fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
voge מוטו24 באנר
HJC
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
אודי דגן 140 על 70

מוטו טסט | דיבורית מובנית לקסדה Cardo SmartH

מוטו טסט | דיבורית מובנית לקסדה Cardo SmartH

מערכת מוטו דוגרי

צילום: יואב זוהר

 

שורה תחתונה: קלה לתפעול וקלה במשקל, מתפקדת היטב, עם זמן סוללה מהאגדות.

 

את הדיבורית הזו, מהדור החדש והמגניב של קארדו, קיבלנו לבחינה ארוכת טווח מברקום – היבואן הרשמי של קארדו לישראל. כמובן שלא נתנו לה מנוחה ומרגע שהותקנה בקסדת HJC RPHA 11, לא נחה הדיבורית אף לא לרגע – כי אם אנחנו לא בשיחה, אז אנחנו שומעים מוזיקה, או בהוראות הדרך של תוכנת הניווט…

אז, אחרי חצי שנה של שימוש אינטנסיבי שכזה, יש לנו כמה הבחנות בנושא והנה הן לפניכם:

ראשית, ה-SmartH של Cardo מעוצבת ויפה לעין, צרה ולא בולטת, שנית, היא גם בנויה נכון – חלוקת המשקל טובה; סוללה ושאר הרכיבים בחלק האחורי של הקסדה וקונסולת תפעול צרה ואווירודינמית בצד הקסדה – יתרון כפול.
תפעול נוח קל, גם עם כפפות, במהלך הרכיבה.
יש לה פחות כפתורי הפעלה – במקום ה-7 הרגילים, נמצא פה רק שלושה בחזית (קבלה/ניתוק שיחה, רדיו ואינטרקום) ושליטה על עוצמת השמע – בחלק התחתון של הקונסולה. – לא הרגיש לנו אינטואיטיבי בתחילה ודורש תקופת הסתגלות מסויימת – בעיקר מעבר בין הפונקציות השונות.
משקל קל והתאמה ייעודית ומושלמת לכל קסדות ה-HJC באשר הן ולעוד מגוון קסדות, רמקולים שטוחים ודקים, בקוטר 40 מ"מ, שקועים במקומם ואינם מורגשים בחלל הקסדה, כנ"ל גם המיקרופון.

שומעים טוב מאוד את השיחות בזמן רכיבה, את המוזיקה, בעיקר זאת הפחות קצבית, קצת פחות טוב – אבל עדיין בתחום הסביר.
חווינו מדי פעם בעיות בזיהוי הבלוטוס, בחיבור מחדש לטלפון. לא הצלחנו לבודד את הגורם האחראי והדבר קרה מס' פעמים, אך לא בעקביות כלשהי. במצב הזה – כל שצריך לעשות הוא עדכון גרסה מדי פעם. מסרבל מעט – אבל לא 'דיל ברייקר'.
עוד בתחום ה'שן הכחולה' – בזמן החיבור למכשיר הסמארטפון (בדגש על אחד מהדור האחרון) – ניתן לראות חיווי לכמות הסוללה הנותרת.
ואם כבר נגענו בנושא הטעינה, אז ראשית, טווח הפעולה של הסוללה הינו ארוך מאוד והדיבורית תחזיק ימים רבים, גם בשימוש אינטנסיבי. שנית, בכדי לטעון את הסוללה יש לקחת את הקסדה כולה אל קרבת שקע החשמל, שכן אין אפשרות לפרק את הדיבורית.

והאינטרקום?
ל-SmartH יש אפשרות לתקשר עם דיבוריות אחרות – עד לטווח המרשים של 6.3 ק"מ, מדובר במערכת ארבע כיוונית, בטכנולוגיית ניהול מרחק DMC המאפשרת ניתוק או התחברות חלקים לקבוצת הרכיבה שלכם, גם אם עצרתם בצד הדרך וגם אם ברחתם להם קדימה. חשוב ומועיל.
בנוסף, מגיעה הדיבורית עם קישוריות מלאה לטלפונים חכמים, כולל האזנה למוסיקה או להוראות GPS מהתקנים תואמים ויכולת הפעלה קולית – כדי להשאיר את הידיים על הכידון, כמובן.

עוד בפיצ'רים: אפליקציה לניהול הדיבורית מהסלולר החכם ופלטפורמה אינטרנטית – לעדכוני מערכת.

ה-SmartH מדברת עם כולם – ללא הבדלי יצרן או דגם, כמו שצריך.
ה-SmartH שינתה את שמה וכעת נקראת Slim, אותה הגברת וכו'…
הדיבורית נהנית משלוש שנות אחריות של היצרן ומחירה לציבור הרחב עומד על 1,590 ש"ח.

ולסיכום – אהבנו מאוד את הדיבורית הזו. את הנוחות, את האיכות ובעיקר את החדשנות.

גלריה

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל