fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
HJC
סטפן
voge מוטו24 באנר

מדור פרסומי | סוכנות הונדה: בולי בייק פרדס חנה

מדור פרסומי | סוכנות הונדה: בולי בייק פרדס חנה

רשת סוכנויות אופנועי הונדה ממשיכה להתרחב ומציעה כעת גם לרוכבים באזור פרדס חנה מוסך מקצועי ואולם תצוגה עם כל הכלים.

רועי צמח הידוע יותר כ-"בולי", כמו שם העסק, התחיל לעבוד על אופנועים וטרקטורונים בגיל שרובנו תפרנו תרגילי כפל וחילוק בבית הספר, עוד לפני שהגיע לגיל 18 כבר נודע באיזור ועבד על עשרות כלים. בשלב מסויים שמע עליו אגדת השטח עידו כהן והציע לו לקבל עבודות בצורה חוקית ורשמית תחת קורה הגג של העסק שלו, שם בולי החל את דרכו המקצועית וקיבל מאות לקוחות כשהוא מציע להם שירות מקצועי ואמין.

הזמן עבר ובולי פרס כנפיים ופתח עסק עצמאי משלו, לא רחוק ממפעלו של כהן, ממש באותו הרחוב, שם החל גם למכור כלים 4 גלגליים בנוסף לשירותי המוסך. שמו של בולי הגיעה לאוזניהם של נתיגי הונדה שהתאהבו בבחור הצעיר כבר מהשנייה הראשונה והחליטו – לאחר תקופת מבדק ארוכה – לצרפו לרשת המפיצים והמוסכים של אופנועי המותג האדום.

בולי עבר שוב פעם דירה, הפעם ממש לדלת הסמוכה, למקום גדול ומרווח שאותו שיפץ והתאים – יחד עם שותפו צח חדד – לסטנדרטים המחמירים של היצרן. במקום החדש נמצאת תצוגה של כל הכלים של הונדה, בנוסף למחלקת 4 גלגלים ומשומשים ענפה, בפנים תמצאו גם מוסך מאובזר בו מטפלים בכל הכלים, בנוסף לשירותי המוסך מציעים בבולי בייק שירותי צביעה ושיפוץ לאופנוע, ההתמחות של בולי.

שותפו של בולי, צח חדד, אחראי בין היתר על פעולות השיווק של הסוכנות וטיפול ברשתות החברתיות, שם בולי בייק מככבים ומגיעים לעשרות אלפי בתים בישראל, הצמד המוכשר יודע לתת שירות מקצועי ואדיב לכל הלקוחות ולהתאים להם את הכלי הנכון עבורם, בין אם הם רוכבים על קטנוע, מעוניינים באופנוע ספורט או בכלל מפרקים גז במסלולי מוטוקרוס.

 

בולי בייק

תדהר 12 א.ת פרדס חנה כרכור

053-7985129

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל