתחיל בגילוי נאות – כתבינו היו אורחים של חברת קרדו – יצרנית הדיבורית הפופולרית – לתערוכת EICMA במילאנו השנה; כחלק ממשלחת גדולה שארגנה חברת ברקום, המפיץ המורשה בישראל, לסוכנים מובילים בענף – נציגי עסקים גדולים וקטנים כאחד, מכל הארץ.

הוזמננו לפגוש, לחוות ולהתרשם מהציוד החדש שבדרך ומן הקדמה והייחוד של קרדו העולמית, במקביל ליתר החידושים בהם נתקלנו בחגיגה המוטורית השנתית הזו.

אבל, עוד לפני שנציג בפניכם את המידע הטכני הרלוונטי, אנחנו רוצים לשתף מעט בתחושות ובהוויה המיוחדת שהייתה שם, במילאנו, בקרב חברי המשלחת – המון הווי, גם מעבר ל'שעות העבודה' – טיולים ליליים, בילוי משותף במועדונים ובמסעדה מפוארת – לארוחה מושקעת והרצאה מרתקת על עתיד האודיו וטווח השידורים הבינוני וגם מוצר מפתח חדש יגיע בקרוב לארץ ביבוא חברת ברקום. שאפו, זה לא ברור מאליו ובטח שלא קל לארגן מפגש כזה – של הסוכנים והמפיצים עם אנשי המחקר והפיתוח של החברה האם, אבל איפה אם לא במילאנו זה יכול לקרות ובאיזו עוד חברה בין-לאומית יכולה לפעם רוח ישראלית חזקה ובריאה שכזו – ככה זה כשהרעיון למוצר נולד בארץ, המנכ"ל אבי גלזרמן וסגנו דן אמודי. יונתן ינאי הציג בפנינו את המגוון החדש על אף שהיה עמוס בלוח פגישות צפוף, לצד עוד נציגים ישראלים נוספים, קיבלנו הרבה חום ואהבה – בשפה שלנו.

 


את הדוכן של קרדו מיקמו מנהלי התערוכה בביתן מס' 22; לאורך הקירות של האולם רחב הידיים נמצאות התצוגות המרהיבות והחדשניות של מיטב היצרנים בעולם: סוזוקי, הונדה, MV Agusta, BMW ועוד כשבמרכז האולם, בצומת שבין היצרנים השונים, ניצב לו דוכן קרדו, על שלל החידושים ושכלולי הסאונד שהביא שיתוף הפעולה עם ענק השמע JBL, על שפע הדגמים המוכרים והחדשים שלהם, בין היתר שיתוף פעולה חדש עם דוקאטי שמאפשר שליטה מלאה על דיבוריות קרדו מהאופנוע, על אופנועי התצוגה הנדירים שהיו שם – לצד הטכנולוגיה פורצת הגבולות והטווח; היו שם אינדיאן צ'יף שנעשו עליו עבודות אומנות רבות במגוון טכניקות והגיע ישירות מתצוגה במוזיאון אופנועים, התלת גלגלי של Can am, הספיידר – עם גלגל אחד מאחור, ושניים מקדימה ו-BMW R1200GS מזווד – סימן וסמל לשיתוף הפעולה החדש בין חברת ההשכרה הרץ עם חברת קרדו – בכל רחבי הקהילה האירופית יגיעו מעתה האופנועים השכורים עם אפשרות ל'קרדו פאק' – זוג קסדות מרושתות בינהן במיטב התוצרת עם טכנולוגיית ה-DMC. היה כייף להגיע לדוכן "דובר עברית" בתערוכת ענק באירופה, ועוד של מותג שהפך למעצמה.

 


בין החידושים תמצאו את הפריקום 4+, בעובי של 20 מ"מ ובעלת גלגלת חכמה ונוחה, מכילה את כל תכונות ה-PackTalk – למעט ה-DMC; עוד מוצר הוא בעצם ה-PackTalk, בצביעה אדומה הנושאת את הלוגו של דוקאטי ומיועדת לשימוש בהתממשקות מלאה למסכי ומסך האופנוע – זאת מבלי לגרוע מיכולות מערכת ה-PackTalk הרגילה לעשות זאת, תוספת הצבע והלוגו האיטלקי עושים לנו את זה. בהזדמנות זאת אנחנו זוכים לראות וחוש את הפרי שיתוף הפעולה עם JBL לראשונה, כשכל המערכות החדשות מגיעות כבר עם הרמקולים החדשים.

 


פתחנו בגילוי נאות, כעת נקנח בתודות.
תודה גדולה, מקרב הלב, לאייל בראל, הבעלים והמנכ"ל של ברקום ולחן פוקס, עוזרו ויד ימינו,
על כל שהיה כרוך בהוצאת המשלחת הנכבדה – על הצד הטוב ביותר שניתן לדמיין, על המקצועיות והרצון הטוב
ובעיקר על נועם ההליכת והתקשורת הטובה. טוב, נו, הם מייצגים את קרדו, אחרי הכל… תודה שצירפתם אותנו לחוויה.

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל