אתר בהרצה. אם מצאתם טעות, אנא ספרו לנו ונתקן בהקדם.

קיוואי בנלי
שוברט עליון מתחת לשורת MENU
קרוזים מטרו עליון מתחת ל- MENU
פרפקט אופנועים
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הווסקוורנה באנר שמאל
אבניר באנר קוביה שמאל
אוגוסטה קוביה הכי עליון
אפריליה
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
אופנוסנטר קוביה שמאל
לארט
לרט
סטפן
Ad motorsport
KTM עליון קוביה
פרפקט קוביה שמאל
כרמיאל קוביה שמאל
שוברט
ברקום קוביה שמאל
HJC
מטרו מבצעי אוגוסט – קוביה שמאל
HRP קוביה שמאל

מוטו טסט+ | קסדת HJC RPHA 70

מוטו טסט+ | קסדת HJC RPHA 70

אסף לביא

צלם: תומר לשר, יצרן

חברת הקסדות הקוראנית מוכרת בארץ בעיקר בזכות קסדת הדגל שלה, ה- RPHA 10, שכבר הוחלפה ב- 11 בה שופרו מספר נקודות, בעיקר באיכות הגימור.

לרוב האוכלוסיה, שאינה רוכבת סופר-ספורט, אין שימוש אמיתי בדגמי הראפה הספורטיבים שכן הם רועשים יותר ופחות מאובזרים מדגמי הספורט-תיור ולעיתים לא מתאימים כלל לסוג האופנוע או אופי הרכיבה, לכאן נכנסת ה- RPHA 70, דגם ספורט-תורינג המבוסס על סדרת הראפה של HJC, ומכוון לתנוחת רכיבה זקופה יותר, בידוד רעשים גבוה ונוחות. ה- 70 החליפה השנה את דגם ה- RPHA ST ומהווה שיפור בעיקר בתחום האיבזור והאווירודינמיות.

לאחר ניסיון מוצלח עם דגם הראפה 10 החלטנו לנסות את ה- 70 החדשה בכדי לברר מה יתרנות קסדת ספורט-תיור ברכיבה יום יומית, מה חסרנותיה ברכיבה ספורטיבית ולמי תתאים.

בתחום האיבזור מציעה ה- 70 סגירת דאבל-די, משקף שמש פנימי, ריפודים פריקים במקרה של תאונה, של בטכנולוגית PIM, נעילה למשקף ופתחי איוורור רבים. הצביעה שנבחרה היא ה- LIF בצבעי לבן, צהוב ותכלת שבעינינו מדהימה.

בשבועות הקרובים נעדכן על חיי היום יום עם הקסדה.

גלריה

תגיות:

הגב

avatar
מיין לפי:   חדש | ישן
אילן
אורח

וואו צביע הורסת

אסתי
אורח
מה ההשינויים מה-ST?

המבנה נראה אותו דבר, יש משקף שמש, יש נעילת משקף, פתחי אוורור מלפנים ולמעלה…
יש סיבה לשדרג את ה-ST?

כותרת
מה ההשינויים מה-ST?
פאלקה
אורח

כמה?

פאלקה
אורח
מחיר....

בכמה?

כותרת
מחיר....
ביג
אורח

מה עם מחיר שדה ראייה צילום ריפוד?
אה בכתבה הבאה או קיי

wpDiscuz

תגובות

מגדל אבניר
הונדה מגדל