מוטו מדריך. עכשיו בחנויות וכאן

קיוואי בנלי
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
KTM
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אפריליה
הווסקוורנה באנר שמאל
תמוז
סטפן
רפידו
אייפקס
Ad motorsport
לארט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
KTM עליון קוביה
פרפקט קוביה שמאל
לרט
ברקום קוביה שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
HRP קוביה שמאל
אוגוסטה קוביה הכי עליון
כרמיאל קוביה שמאל
מטרו לבן – קוביה שמאל
HJC
הארלי שמאל

מוטו טסט | קסדת שוברט S2 Sport

מוטו טסט | קסדת שוברט S2 Sport

שניר. ג.

צלם: עדי בראון

שורה תחתונה: קסדה מאוד מפתיעה מבית שוברט שעושה הכל ללא פשרות. מאווררת למזג החם בארצנו, שקטה, קלה ומאוד נוחה לכל תנוחת רכיבה.


יתרונות
– איוורור מעולה, שקטה, נוחה לרכיבה כמעט בכל סגנון (קטנוע, רכינה ספורטיבית, נייקד).

חסרונות – מעין שריקה חזקה בהטיית הראש לזוית חדה, ככל הניראה מחור ההתקנה של הפינלוק.

 

שוברט S2 ספורט היא קסדת ספורט טורינג איכותית. קלה מאוד ואחת המאווררות שיצא לי לרכוב איתן.

כבר ממבט ראשון אפשר להבחין באיכות החומרים של שוברט.

אז נתחיל עם הפיצ'ר הכי מעולה בקסדה. האיוורור, במדינות חמות (ישראל) לפחות עבורי, אחד הדברים שאני מחפש בקסדה היא איוורור טוב, מסיבות מובנות.

וכאן הגדולה של השוברט S2. למרות שעל פניו לא נראה שפתחי האיוורור הם גדולים או רבים יותר מקסדות אחרות, עדיין שוברט עשו כאן עבודה נפלאה ובנסיעה לאילת כל הדרך עם משקף סגור הרגשתי נעים וזאת מבלי לפתוח את פתח האיוורור של הסנטר אותו פחות אהבתי, למרות שמכניס כמות אויר נכבדת, הוא מוסיף רעש. ולכן בכל הרכיבות שלי הקפדתי לרכב עם פתח הסנטר סגור.

ה- S2 מאוד אווירודינמית ועובדת די קשה בלבטל מערבולות רוח ונדנודים במהירות גבוהה, שוברט הוסיפו מעין ספויילר קטן בתחתית הקסדה שמתחיל בסנטר ולאורך כל התחתית. מה שגורם לאויר לא לרדת לכיוון הצוואר אלא לעלות מעלה.


מראה – מעטפת ספורטיבית, סקסי למדי. עם צביעות מאוד מיוחדות ויפות.

משקל – לא נוצה אבל בהחלט מהקלות שבחנו מדגמי הקסדות הסגורות ובכל מקרה, חלוקת המשקל על הראש מעולה והקסדה מרגישה קלה מאוד.

שקט רוכבים – כמו כל השוברטים אחד הדברים שהם עושים טוב זה לתת לרוכבים שקט ברכיבה. גם כאן, ושלא בשונה מהדגמים האחרים של שוברט, קיבלנו שקט מעל המצופה.

משקף שמש פנימי בילט אין – מאוד שימושי לימים שלא בא לך לסגור משקף מלא.

פינלוק – נגד אדים כמו בשאר הדגמים עובד מעולה

דיבורית – (בתוספת מחיר) הפעם שוברט חברו לסקאלה ופיתחו מוצר שמתלבש בחלק התחתון של הקסדה ונהפך לחלק אינטגרלי מהקסדה עם אנטנה פנימית מובנת לקליטה טובה יותר והכי חשוב אין חלקים שבולטים ממעטפת הקסדה.

ריפוד – פנימי נוח ומפנק אנטיבקטיריאלי ניתן להסרה וניקוי.

סגירה – נעילת הקסדה על ידי מנגנון דאבל D, מסורתי ובטיחותי.

ולסיום נבשר לכם על הוזלה משמעותית במחירה של הקסדה – 2,523 ₪ לצביעה חלקה ו- 3,049 ₪ לצביעה מעוטרת, כולל מע"מ.

תגיות:

תגובות

הונדה מגדל 299