fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
לרט
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
HJC
סטפן
אודי דגן 140 על 70

מוטו טסט+ | קסדת HJC RPHA 70

מוטו טסט+ | קסדת HJC RPHA 70

אסף לביא

צילום: תומר לשר, יצרן

חברת הקסדות הקוראנית מוכרת בארץ בעיקר בזכות קסדת הדגל שלה, ה- RPHA 10, שכבר הוחלפה ב- 11 בה שופרו מספר נקודות, בעיקר באיכות הגימור.

לרוב האוכלוסיה, שאינה רוכבת סופר-ספורט, אין שימוש אמיתי בדגמי הראפה הספורטיבים שכן הם רועשים יותר ופחות מאובזרים מדגמי הספורט-תיור ולעיתים לא מתאימים כלל לסוג האופנוע או אופי הרכיבה, לכאן נכנסת ה- RPHA 70, דגם ספורט-תורינג המבוסס על סדרת הראפה של HJC, ומכוון לתנוחת רכיבה זקופה יותר, בידוד רעשים גבוה ונוחות. ה- 70 החליפה השנה את דגם ה- RPHA ST ומהווה שיפור בעיקר בתחום האיבזור והאווירודינמיות.

לאחר ניסיון מוצלח עם דגם הראפה 10 החלטנו לנסות את ה- 70 החדשה בכדי לברר מה יתרנות קסדת ספורט-תיור ברכיבה יום יומית, מה חסרנותיה ברכיבה ספורטיבית ולמי תתאים.

בתחום האיבזור מציעה ה- 70 סגירת דאבל-די, משקף שמש פנימי, ריפודים פריקים במקרה של תאונה, של בטכנולוגית PIM, נעילה למשקף ופתחי איוורור רבים. הצביעה שנבחרה היא ה- LIF בצבעי לבן, צהוב ותכלת שבעינינו מדהימה.

בשבועות הקרובים נעדכן על חיי היום יום עם הקסדה.

גלריה

5 תגובות ל מוטו טסט+ | קסדת HJC RPHA 70

  1. המבנה נראה אותו דבר, יש משקף שמש, יש נעילת משקף, פתחי אוורור מלפנים ולמעלה…
    יש סיבה לשדרג את ה-ST?

  2. מה עם מחיר שדה ראייה צילום ריפוד?
    אה בכתבה הבאה או קיי

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל