fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
לרט
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70
HJC
סטפן

השקה לאפודי ומעילי כריות האוויר של HELITE בישראל

השקה לאפודי ומעילי כריות האוויר של HELITE בישראל

מיקי כהן

צילום: יצרן

חברת Helite, הוקמה בשנת 2002 והתמחותה ביצור ציוד בטיחות מתנפח לשלל פעילויות אקסטרים ובתוכם גם אפודים ומעילים המותאמים לרוכי אופנועים.

את נציגות החברה בארץ, יזמו 3 עולים מצרפת ששמו לנגד עיניהם לשווק ציוד בטיחות לרוכבי האופנועים במחיר נגיש אשר מתחיל ב-2490 ₪.

 

החברה מייבאת לארץ 10 סוגים שונים של אפודים מעילים וכולם עובדים על אותו עיקרון של כרית אוויר אחת המתנפחת תוך עשירית שניה ומגינה על כל פלג הגוף העליון, חזה, צלעות, צוואר וכן מונעת את אפקט צליפת השוט. לגבי הגב ועמוד השדרה, חברת HELITE פיתחה את טכנולוגיית ה-TURTLE אשר יוצרת למעשה הגנה כפולה על גב הרוכב ופיזור יעיל עוד יותר של עצמת הפגיעה במקרה של תאונה. לפי טכנולוגיה זו, כרית האוויר נמצאת בין שתי שכבות של מיגון גב קשיח וכך יוצרת בידוד מקסימלי של גב ועמוד השדרה מפני חבטות.

 

אפודי כרית אוויר:

AIRNEST HELITE

אפוד HELITE AIRNEST מספק הגנה קשיחה לצוואר, תמיכה קשיחה לגב ועמוד השדרה, חזה, צלעות וכליות ואפילו הגנה לאגן הירכיים. אפוד זה כולל רצועה אחת עבור האופנוע ומכל CO2 יחיד מותקן מראש. ה'קליפס' להפעלת האפוד תוכנן להיות עמיד במיוחד, אך גם לקל מאוד לשימוש עם כפפות. האפוד השחור מגיע עם פסים מחזירי אור לשיפור הנראות בשעות החשיכה. אפוד זה של HELITE מתאים לשימוש גם על ידי מורכבים ללא הבדל מרוכבים, בין אם על אופנוע, קטנוע או טרקטורון.

מחירו: 2,490 שקל


HELITE TURTLE

שחור/היי-וויז

אפוד ה-Turtle מבטיח את ההגנה האופטימלית הגבוהה ביותר מבלי להקריב את הנוחות עבור המשתמש. אפוד זה של HELITE מתאים לשימוש גם על ידי מורכבים ללא הבדל מרוכבים, בין אם על אופנוע, קטנוע או טרקטורון. בזכות השימוש במגן גב מסוג SAS-Tec, הוא מסוגל לפזר את אנרגיית החבטה ביעילות כפולה מזו של אפוד ה-AIRNEST הבסיסי. אפוד ה- Turtleמספק הגנה קשיחה לצוואר, תמיכה קשיחה לגב ועמוד השדרה, חזה, צלעות וכליות ואפילו הגנה לאגן הירכיים. גרסת ה- 'היי-וויז' מורכבת מבד צהוב לנראות גבוהה וכן מפסים מחזירי אור של 3M לנראות בשעות החשיכה.

מחירו  HIGH-VIZ: 3,399 שקל

מחירו BLACK : 3,299 שקל

מבצע השקה: 2,990 שקל

 

GP AIR

אפוד כרית האוויר GT AIR תוכנן במיוחד עבור רוכבי אופנועי ספורט ולשימוש על גבי מסלולי מירוצים. בתכנון אפוד זה ניתן דגש מיוחד על מבנה אווירודינמי, על התאמה מדויקת לגוף הרוכב ולגבנון בחליפות העור. לטובת הגנה משופרת עוד יותר, אפוד זה בנוי מחומרים עמידים לשחיקה והגנה מצוינת לחזית ואחור הגוף לאפקט כפול של טכנולוגיית ה-Turtle. זהו אפוד כרית אוויר שתוכנן על ידי רוכבי מירוצים – עבור רוכבי מירוצים.

מחירו: 3,899 שקל

מבצע השקה: 3,290 שקל

 

מעילי כרית אוויר:

VENTED HELITE

מעיל ה-VENTED הנו מעיל כרית אוויר בטכנולוגיית Turtle שמיועד לרכיבה בתנאי מזג אוויר חמים. הוא בנוי מקורדורה 600D, עם רשת באזורים הייעודיים כדי למקסם את זרימת האוויר דרך המעיל וכן עם בטנה פריקה נגד גשם. מעיל זה מגיע עם מיגון בתקן CE2, עם מיגוני מרפקים וכתפיים.

מחירו: 4,999 שקל

מבצע השקה: 4,400 שקל

 

HELITE TOURING (שחור/אפור)

מעיל ה-TOURING משלב את טכנולוגיית ה-TURTLE בכרית האוויר להגנה משופרת על הרוכב. עיצובו קלאסי, אך קשוח והוא מציע הגנה מתנאי רכיבה רטובים ולכן הוא אידיאלי עבור רוכבים רבים בכל עונות השנה. לא משנה אם מדובר בנסיעה עירונית יומיומית או בטיול ארוך בחצר האחורית של העולם, מעיל זה נועד להגן על הרוכב מתנאי מזג האוויר או מאירועים בלתי צפויים אחרים שנקרים בדרכו.

מחירו: 4,999 שקל

מבצע השקה: 4,400 שקל

 

HELITE LEATHER  (שחור או חום וינטג')

זהו מעיל רכיבה אלגנטי מעור אמיתי שמשלב את הגנת כרית האוויר בטכנולוגיית ה-Turtle ומהווה תמורה מצוינת למחירו. מעיל זה מוצע בצבע חום קלאסי או שחור בעיצוב אלגנטי וכמובן עם תוספת הבטיחות הגבוהה ביותר של HELITE. כאשר כרית האוויר מופעלת, היא מציעה הגנה לראש והצוואר, כדי להפחית את הסיכוי לפגיעה בהם במקרה של תאונה.

מחירו: 5,399 שקל

מבצע השקה: 4,900 שקל

 

 

HELITE XENA

HELITE פיתחה מעיל כרית אוויר בטכנולוגיית ה-Turtle במיוחד עבור נשים. זהו מעיל מעוצב שמתאים לגזרה הנשית והוא משלב את הטכנולוגיה המתקדמת להגנה מרבית. העור הגמיש יחד עם מבנה המעיל מתאים עצמו לקימורי הגוף לטובת הגנה ונוחות מקסימלית. מעיל זה מגיע בצבע שחור ובמידות S, M, L, XL.

מחירו: 5,400 שקל

מבצע השקה: 4,900 שקל

 

לכל המעילים והווסטים של Helite, שנתיים אחריות מלאה ו- 10 שנים למיכל הגז. בנוסף, אם מיכל הגז איבד מעל 3 סמ"ק, במשך שנתייים, הוא יוחלף ללא תשלום.

במידה והרוכב עבר תאונה והמעיל לא ניזוק משמעותית או נקרע, כל שיש לעשות זה רק להחליף את מכל הגז ולהמשיך לרכב. רק אם האפוד או המעיל עברו 7 ניפוחים, יש להחליפם, כך לפי היצרן.

התרשמות שלנו מהמוצר היא כי ביום יום לא ניתן להרגיש כי רוכבים עם כרית אוויר על הגוף ובניסוי שנערך בהשקה, התרשמנו כי מעבר לקול הנפץ הקל ששמענו עם פתיחת כרית האוויר, כי ההגנה על פלג הגוף העליון היא מלאה.

רוכב האדוונצ'ר של המערכת, יבחן את מעיל האדוונצ'ר לאורך זמן ויספר איך החוויה לרכב עם מעיל המכיל כרית אוויר. בתקווה שלא יזדקק לו.

את מוצרי HELITE, ניתן לרכוש באתר החברה או באולם התצוגה ברחוב ישראל ב"ק 3 בתל אביב.

2 תגובות ל השקה לאפודי ומעילי כריות האוויר של HELITE בישראל

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל