fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
סטפן
HJC
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

ע.ע.אופנועים חגיגת מכירות בשרון

ע.ע.אופנועים חגיגת מכירות בשרון

*מדור פרסומי

המדור הזה סוקר בדרך כלל את המבצעים החמים, הדילים המשתלמים והסיילים המועדפים, אבל זה כשמדובר בעסקים ה'רגילים' שבענף – חנויות ומוסכים כאחד.

הפעם, במקום לדבר על מחיר טוב למוצר אחד או מבצע רכישה כדאי לדגם כלשהו של אופנוע, קטנוע, SBS או טרקטורון ספציפי, אנחנו מציגים לכם, חווית קניה אופנוענית אחרת ויוצאת מגדר הרגיל.

על האווירה המיוחדת השוררת בימי שישי, מהבוקר ועד אחרי הצהריים, אצל ע.ע.אופנועים בישוב שבפאתי השרון, סיפרנו לכם כבר בעבר. מדובר בתופעה ייחודית ומעוררת התפעלות – הן עסקית והן חברתית, המון קונים (פוטנציאלים, ותיקים, חדשים ולקוחות חוזרים), ברובם מהאזור אבל בחלקם הגיעו גם מרחוק ולפעמים גם רחוק ממש. מגיעים, מסתובבים, שותים קפה ומדברים אופנועים, בודקים אביזרים או מכניסים את הכלי למוסך לטיפול או פתרון בעיה ובסוף הביקור נסגרות גם לא מעט עסקאות; בטרייד-אין או בקריעת ניילונים ממושב הכלי החדש…

אם עוד לא הייתם שם, לא תאמינו עד שתגיעו.

קיצור תולדות ה-ע.ע. צופן כ-15 שנים של עבודה במיטב מוסכי תל-אביב, 7 שנים של מרכז מטרו בבאקה (במקום הישן) והחל מהשנה – מקום חדש, רחב ידיים ובעל גישה נוחה מכביש 6, ממש במחלף באקה. עם מוסך מקיף ומקצועי ומחלקות מכירה לכל תחום ותחום בעולם הדו"ג והפנאי.

חוויה אחרת ומשופרת.

ע.ע. אופנועים
מפיץ ומרכז שירות מורשה מטרו
באקה אל גרביה.
04-638773 | 050-7775155

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל