מחירון אופנועים מוטו - בגרסא דיגיטלית, בחנויות ובעסקים

מטרו ימין 4
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
אינדיאן
הווסקוורנה באנר שמאל
אבניר באנר קוביה שמאל
שרקו
מטרו באנר שמאל הכי עליון
KTM עליון קוביה
תמוז
1 על 1
רפידו
אוגוסטה קוביה הכי עליון
אופנוסנטר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
לרט
אינדיאן שמאל
כרמיאל קוביה שמאל
הארלי שמאל
HRP קוביה שמאל
מתלה לקסדה
HJC
ברקום שמאל

מוטו טסט+ | קסדת HJC RPHA 70

מוטו טסט+ | קסדת HJC RPHA 70

אסף לביא

צלם: תומר לשר, יצרן

חברת הקסדות הקוראנית מוכרת בארץ בעיקר בזכות קסדת הדגל שלה, ה- RPHA 10, שכבר הוחלפה ב- 11 בה שופרו מספר נקודות, בעיקר באיכות הגימור.

לרוב האוכלוסיה, שאינה רוכבת סופר-ספורט, אין שימוש אמיתי בדגמי הראפה הספורטיבים שכן הם רועשים יותר ופחות מאובזרים מדגמי הספורט-תיור ולעיתים לא מתאימים כלל לסוג האופנוע או אופי הרכיבה, לכאן נכנסת ה- RPHA 70, דגם ספורט-תורינג המבוסס על סדרת הראפה של HJC, ומכוון לתנוחת רכיבה זקופה יותר, בידוד רעשים גבוה ונוחות. ה- 70 החליפה השנה את דגם ה- RPHA ST ומהווה שיפור בעיקר בתחום האיבזור והאווירודינמיות.

לאחר ניסיון מוצלח עם דגם הראפה 10 החלטנו לנסות את ה- 70 החדשה בכדי לברר מה יתרנות קסדת ספורט-תיור ברכיבה יום יומית, מה חסרנותיה ברכיבה ספורטיבית ולמי תתאים.

בתחום האיבזור מציעה ה- 70 סגירת דאבל-די, משקף שמש פנימי, ריפודים פריקים במקרה של תאונה, של בטכנולוגית PIM, נעילה למשקף ופתחי איוורור רבים. הצביעה שנבחרה היא ה- LIF בצבעי לבן, צהוב ותכלת שבעינינו מדהימה.

בשבועות הקרובים נעדכן על חיי היום יום עם הקסדה.

גלריה

5 תגובות ל מוטו טסט+ | קסדת HJC RPHA 70

  1. המבנה נראה אותו דבר, יש משקף שמש, יש נעילת משקף, פתחי אוורור מלפנים ולמעלה…
    יש סיבה לשדרג את ה-ST?

  2. מה עם מחיר שדה ראייה צילום ריפוד?
    אה בכתבה הבאה או קיי

תגובות

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל