fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
תמוז
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
HJC

נייקי אייר פורס 1 – הנעל החדשה מעודדת חוליגאניות אופנוענים?

נייקי אייר פורס 1 – הנעל החדשה מעודדת חוליגאניות אופנוענים?

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

מזה 35 שנה מיוצרת נעל הספורט "AF-1" על ידי נייקי הענקית, כבר הרבה יותר מנעל אלא אמירה, הכלי הנכון לספורט הכדורסל העירוני, משהו בין משחק לאפרו אמריקנים במגרשים המגודרים בברונקס, שיקגו או בולטימור לבין מחאה חברתית.

שם הנעל כמובן על שם מטוסו של נשיא ארצות הברית, לאחרונה החל באז לאור יציאת גרסה חדשה של נעל נייקי אייר פורס 1, המיתוג העירוני הקשה של הנעל הולך הפעם לאופנוענות והנעל החדשה בליין המפורסם מוקדש לכנופיית האופנועים "12 אוקלוק בויז" – חבורת רוכבי אופנועי שטח ברובם הרוכבת לעיתים בפראות וויליז וצפונה ברחובות בולטימור העיר האמריקנית הידועה באלימות רחובותיה.

גרסה זו של נעל האייר פורס 1 צבועה בצבעים עזים, והפניה לאופנוענות ניכרת באזור מחוזק מעל בוהן שמאל להחלפת הילוכים, כמו-גם לוגו אופנוע והכיתוב "תרים את זה" המרמז לוויליז החביבים, על הרצועה האופיינית לאייר פורס 1 ולדגם הבייניים "מיד".

ביקורת נמתחה על נייקי עם הוצאת הנעל שלכאורה מוקירה חוליגאניות אופנועים אולם החברה לא ממש מתרגשת, במיוחד כאשר כנופיית 12 אוקלוק בויז אינה אלימה נטו אלא פועלת רבות במישור חברתי, ובכלל האפנה והאופנועים פועלים בשיתוף פעולה תדמיתי לא רע – לאחרונה פורסם כי יצרן נעלי הספורט "פומה" יוצא עם ליין נעלי אופנועים בשיתוף הכוכבת ריאנה.

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל