חדש! מוטו מדריך בשיתוף יד2. עכשיו בחנויות וכאן

מטרו ימין 4
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
פרפקט אופנועים
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אפריליה
הווסקוורנה באנר שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
Ad motorsport
אופנוסנטר קוביה שמאל
לארט
לרט
סטפן
רפידו
תמוז
אייפקס
פרפקט קוביה שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
שוברט
ברקום קוביה שמאל
אוגוסטה קוביה הכי עליון
מטרו לבן – קוביה שמאל
הארלי שמאל
HJC
HRP קוביה שמאל
כרמיאל קוביה שמאל

מוטו טסט+ | קסדת HJC RPHA 70

מוטו טסט+ | קסדת HJC RPHA 70

אסף לביא

צלם: תומר לשר, יצרן

חברת הקסדות הקוראנית מוכרת בארץ בעיקר בזכות קסדת הדגל שלה, ה- RPHA 10, שכבר הוחלפה ב- 11 בה שופרו מספר נקודות, בעיקר באיכות הגימור.

לרוב האוכלוסיה, שאינה רוכבת סופר-ספורט, אין שימוש אמיתי בדגמי הראפה הספורטיבים שכן הם רועשים יותר ופחות מאובזרים מדגמי הספורט-תיור ולעיתים לא מתאימים כלל לסוג האופנוע או אופי הרכיבה, לכאן נכנסת ה- RPHA 70, דגם ספורט-תורינג המבוסס על סדרת הראפה של HJC, ומכוון לתנוחת רכיבה זקופה יותר, בידוד רעשים גבוה ונוחות. ה- 70 החליפה השנה את דגם ה- RPHA ST ומהווה שיפור בעיקר בתחום האיבזור והאווירודינמיות.

לאחר ניסיון מוצלח עם דגם הראפה 10 החלטנו לנסות את ה- 70 החדשה בכדי לברר מה יתרנות קסדת ספורט-תיור ברכיבה יום יומית, מה חסרנותיה ברכיבה ספורטיבית ולמי תתאים.

בתחום האיבזור מציעה ה- 70 סגירת דאבל-די, משקף שמש פנימי, ריפודים פריקים במקרה של תאונה, של בטכנולוגית PIM, נעילה למשקף ופתחי איוורור רבים. הצביעה שנבחרה היא ה- LIF בצבעי לבן, צהוב ותכלת שבעינינו מדהימה.

בשבועות הקרובים נעדכן על חיי היום יום עם הקסדה.

גלריה

תגיות:

תגובות

אבניר מגדל ימין תחתון סוזוקי
הונדה מגדל הימורים