fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
תמוז
לרט
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
HJC
voge מוטו24 באנר

חברת Eyelights לוקחת את הקסדה שלכם אל העתיד 

חברת Eyelights לוקחת את הקסדה שלכם אל העתיד 

מערכת מוטו

צילום: יח"צ

כבר בשנת 2016 התחילו לעבוד בחברת Eyelights על קסדת העתיד. עם צוות של מהנדסים עם עבר בחברות גדולות כמו ב.מ.וו, פיג'ו ואינטל, יצאו בסטארט-אפ לאחרונה לפרויקט גיוס המונים שהצליח להניב כמעט חצי מיליון דולר עד עתה – וזה בדיוק הזמן לבדוק על מה הם עובדים. הסט שנקרא EyeRide HUD מורכב למעשה משני התקנים: אחד שמקרין מידע על משקף הקסדה ושני – מערכת תקשורת מתקדמת.

המוצר הראשון הוצג ב־2017, ומאז חולקו התקנים ליותר מ־3,000 רוכבים ברחבי אירופה שבודקים את המוצר ומספקים פידבקים שמאפשרים לחברה לטייב את המוצר.

המקרן הזעיר עושה שימוש בטכנולוגיית ה־HD OLED של סוני ומקרין תצוגה של אפליקציות ניווט כמו מפות גוגל, שיחות טלפון ומוזיקה נבחרת על המשקף הקדמי. מדובר בתצוגה שקופה שלא פוגעת ביכולת הראייה של הרוכב ולא סובלת מהפרעות של קרני השמש.

מערכת השמע עובדת בדומה למערכות שמע אחרות שאנחנו מכירים מהתחום, וכוללת הפעלה קולית, מענה קולי לשיחות, שמע מוזיקה, תמיכה באפליקציות ניווט ועוד. רמקולים בעובי 55 מ"מ ואפליקציות יוטיוב וספוטיפיי מובנות כלולים גם בערכה, שנצמדת לקסדה בהתקן מגנטי. החברה מציעה גם כפתור בלוטוס להתקנה על הכידון שמאפשר מעבר בין רצועות מוסיקה, מענה לשיחות ועוד.

בחברה טוענים שההתקן משפר את הבטיחות של הרוכב, כשהוא מביא לחסכון של 4.2 בזמן התגובה – לפי בדיקה שערך ארגון בטיחות צרפתי. המוצר מתאים להתקנה על כל קסדה – מלאה, נפתחת ומתאים גם לקסדות ¾, ואפשרי לשימוש גם למרכיבי משקפיים או בקסדות עם משקף שמש נשלף.

בחברה מציעים את המוצר בנפרד – כשהתקנה על כל קסדה לוקחת כשתי דקות, כך מצהירים שם – או לקנייה בערכה שלמה הכוללת גם קסדת קרבון קלה. המוצר חסין לגשם ופגעי מזג האוויר, ואמור להחזיק בשימוש של יום שלם, כשהטענה לוקחת שעתיים.

המוצר לאופנועים הוא למעשה המוצר השני של החברה, שהציגה התקן חכם שמקרין מידע גם על שמשת המכונית. המחירים מתחילים מ־260 אירו לסט ללא קסדה ושלט בלוטוס, 300 אירו לסט עם שלט ו־880 אירו לסט מושלם עם קסדת קרבון. האספקה לרוכשים תתחיל ביולי 2020, אם לא יהיו בעיות.

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

תגובה אחת ל חברת Eyelights לוקחת את הקסדה שלכם אל העתיד 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל