fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
מוטוטאץ דקר
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
MV קוביה
HJC
voge מוטו24 באנר

מוטו טסט+ | התקן למרכיבי משקפי ראיה – דיווח שני

מוטו טסט+ | התקן למרכיבי משקפי ראיה – דיווח שני

מיקי כהן

צילום: מערכת מוטו

בדיווח הראשון התוודענו למתקן הייחודי שיצרו בריינד אופטיקס עבור רוכבי שטח מרכיבי משקפיים ואנחנו חייבים להודות כי זה זמן רב לא היה ברשותנו מוצר שגרם לנו לשאול את עצמנו – איך לא חשבו על זה קודם?! המתקן עבר איתנו בקלות ובמהירות למשקף אחר ממשקף האוקלי איתו יצאנו לדרך, אולם נשארו מספר סוגיות עליהן נשאלנו ועד עתה לא יכולנו לתת להן מענה. אולם כעת, משהגיע חורף אמיתי, הטמפרטורות קצת ירדו ובחוץ גשום וקריר, הצלחנו למצוא את התשובות לשאלות ששאלו אותנו לא מעט רוכבים, ושסיקרנו גם אותנו.

הסוגיה הראשונה עליה נשאלנו לא מעט קשורה להצטברות אדים על המשקף – בעיקר כשהמעלות יורדות בחוץ. ובכן, התשובה על כך חיובית אבל זה לא נורא.

עדשות המתקן הן עדשות ראיה הזהות לאלו המותקנות במשקפי ראיה רגילים. תפקידו העיקרי של המתקן הוא לייתר את מסגרת המשקפיים ולאפשר לעדשות להיצמד למשקף האבק ולכן, באם לא תתבצע פעולה המונעת אדים על עדשות המתקן, יצטברו אדים על העדשות ממש כמו על משקפי ראיה רגילים. כאשר היינו מצוידים במידע הנ"ל, מרחנו חומר המונע אדים והשתדלנו להמעיט בעצירות – כך שלא הצטברו אדים על עדשות הראיה המחוברות למתקן. אופציה נוספת היא משקף אבק בעל פתחי אוורור רבים, כך האדים יעלמו במהירות.

סוגיה נוספת שעלתה לפתחנו הייתה נושא הרכיבה בגשם. לצורך כך, נאלצנו להמתין זמן רב משום שבסבב הגשם הקודם, לא רכבנו. ובכן, מתקן העדשות אינו דורש טיפול מיוחד ברכיבה רטובה כל עוד משקף האבק אינו בעל פתחי אוורור גדולים ומים אינם חודרים לפנים עדשת המתקן. במידה ופתחי האוורור גדולים וחודרים מים לפנים משקף האבק, יש צורך לפרק את המתקן ולנקות כל עדשה בנפרד.

מעבר לכך, הטיפול במתקן הינו כטיפול במשקפי ראיה. מדי פעם פרקנו את המתקן ממשקף האבק, ניקינו את העדשות של המתקן והמשקף בעזרת חומר יעודי ומטלית מיקרופייבר, התקנו חזרה וחזרנו לרכוב.

היום, כחודשיים מאז שהגיע המתקן לידינו, קשה להבין כיצד לא הכרנו את הפתרון הזה קודם. בכל ירידה לשטח אפילו אם מדובר רק בקיצור הדרך לעבודה משביל כזה או אחר, המתקן ששיפר לנו לחלוטין את חווית הרכיבה, והוא כבר מותקן על משקפי האבק באופן קבוע.

 

עוד פרטים בדיווח הראשון – מוטו טסט | התקן מיוחד לשטח למרכיבי משקפי ראיה

גלריה

תגובה אחת ל מוטו טסט+ | התקן למרכיבי משקפי ראיה – דיווח שני

  1. ניתן להזמין בכ 5 דולר באליאקספס. הזמנתי שניים + עדשות עם צילינדר באופטיקה הלפרין (500 ש"ח). כבר חצי שנה….עושה עבודה מצויינת.
    מומלץ בחום למרכיבי משקפיים.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל