fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70
סטפן

מדור פרסומי: ע.ע. אופנועים – שם את באקה אל גרביה על המפה

מדור פרסומי: ע.ע. אופנועים – שם את באקה אל גרביה על המפה

עמית משיח

צילום: מערכת מוטו

לפי דף הפייסבוק של ע.ע. אופנועים יש לו חלק נכבד במסירת כלים חדשים לאורך השנה כולה, גם לפי נתוני הסטטיסטיקה של מטרו. לפי מה שקורה שם בכל אחה"צ – בין 16:30 ל-18:00 אפשר להבין למה… כמות בלתי נתפסת של לקוחות, חברים וסתם מתעניינים, פוקדים את בית העסק הממוקם בכניסה לישוב, נכנסים להגיד שלום, מודדים בעין את שלל האופנועים והקטנועים שבתצוגה רחבת הידיים, עולים אל הגלריה השופעת אביזרי מיגון, שיפור וסגנון – מכל מה שמייבאת 'ארנב אנרגיה' ואף יותר. שותים קפה, מכניסים אופנוע לטיפול במוסך, מתייעצים, מדברים ומתלוצצים… וככה זה כל יום, ביתר שאת לקראת סופי השבוע. הקהל מגוון: בני נוער וצעירים, הורים שבאים לקנות לילדים ומבוגרים שבאים לקנות לעצמם, הכל מהכל.

זה נותן משמעות חדשה לביטוי 'הוויה אופנוענית' וכשפוגשים את עלא, הבעלים והמייסד של ע.ע. אופנועים, מבינים מייד למה. מעבר לשמחת החיים והלבביות האמיתית, מדובר באחד המכונאים המוכשרים והפדנטים שראתה הארץ הזאת; עלא התחיל את דרכו המקצועית במוסך לאופנועים כבר בגיל 16, אי שם בשנת 98', בתל אביב של אותם הימים, לצד חלק מהטובים והיקרים ביותר בענף – חלקם בכירים בענף כיום וחלקם איתנו כבר רק בזיכרון האוהב.

את המקום הנוכחי – בבניין הראשון מצד ימין – בכניסה לישוב באקה אל גרביה, פתח עלא לפני יותר מ-7 שנים.
מוסך מורשה, מוקפד ומסודר, נקי כמעט בצורה לא הגיונית – כי כאלה הם הסטנדרטים אצל עלא – גם בטיפול או בתיקון. בלי לעגל פינות. יש מומחה לכל תחום – חשמל רכב, קוסמטיקה ומכונאות. יש גם מלאי חלפים אדיר – ייחודי לסוכנות שאינה יבואן – מצמיגים וברקסים ועד לקפיצי שסתומים מחוזקים, כולל כל מה שבינהם; מה שאומר שתוכלו למצוא במקום מענה לכל בעיה, ללא המתנה.

המקום משמש כסוכן מורשה של מטרו, אבל מטפל בכל הכלים; כולל כלים מתוצרת B.M.W ואחרים. המוסך מיועד לכלי כביש ושטח כאחד, אופנועים, קטנועים, טרקטורונים ו-sbs.
עכשיו כבר לא תופתעו לשמוע שחלק גדול מהלקוחות של עלא באים את כל הדרך מתל אביב לבאקה…

יש גם מחלקת מכירות גדולה ופעילה, כאמור – טרייד אין חדשים ויד-2 במחירים טובים, אביזרים וגם מועדון לקוחות גדול ופעיל: עדכונים על מצב הטיפול/תיקון/קבלת כלי, אירועים חברתיים ומבצעי מכירה ובעתיד גם טיולי שטח – באזור הכפרי הנרחב שבסביבה.


ע.ע. אופנועים

מפיץ ומרכז שירות מורשה מטרו
רח' אלקודס, באקה אל גרביה.
04-638773 | 050-7775155

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל