חדש! מוטו מדריך בשיתוף יד2. עכשיו בחנויות וכאן

מטרו ימין 4
איפון
מתחת לשורת MENU מטרו
פרפקט אופנועים
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הווסקוורנה באנר שמאל
אפריליה
KTM עליון קוביה
רפידו
Ad motorsport
פרפקט קוביה שמאל
לארט
סטפן
אייפקס
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
לרט
אוגוסטה קוביה הכי עליון
מטרו לבן – קוביה שמאל
הארלי שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
ברקום קוביה שמאל
HRP קוביה שמאל
כרמיאל קוביה שמאל
שוברט
HJC

מוטו טסט | קסדת שוברט R2 – לשמור על קשר

מוטו טסט | קסדת שוברט R2 – לשמור על קשר

כתב: שלומי עובדיה

צילום: יצרן, אריק רוזנבלום

הרעיון של שוברט עם האר 2 היה לחזור לבסיס בלי יותר מידי קשקושים, ללא משקף שמש פנימי, סגירת טבעות DD, משקף גדול ושני פתחי אוורור.

האר 2 מיועדת לאופנועי נייקד, טורינג, ובכלל למי שמחפש קסדה שהיא לא ספורטיבית טהורה אבל עדיין קסדה סמי ספורטיבית.

האר 2 בנויה בטכנולגיה החדישה שפיתחה שוברט, DFP – 'דיירקט פייבר פרוססניג', לבניית המעטפת. התהליך גורם לאחידות במבנה הקסדה – מה שמעצים את חוזקה ואת היכולת שלה לספוג.

אבל הסיפור הגדול של האר 2 הוא בעצם החדשנות בעולם הדיבוריות לרוכב, Sc1 זה כל הסיפור בעצם, הדור החדש של הדיבוריות.

הדיבורית מובנית בתוך הקסדה – רמקולים,מיקרופון, אנטנה, חריץ לבטריה וחריץ פנימי למוח הדיבורית שמובלעים בקסדה ולא בולטים ממעטפת הקסדה. לכן בכדי להנות מדיבורית ברכיבה כל שעליכם לעשות זה לרכוש את המוח והבטרייה ולהכניס אותם לחריצים הנמצאים בעורף הקסדה (את הדיבורית לא קיבלנו עם הקסדה עקב חוסר במלאי. ברגע שיגיע ויהיה זמין ניקח שוב את הקסדה לסקירה נוספת).

משקל הקסדה יושב באופן מאוזן ונוח, זאת למרות הריפוד המינימלי. לצערי היא יותר רועשת ממה שציפיתי בעיקר באזור האחורי של הקסדה שם בהחלט האוורור בא על חשבון השקט. היא רועשת יותר מה-SR2, לדוגמא.

הריפודים בקסדה הינם בטכנולוגית Shiny Tex, ניתנים לפירוק ולכביסה, ייבוש מהיר ואנטי בקטיריילים. והכי חשוב, נעימים.

משקל 1,350 גרם, ללא הדיבורית עצמה אבל עם כל הערכה מותקנת. המשקל, כאמור, יושב מאוזן וטוב על הראש והקסדה לא מרגישה כבדה בכלל.
הקו האווירודינמי של הקסדה מצויין והקסדה לא מושכת את הראש אחורה או הצידה אפילו כשהמשקף פתוח ואפילו בסיבוב הראש ימינה או שמאלה השינוי בהתנגדות הרוח כמעט ולא מורגש.

שדה הראייה של הקסדה יוצא דופן והקסדה כמעט ולא נראית מבעד למשקף. המשקף עצמו מרגיש סולידי וחזק עם אטימה טובה נגד רוח וגשם וכמו ברוב הקסדות של שוברט מגיע המשקף גם כאן עם עדשת פין לוק מקס ויז'ן כלומר כמעט כל שדה הראייה מכוסה בעדשה נגד אדים שכמובן עובדת מצויין.
2 פתחי האיוורור עושים עבודה נהדרת בלהכניס מספיק רוח נעימה ומאווררת לחלל הקסדה.

 

שורה תחתונה: עם שוברט אי אפשר לטעות יותר מדי. האיכות נמצאת תמיד.

יתרונות: דיבורית מובנית במעטפת הקסדה, שדה ראייה כמעט ולא מוגבל, יציבות ואיזון במהירות גבוהה.

חסרונות:
רועשת ביחס לאחרות מבית שוברט.

עלות הקסדה 2,200 ₪ לצביעה אחידה ועוד כ-400 שקלים עבור צביעה מעוטרת. המחירים כוללים מע"מ.
דגמי דיבוריות אופציונאליים: SC1 Standard ב- 1,580 ₪ ו SC1 Advanced ב- 2,340 ₪.

תגובות

אבניר מגדל ימין תחתון סוזוקי
הונדה מגדל הימורים