fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
לרט
סטפן
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
voge מוטו24 באנר
MV קוביה

מוטו טסט | דיבורית קארדו Q-Solo

מוטו טסט | דיבורית קארדו Q-Solo

עמית משיח

צילום: אריק רוזנבלום

הזמנים משתנים. הצורך שלנו, הרוכבים, בתקשורת בזמן הרכיבה גדל והפך מוחשי. אם לפני כמה שנים דגל הרוב בריכוז מירבי ללא הסחות דעת על הכביש, גם כשהיו שטענו ל-OCD ולשיפור הריכוז בשילוב מוזיקה ברקע, אבל היום – כשהעולם עבר מזמן את נקודת האל-חזור בדרך אל שתל ביו-גנטי והאנושות משוועת לאפליקציה שתקליד/תדבר במקומה עם יתר האנושות – בימים כאלה, כולם צריכים כבר דיבורית לקסדה.

אבל, לא חייבים לקפוץ ולקנות את המוצר היקר ביותר שבנמצא, אפשר ועדיף לבחון את המגוון הקיים ולהחליט מה נחוץ ומה מספיק.

ה-Q-Solo של קארדו היא מהפשוטות, הבסיסיות והזולות שבדיבוריות, אבל להבדיל ממוצרים זולים אחרים, היא מציעה איכות גבוהה יחסית למחיר. המערכת מתהדרת בזוג רמקולים בקוטר 40 מ"מ – כנהוג אצל ה'גדולים', אלו מספקים רמת שמע טובה מאוד – גם ברכיבה עם משקף פתוח ב'מצב חריץ' או לחילופין, משקף שמש פנימי מורד בלבד. איכות השידור טובה והיא מספקת לכל המטרות להן ייעדנו אותה – משיחות טלפון, דרך ניווט בעזרת אפליקציות ייעודיות או מוזיקה ועד הקלדה קולית – הודעות וואטסאפ בעיקר, אבל גם חלק מהדיווח הזה, למשל. הדבר היחיד שמעיב על הפסטורליה היא הרוח, בעת רכיבה על כביש מהיר ייגבר רעש הרוח ויפריע לצד השני לשמוע אתכם, הפתרון לזה הוא סגירת המשקף לחלוטין – לזמן השיחה – אז ישמעו אתכם מצוין.

עוד פרמטר שראוי לבחון הוא נוחות התפעול. לקיו סולו של קארדו יש רק שני כפתורים בחזית המכשיר (הממוקמת בצד הקסדה, כמובן) – הקדמי להדלקה/כיבוי וביצוע צימוד לבלוטוס, האחורי לקבלה וניתוק של שיחות. שני הכפתורים גדולים ונבדלים בצורה טובה זה מזה, גם עם כפפות. באחורי המכשיר ישנו כפתור להגברה/החלשה של עוצמת השמע וזהו. בסיסי וטוב.

לא משנה איזה דגם תבחרו בסוף החיפוש, כדאי להתקין אותו אצל בעל מקצוע מורשה ומוסמך – כי הוא מכיר ויודע וכי חיווט לא מוצלח, או מיקום לא טוב של דיבורית – יפריע לכם להרבה זמן.
את ה-Q-Solo בחרנו להתקין אצל יקיר, הד"ר Bike, מרח' העליה 50 בתל-אביב. שירות ללא תחרות ומקצועיות נחמדה ואדיבה. סך הכל מדובר בכמה דקות של עבודה והסבר קצר על תפעול המערכת. תודה!

החיבור ותקשורת עם המכשיר הנייד מתבצעים בקלות ואין ניתוקים או חיבורים מחדש, כפי שחווינו בחלק מהדגמים הזולים המתחרים. כמובן שאם זו לכם הפעם הראשונה עם דיבורית לקסדה, תצטרכו להתרגל לכמה שינויים – הראשון והעיקרי שבהם הוא העברה חזרה למצב 'אפרכסת' בנייד – כשנכנסת שיחה ואתם בלי הקסדה על הראש והדיבורית עדיין דלוקה. עוד שינוי שעלול להפתיע אתכם קשור לגודל תא המטען של חלק מהקטנועים שאתם מכירים – עכשיו משהצדודית כבר לא חלקה וכוללת בליטה באמצעה, הקסדה כבר לא נכנסת בקלות מתחת למושב, בחלק מהדגמים.

הרגל נוסף שכדאי לאמץ הוא כיבוי הדיבורית בתום הרכיבה. למרות שהסוללה של ה-Q-Solo מחזיקה ימים שלמים דלוקה, כשהיצרן מצהיר על 10 שעות שיחה או שבוע של המתנה. למעשה, בשבועיים שבהם היא נמצאת ברשותינו, עדיין לא התרוקנה הסוללה דייה בכדי להצדיק טעינה.

בסיכומו של יום:

הקארדו Q-Solo היא מהטובות שבדיבוריות הזולות המוצעות בשוק, במחיר של 590 ש"ח היא מציגה את הפיצ'רים העיקריים הנחוצים לדיבורית. אם אתם לא מתכוונים לדבר עם רוכבים אחרים דרך תכונת ה'אינטרקום' שאינה קיימת בדגם זה, הקיו סולו יכולה להתאים לכם.

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל