fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
תמוז
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
סטפן
HJC
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70

מוטו טסט | כפפות חורף Lwg55

מוטו טסט |  כפפות חורף Lwg55

עמית משיח

צילום: אריק רוזנבלום

שורה תחתונה: כפפות חורף, עם ממברנה מנדפת, עם מיגון בסיסי, בטנה מחממת, תפירה איכותית ועם תמורה טובה ביחס למחיר.

ה-Lwg55 הוא ראשי תיבות ל-Laret winter gear (ה-55 בשביל המזל) והן משלבות עור, טקסטיל ופוליאסטר בשכבה החיצונית, שכבה נוספת היא הממברנה החד כיוונית של Hipora שתדאג שלא תזיעו בפנים מצד אחד ותישארו יבשים ומוגנים ממה שקורה מחוץ לכפפה מצד שני. הבטנה הפנימית עשויה פליס רך ונעים למגע.

הכפפה מגיעה עם לשוניות ייעודיות לסיוע בלבישה – כדי לא לקרוע את אזור שורש כף היד כשמושכים בכפפה (או בתווית). ל-Lwg רצועת הידוק יחידה עם גומי מובנה מעליה, אזור עם חיכוך גבוה בפנים כף היד – לאחיזה טובה בכידון וכיווצי גומי מובנים גם באזור פרקי האצבעות ומפרק כף היד בצד החיצוני. יש גם כיתוב מובנה של שם החברה על האצבע המורה – לא מפריע ואף מועיל בפינוי מים ממשקף הקסדה – מה שנקרא 'הווישר הדו גלגלי הישן והטוב'. העיצוב שלהן יפה ועדכני, בצבע שחור עם נגיעות קלות של אדום.

יש מיגון לגב כף היד – אזורי ספיגה מוקצפים מובנים ומגיני גומי גמישים חיצוניים. אין מיגון ייעודי לאצבעות, מלבד ספייסרים קטנים ומעוצבים מגומי דק, יש גם מיגון לשורש כף היד, מוקצף, מובנה ובסיסי; מצד אחד חבל שלא יותר, מצד שני זה הסטנדרט ברמת המחיר שלהן – 350 ש"ח.

האזורים האלסטיים של הכפפה מתאימים לבעלי כף יד צרה או רחבה – רמת ההידוק לכף היד טובה והאחיזה או התפעול של מכללי האופנוע הרלוונטיים (מצערת, בלם, מצמד, מתגים וכו') נעשים בקלות ועם רגש.
בעלי אצבעות ארוכות ימצאו פה הרבה מקום וקצה האצבע יגיע להם עד לתפר, מבלי להפריע. בעלי מבנה כף יד עם אצבעות קצרות יחוו 'סרח עודף' – בעיקר אצל האגודל; פחות נוח בערך מוחלט, אבל אין כמו למדוד ולהחליט בעצמכם.
רמת החימום שמספקת הבטנה הדקה טובה ומספקת, גם ברכיבה לילית קרה ויבשה בהרי ירושלים וגם בסיבוב לילי גשום וסגרירי ברחבי גוש דן רבתי – כבישים 1,2 ו-4. לא חם מדי ולא הזענו בכפפה לרגע ובהחלט מספק את ההגנה הטרמית אותה הוא מבטיח.

כפות הידיים נשארו יבשות, כאמור, גם אחרי רכיבה בת שעתיים ויותר בגשם שוטף. הכפפות עצמן היו סחוטות מים בחלקן החיצוני כשהסרנו אותן בסיום הרכיבה ההזויה ההיא, טפטפו והגירו מי עננים זכים על רצפת רחבת הכניסה של הבית. בבוקר למחרת, אחרי שבילו לילה על השידה שליד המיטה – באויר היבש והמחומם של המזגן, הן היו יבשות כחדשות.
התפרים נסתרים, אין קצוות חוטים בולטים והעסק כולו נראה ומרגיש מוגמר ואיכותי.

בסיכומו של דבר, במחיר של 350 שקלים חדשים מהוות כפפות ה-Lwg55 של לרט קניה מוצלחת לחורף.

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל