fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
לרט
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70
HJC
voge מוטו24 באנר
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

מיגוני Triple Clamp – חובה בשטח! 

מיגוני Triple Clamp – חובה בשטח! 

*כתבה פרסומית*

קודם כל נתחיל בסיפור מעניין. אלון גת, ישראלי לשעבר המתגורר בבריטניה, רוכב בשטח על ק.ט.מ 950 סופר אנדורו. יחד עם עוד שותף, ועקב חוסר במיגון ראוי לאופנועי הק.ט.מ שלהם, הקימו השניים, בנוסף לעבודתו העיקרית של כל אחד את Triple Clamp – חברה המתמחה בפתרונות ייחודים לאופנועי שטח, ובמיוחד לדגמי האדוונצ'ר של ק.ט.מ.

אל ישראל מגיעים המיגונים של אלון ושותפו דרך רון מאור, בעל חנות הנמצאת בר"ג ומתמחה בכל האביזרים שקשורים לשטח, לאופנועי אנדורו, מוטוקרוס, אדוונצ'ר ועוד, כולל יבוא של כמה מותגים ייחודים כמו רגליות IMS, מוצרי PRO RACE ועוד.

 

החנות ממוקמת בז'בוטינסקי 91 בר"ג ואם אתם רוכבי שטח, ביקור אצל רון הוא בגדר מומלץ, כאשר אין דבר שלא תוכלו למצוא אצלו – החל ממיגונים ואביזרים לשטח, דרך ציוד רכיבה, שמנים ותכשירים ועד לפקק ונטיל מכורסם. בחנות תצוגה מדהימה וצבעונית, עם מחירים תחרותיים במיוחד. שווה ביקור.

 

נחזור למיגונים. הדבר הראשון הבולט לעין היא איכות הייצור והדגש על גימור. אם עד היום נתקלנו בעיקר במוצרים שיוצרו בצורה סמי-מקצועית, הרי שכאן יש בשורה של ממש, כשהמיגונים נראים הרבה יותר טוב ממכסי האופנוע המקוריים.

 

המיגונים עשויים מחומר הנקרא HDPE או פוליאתילן בעל צפיפות גבוהה בעברית צחה – חומר תרמופלסטי שלפי ויקיפדיה – "מאופיין בכוחות בין-שרשרתיים חזקים הגורמים לקשיות גבוהה (מודול יאנג גבוה). משתמשים בחומר לייצור צנרת מים, פחי אשפה, מכלים לחומרי ניקוי ולמוצרי מזון" לנו זה נשמע טוב.

 

ה-HDPE מספק עמידות בזעזועים ונגד שריטות ופגישות עם חפצים חדים במיוחד – כמו למשל פינה משוננת של סלע מדברי קשוח על שביל בדרך למרסבא. המיגונים נוצרו במיוחד כדי לספק הגנה עבור מכסי האלומיניום הרגישים (והיקרים) שבדגמי האדוונצ'ר וה-690 אנדורו של ק.ט.מ, כמו גם ה-701 של הוסקוורנה.

המיגונים עבים, וכאמור נראים מצוין, ונותנים ראש שקט לרוכב שיודע שגם בנפילות, יש מה שיספוג את המכה במקום במקום מיגוני האלומיניום. המגנים מתחברים באמצעות באמצעות ברגי אל חלד עמידים, שמחליפים את הברגים המקוריים של מכסי הצד. הברגים יושבים מצוין, ולא פוגעים באטימה. זה המקום לציין כי כמה חברי מערכת משתמשים במיגונים של Triple Clamp Moto על אופנועי ה-690 אנדורו שלהם, ומרוצים מאד.

המיגונים נמכרים במחיר נוח מאד, של 580 שקלים בסה"כ לזוג.

 

להשיג רק ב-Underground Accessories

ז'בוטינסקי 91 רמת גן

טלפון: 050-210-7339

דף פייסבוק

 

 

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל