fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
סטפן
voge מוטו24 באנר
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70

מוטו טסט | מיגון גוף "צבי-צב" Proframe

מוטו טסט | מיגון גוף "צבי-צב" Proframe

מערכת מוטו

צילום: יצרן

הימים החמים גם כך, מאלצים אותנו רוכבי השטח לבצע שינויים. לצאת מוקדם יותר או קרוב יותר לשקיעה, לבחור באזורים עם הרבה צל ולעשות יותר הפסקות ברכיבה – החום הכבד מאלץ אותנו לרכב בהתאם.

ואם החום לא מספיק, אז צריך גם לרכב עם ציוד מלא, וזה אומר מגפיים, מגיני ברכיים, קסדה מלאה, משקפי אבק, תיק מים, המהדרין רוכבים גם עם מגן צוואר ומכנס רכיבה – על החולצה ויתרנו כבר מזמן ונותרנו רק עם מיגון הגוף.

אז חככנו בדעתנו, כיצד ניתן בכל זאת להמתיק את הגלולה. על מגף רציני, אי אפשר לוותר, גם לא על מגיני ברכיים ובטח שלא על קסדה ומשקף, אבל חליפת הלחץ המסורבלת – היא לא גזירה משמיים. בביקור האחרון בסניף של פוקס HEAD ישראל, יבואנית ציוד הרכיבה של פוקס Fox Racing לישראל, צד את עיננו "צבי-צב", הלא הוא מיגון גוף, שהיה נראה שיתאים לנו למשימה. בדרך כלל צבי-צבים הם קצרים מאד ומגינים רק על אזור החזה והגב העליון, אך דגם ה-Proframe של פוקס הוא בעל מיגון גב ארוך במיוחד, שמגיע עד הגב התחתון, וגם מקדימה, מדובר במיגון ארוך משמעותית מכל צבי צב אחר שראינו.

החלק החיצוני קשיח וקשוח, והפנימי נעים למגע. ל-Proframe יש מספר רצועות הידוק, המאפשרות התאמה מושלמת על הגוף, כמו גם התאמה למיגון צוואר.
התכונה החשובה ביותר ששמנו אליה לב כבר בחנות, היא הקלות, כאשר המיגון כמעט ואינו מורגש על הגוף – חשוב מאד בהתחשב בזה שאנחנו מחפשים להקל על עצמנו כמה שיותר. מי שאוהב את מוצרי המיגון של פוקס, ודאי יאהב גם את ה-Proframe. המיגון זמין במגוון צביעות, ונמכר במחיר של 750 שקלים.

בחודשים הקרובים נרכב איתו במגוון סגנונות, ונדווח כיצד הוא מחזיק מעמד בעבודה קשה, וגם כמה טובה הנוחות שהוא מציע.

פוקס HEAD
מנחם בגין 90 תל אביב
טלפון 03-6345454

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל