fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
סטפן
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
HJC

הגיע זמן ניקוי: IADA all purpose degreaser

הגיע זמן ניקוי: IADA all purpose degreaser

ראסטי ג'יימס

צילום: מערכת מוטו

זוכרים את הסצנה הזאת במערבונים – לעיירה מזדחל רופא אליל, עם סוס כחוש ועגלה, פיו שופע הבטחות לנפלאות ורפואות לכל חולי או מדווה – בצורת בקבוקון עם 'שיקוי נחשים'? – אז זהו שבעולם האמיתי הצלחתי למצוא לי תכשיר קסמים שכזה… מדובר בתרסיס לניקוי כללי של האופנוע – All purpose degreaser – של חברת IADA; בקבוק תרסיס בריח לימוני, ליטר שלם נכנס שם, הוא מיועד לשימוש פנימי וחיצוני של הרכב ואינו פוגע בחומרים או משאיר נזקים כלשהם – מניקוי הג'אנט, עבור בפלסטיקה וכלה אפילו בריפודים (רכים כאלה, של פחיות)… ת'כלס, מדובר בממיס שומנים (degreaser, כבר אמרנו) – חזק מספיק כדי לנקות, חלש מספיק כדי לא לגרום נזק. אני משתמש בו גם בבית – חלונות, סירים, תנור וחרסינות…חחח… קצת מזכיר לי שרשור עבר באחד הפורומים – שם מצאו המשתתפים שלל שימושים ביתיים, רפואיים, אומנותיים ואחרים לתרסיס הפלא הוותיק WD, לא זוכר כבר את הכל אבל, אמ;לק – ניקוי רצפות, הסרת טפט מקיר, הדברת מזיקים… המגזימים אפילו הרהיבו עוז עד כדי תבניות אפיה וצחצוח שיניים…
להבדיל, הפעם זה רציני, בדוק ועובד. טוב.

עד כאן הזוית שלי – המשתמש הפרטי, שאלתי גם לדעתו של רומן שובין מומחה הדיטיילינג מבעלי חב' טורבו ווקס:

אז ככה, הוא אומר לי: התרסיס הזה, כמו הרבה תרסיסים מקצועיים אחרים, מוצלח בעבודה על משטחי פלסטיק, בד וגומי, גם על ג'אנטים הוא עושה עבודה טובה מאוד. על כרום/ניקל לא הייתי מנסה אותו – וגם לא אף דגריזר אחר – אלא הייתי משתמש בחומר ייעודי בלבד ; גם כדי לא לפגוע במשטח, אבל בעיקר כדי להוציא את מלוא הברק, כמתבקש. האריזה של המוצר מיושנת בעיני – צורת הבקבוק, עיצוב התווית מיושן – אולי בגלל דגם המרצדס המצולם בה משנות ה-90', ואני חושב שהגיע הזמן לעיצוב מודרני יותר.

כשאני מנסה לברר יותר לעומק את הסוגיה, מסביר לי רומן שהמוצר איכותי והמנגנון, למשל, לא נתקע ולא דולף (כמו שקורה במוצרים שונים לא מעט) – פשוט לא הכי נוח לשימוש ; צוואר עבה במקום האחיזה, בשילוב המשקל…

ומה לגבי יעילות החומר? אני מקשה,

תראה, הוא מסביר, יש בעולם המקצועי חומרים חזקים ומרוכזים יותר לשימוש – לפי הצורך, כמובן – אבל התרסיס של יאדה מכסה טווח רחב מאוד של חומרים ומשטחים שאותם הוא מנקה ביעילות. לחברות שונות יש מס' מוצרים בדרגות ריכוז שונות ואילו התרסיס הזה – כ'אול פרפס' – מגיע בריכוז מספק ולא חריף במיוחד.

ואם כבר אנחנו מדברים על דרגות ריכוז החומר, בפרט שאתה מציג את הממיס למשתמש הפרטי, הוא מוסיף כשאנו עומדים לפני סיום השיחה, תן לקוראים שלך טיפ קטן וחשוב ממני: את החומר רססו על המטלית ולא על המשטח! כך תימנעו מיצירת נקודה מרוכזת של ממיס השומנים על המשטח שלכם ותשיגו פיזור אחיד במריחה, הרבה יותר בקלות.

עוד פרטים:
החברה היא ספרדית, קיימת כבר מעל 60 שנה ובארץ כבר עשור.
את התרסיס ניתן להשיג באמביל ובחנויות המובחרות – מעכשיו – גם בחנויות רשת אוטו דיפו.
מחיר לצרכן: 40 ₪.

גלריה

תגובה אחת ל הגיע זמן ניקוי: IADA all purpose degreaser

  1. מוצר מדהים, חברה מצויינת!!!
    מוצרים באיכות הכי גבוהה שראיתי

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל