fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
לרט
HJC
MV קוביה
voge מוטו24 באנר
סטפן
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

מדור פרסומי: הונדה מסכמת שנת שיא במכירות

מדור פרסומי: הונדה מסכמת שנת שיא במכירות

— מדור פרסומי —

"מאיר", חברה למכוניות ומשאיות בע"מ, יבואנית אופנועי הענקית היפנית הונדה לישראל, מסכמת את שנת 2017 בשיא מסירות העומד על 1500 כלים. נתון זה משקף עלייה של כ- 34% במסירות לעומת שנת 2017, בזמן שוק הדו-גלגלי כול גדל בכ- 7.5% בשנת 2017.

כמו כן, האופנוע הנמכר בישראל השנה הוא הונדה CB500X, עם למעלה מ-250 מסירות. ה- CB500X מציע חבילה מפנקת, שימושיות מגוונת, עלות אחזקה נמוכה ותג מחיר אטרקטיבי מה שהפך אותו לנמכר ביותר בישראל השנה בקטגוריית האופנועים.

בנוסף מציינת הונדה השקה מוצלחת לקטנוע XADV עם מכירות של 110 כלים בחצי שנה, כאשר בתחילת 2018 יגיע הדגם חדש של הקטנוע המתאים לרישיון A1. גם האפריקה טווין ממשיך לשמור על הובלה בסגמנט אופנועי אדוונג'ר הגדולים, כאשר מעל 160 כלים נמכרו עד כה מהדגם (35% עם גיר DCT )

במהלך השנה החולפת פתחה הונדה גם קומפלקס חדש הכולל חנות טרייד אין וחנות קונספט בצמוד לסניף הראשי ברחוב שבח 5 בת"א. בחנות ניתן להשיג בנוסף מגוון רחב של אביזרים לצד מוצרים מקוריים של מותג הונדה דוגמת ביגוד אופנתי, ציוד רכיבה ושיפורים לאופנוע.

גם במסגרת הספורט המוטורי רשמה הונדה הישגים השנה לאחר ששחר בלולו, מקבוצת הונדה כאלוף ישראל הוכתר כאלוף ישראל בליגת המוטוקרוס הישראלית לעונת 2017. עבור בלולו (25) הרוכב על הונדה CRF450R מדובר באליפות הראשונה בקריירה. בהזדמנות זאת נציין גם את רוני רגף שהגיע להשגים מכובדים וסיים את העונה במקום השני.

אורן בננו, מנהל חטיבת האופנועים במאיר, יבואנית אופנועי הונדה, מסר: "נתוני אגף האופנועים של הונדה לשנת 2017 משקפים את העבודה המאומצת של כל אנשי האגף לאורך השנה. עוד בסיכומי השנה שעברה החלטנו כי שנת 2017 תהיה שנת 'הכנף האדומה', בה ננסה להביא את הונדה לקהלים חדשים וכמו כן לנסות ולהנגיש את מירב הדגמים לסוכנויות ברחבי הארץ ובכך להגדיל את המכר והביקוש. אנו צופים המשך תנופה של פעילות הונדה אופנועים גם בשנת 2018 עם הדגמים פופולאריים שיגיעו כמו ה- X-ADV המותאם לרישיון A1, גולדווינג החדש שיגיע ב-3 דגמים שונים כולל עם גיר DCT, סדרת ה-'נייקד' CB125R,CB300R,CB1000R, חזרתו של ה-SH300 הקטנוע האייקוני ודגמים נוספים שיגיעו בחלקה השני של השנה. הענף הדו-גלגלי בישראל נמצא בפריחה בשנתיים האחרונות, והקהל מגלה את יתרונות הכלים הדו גלגליים במציאות הכבישים הישראלית, כמו כן אנו צופים המשך פריחה בתחום השטח" .

— מדור פרסומי —

2 תגובות ל מדור פרסומי: הונדה מסכמת שנת שיא במכירות

  1. אני מחזיק באופנוע כזה כבר 3 שנים,
    הוא חסכוני, אמין, ושימושי.
    אך חשוב לדעת שהוא גם משעמם, לא נוח למרחקים גדולים, יכולת דינמית לוקה בחסר, אולי טיפה יותר טובה מקטנועים, אך רחוקה מזו של אופנועים אחרים.

    • הגדרה מדויקת
      הוא מתנהג ומרגיש כמו מוצר בסיסי
      בלי שום יומרות או רצון לתת לרוכב מקום להנאה וריגוש
      אולי בגלל זה חלק מרגישים בו כלי נוח
      יחד עם זה יש כלים כמו SV650 של סוזוקי
      במחיר נוח יותר ואופנוע טוב בהרבה
      התלבטתי ביניהם כי לשניהם אין שום יכולת בשטח
      אבל ל SV יש מנוע מצויין וחזק
      עם יכולת כביש מצויינת

      שבת שלום
      תרכבו בזהירות בימים האלה במיוחד
      כי כולם עם חימום ברכב וראות לא טובה במראות
      הרבה פחות רואים אותנו

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל