fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
סטפן
HJC
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

מוטו טסט | קסדת שוברט S2 Sport

מוטו טסט | קסדת שוברט S2 Sport

שניר. ג.

צילום: עדי בראון

שורה תחתונה: קסדה מאוד מפתיעה מבית שוברט שעושה הכל ללא פשרות. מאווררת למזג החם בארצנו, שקטה, קלה ומאוד נוחה לכל תנוחת רכיבה.


יתרונות
– איוורור מעולה, שקטה, נוחה לרכיבה כמעט בכל סגנון (קטנוע, רכינה ספורטיבית, נייקד).

חסרונות – מעין שריקה חזקה בהטיית הראש לזוית חדה, ככל הניראה מחור ההתקנה של הפינלוק.

 

שוברט S2 ספורט היא קסדת ספורט טורינג איכותית. קלה מאוד ואחת המאווררות שיצא לי לרכוב איתן.

כבר ממבט ראשון אפשר להבחין באיכות החומרים של שוברט.

אז נתחיל עם הפיצ'ר הכי מעולה בקסדה. האיוורור, במדינות חמות (ישראל) לפחות עבורי, אחד הדברים שאני מחפש בקסדה היא איוורור טוב, מסיבות מובנות.

וכאן הגדולה של השוברט S2. למרות שעל פניו לא נראה שפתחי האיוורור הם גדולים או רבים יותר מקסדות אחרות, עדיין שוברט עשו כאן עבודה נפלאה ובנסיעה לאילת כל הדרך עם משקף סגור הרגשתי נעים וזאת מבלי לפתוח את פתח האיוורור של הסנטר אותו פחות אהבתי, למרות שמכניס כמות אויר נכבדת, הוא מוסיף רעש. ולכן בכל הרכיבות שלי הקפדתי לרכב עם פתח הסנטר סגור.

ה- S2 מאוד אווירודינמית ועובדת די קשה בלבטל מערבולות רוח ונדנודים במהירות גבוהה, שוברט הוסיפו מעין ספויילר קטן בתחתית הקסדה שמתחיל בסנטר ולאורך כל התחתית. מה שגורם לאויר לא לרדת לכיוון הצוואר אלא לעלות מעלה.


מראה – מעטפת ספורטיבית, סקסי למדי. עם צביעות מאוד מיוחדות ויפות.

משקל – לא נוצה אבל בהחלט מהקלות שבחנו מדגמי הקסדות הסגורות ובכל מקרה, חלוקת המשקל על הראש מעולה והקסדה מרגישה קלה מאוד.

שקט רוכבים – כמו כל השוברטים אחד הדברים שהם עושים טוב זה לתת לרוכבים שקט ברכיבה. גם כאן, ושלא בשונה מהדגמים האחרים של שוברט, קיבלנו שקט מעל המצופה.

משקף שמש פנימי בילט אין – מאוד שימושי לימים שלא בא לך לסגור משקף מלא.

פינלוק – נגד אדים כמו בשאר הדגמים עובד מעולה

דיבורית – (בתוספת מחיר) הפעם שוברט חברו לסקאלה ופיתחו מוצר שמתלבש בחלק התחתון של הקסדה ונהפך לחלק אינטגרלי מהקסדה עם אנטנה פנימית מובנת לקליטה טובה יותר והכי חשוב אין חלקים שבולטים ממעטפת הקסדה.

ריפוד – פנימי נוח ומפנק אנטיבקטיריאלי ניתן להסרה וניקוי.

סגירה – נעילת הקסדה על ידי מנגנון דאבל D, מסורתי ובטיחותי.

ולסיום נבשר לכם על הוזלה משמעותית במחירה של הקסדה – 2,523 ₪ לצביעה חלקה ו- 3,049 ₪ לצביעה מעוטרת, כולל מע"מ.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל