fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
לרט
לרט
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
HJC
voge מוטו24 באנר
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70

מדור פרסומי: תכירו את מוסך אסי המהיר

מדור פרסומי: תכירו את מוסך אסי המהיר

עמית משיח

צילום: מערכת מוטו

יש בתל אביב שבט אחד, מפוזר על פני מוסכי אופנועים ברחבי דרום העיר ובמרכזה, מקור המשפחה בארץ מולדתו של אברהם אבינו, הם דוברים ארמית על בוריה וליבם ארבע פעימות ושני גלגלים – עוד מאז ימי הסבא! שפתח, כבר לפני יותר מ-70 שנה, את מוסך 'המהיר', הבנים שלו המשיכו את הדרך והקימו מוסכים משלהם – ובתוך כל האווירה המוטורית הזו, שלא לומר הליפטים, כלי העבודה וחלקי החילוף, גדל אסי – בהתחלה השתלם אצל בני השבט – רוכש מיומנויות רבות ומתנסה בשלל הדגמים השונים. בזמן שהיה חייל, לקראת סוף שירותו הסדיר, נפטר הסב. אסי היה לצידו ואף זכה לעבוד עמו במוסך כל עוד היה אפשר.

 

את מוסך 'אסי המהיר' הוא פתח מייד כשהשתחרר מהצבא. פינה קטנה על רחוב המסגר – עם נראות טובה ונגישות רבה (בזמנים בהם לא חופרים רכבת תחתית תחת האזור שלך, כמובן), מקום טוב באמצע השבט.

כשקמה מטרו-מוטור, הפך אסי לסוכן מורשה שלהם – מאז ועד היום – 23 שנים ברציפות, כמובן שכלים מכל תוצרת התקבלו ומתקבלים במוסך בשמחה ובחפץ לב, במקצועיות ועם חיוך רחב.

יש לו גם אביזרים בחנות – בעיקר של ארנב אנרגיה אך גם של אחרים, יש גם קניה ומכירה – כל אלו מתוך עקרון שימור לקוחות ופחות כתחום עיסוק עיקרי, מוסך שהוא גם בית אמיתי ללקוחות.

אסי גם רוכב בעצמו, כמובן… עזבו אתכם מהרפתקאות הילדות של לפני עשרים שנה, יש דברים שהשתיקה יפה להם – ביומיום הוא מתנייד עם קטנוע, אם אפשר עדיין למצוא בטימקס משהו 'קט', אבל במחסן בבית עומד גאה ומצוחצח MT01 מבציר 95' – אחד שאסי שומר לנצח.

ומה התוכניות לעתיד?

בימים אלו נסתיימה התקנת מכונה לשיפוץ ראשי מנוע במוסך, בעל מקצוע מתאים הצטרף לצוות המיומן והתוכנית לשנה הקרובה היא קבלת עבודות שיפוץ מלקוחות פרטיים, כמו גם מעסקים שונים; הציפיות גבוהות, כך גם הרמה והאיכות… מי אמר קפיצי שסתומים מחוזקים ולא קיבל?

ועוד תוכנית אחת, לפנסיה – כשיהיה זמן  – לשנות את המוסך לסדנה קטנה ומטריפה לשיפורים ובניות מיוחדות.

ועל זה נותר רק לומר: אמן, כן יהי רצון.

— מדור פרסומי —

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל