fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
מוטוטאץ דקר
תמוז
סטפן
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה
HJC

מוטו טסט | משקפי אבק X-ON Sports אינדורו Team ISR

מוטו טסט | משקפי אבק X-ON Sports אינדורו Team ISR

X-ON Sports השיקו מהדורה מיוחדת וחגיגית למשקפי האבק שלהם לכבוד יום העצמאות ה-70, אותו המשקף הטוב בצבעי כחול לבן. ואיך המשקף אתם שואלים? במילה אחת: מצוין. ובשתי מילים: ממש מצוין.

משקפי האבק המיוצרים בישראל זוכים כעת לגרסה חדשה עם גרפיקה ייחודית שכוללת עדשה כחולה ורצועה בצבעים כחול-לבן, עם דגל ישראל מאחור וכיתוב של "Team Israel" בצד ימין. אם עד עתה לא היה לכם חשק להתחרות ולייצג בחו"ל, עכשיו יהיה לכם.

העדשה היא כמובן החלק הכי חשוב במשקף, ואכן השקיעו בה מחשבה רבה. כל המשקפים של X-ON בעלי עדשות עם גווני ראייה של אפור או צהוב, צבעים אשר מורידים עומס מהעין ומקלים עליה. יש גם הגנה של UVA400/UVB והגנת UV 100% מפני השמש. הגוון הצהבהב העדין מאפשר ראייה מצוינת גם בלילה, שיקול קריטי במשקפים.

העדשה עבה יותר מאשר רוב המתחרות שלה בשוק, כשהיא מגיעה לעובי של 0.8 מ"מ פוליקרבונט בהשוואה ל-0.5 עד 0.6 שנהוג בשוק. המשמעות היא עדשה שמסוגלת לספוג מכות ופחות שבירה. בפנים, ציפוי נגד אדים ומבחוץ ציפוי נגד שריטות.

גוף המשקף מיוצר מכמה חלקים משתלבים ומחומר גמיש ובלתי שביר. ממש ניתן לקפל את המסגרת והיא קופצת מיד חזרה לצורתה המקורית. החומר והמבנה הייחודי מביאים עמם תוצאות. קודם כל, אריכות חיי המוצר. שנית, המסגרת נכנסת עמוק יותר לתוך מפתח הקסדה ובכך יושבת יותר טוב על הפנים ויוצרת איטום. בנוסף, במקרה פגיעה, המסגרת שמיוצרת מחומר סופג זעזועים לא תעביר את מלוא המכה לפני הרוכב. הספוג סביב המסגרת עשוי מחומר מיוחד, עדין מאוד והיפואלרגני בשביל למנוע גירויים ורגישות בעור. המשקף קל מאוד על הפנים ולא מרגיש כמו מסכת אב"כ, נושם דיו, יפה והכי חשוב -.מלא גאווה ישראלית.

עכשיו תרשו לנו לומר כמה מילים על X-on Sports, החברה הוקמה ע"י בני הזוג לי-און ושרי מראשון לציון בשנת 2014. עם רקע בתחום האופטיקה החלו למכור א מוצריהם בחו"ל ורק לאחר מכן נכנסו לשוק הישראלי. כיום רוב המוצרים של החברה מיוצרים בישראל (כבר אמרנו גאווה לאומית?). ל-X-on Sports יש היום שבעה דגמים שונים של משקפי אבק לרכיבת אנדורו והם מייצרים גם משקפי סקי, משקפי שמש יום-יומים ולתחום האקסטרים, ומשקפי מגן בליסטיים לתחום הצבאי. בין ההברקות שלהם ישנו מתאם אופטי מיוחד למשקפי אבק למי שלא רוצה לרכב עם משקפי ראייה מתחת למשקף ודגם ייעודי של משקפי אבק למרכיבי משקפי ראיה.

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל