fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
MV קוביה

ייעודיות לרכיבה: עדשות PRIZM של אוקלי

ייעודיות לרכיבה: עדשות PRIZM של אוקלי

מערכת מוטו

צילום: יח"צ

*ידיעה פרסומית 

למעשה כל דגמי Oakley ספורט מתאימים לרכיבה. הייחודיות שלהם באה לידי ביטוי בכמה פרמטרים משמעותיים ביותר כאשר מדובר ברכיבה על דו-גלגלי/נהיגה. עמוס ריינד, אופטומטריסט, ספורטאי ורוכב שנים על דו-גלגלי מרחיב בנושא. 

  1. מסגרות: 

עשויות מחומרים חזקים ביותר המקנים אחיזה נוחה מאד על הפנים, מונעים החלקה, ומאפשרים עמידות בעת לחץ וגמישות מבוקרת. עוד מאפיינים בולטים במסגרות המשקפים של אוקלי הם העמידות בתנאי חום, ספיגת לחות מעולה והתאמה בטוחה ללא נקודות לחץ. כשמדובר ברכיבה על אופנוע ומשקף שנמצא בתוך קסדה, יש חשיבות עליונה לעמידות בפני שבירה במקרה של תאונה. 

  1. עדשות:

מדובר בטכנולוגיה בלעדית לאוקלי בשם PRIZM המבוססת על עשרות שנים של מחקר, שנולדה מתוך הבנה של העין האנושית ושל האופן בו מתפקד המוח בשילוב עם הראייה כדי ליצור תפיסה של צבע. העדשות של PRIZM ספורט מספקות ביצועים מוכחים על הכביש ולמעשה בכל סוג של פעילות ספורטיבית. עדשות אלו מהונדסות כדי להגביר את עושר הפרטים שהעין מסוגלת לראות בכל סביבה שהיא, כדי להבטיח ששום עצם לא ילך לאיבוד. 

טכנולוגיית ה-PRIZM משפרת את היכולת לעקוב אחרי עצמים נעים ובכך תורמת לתחושת ביטחון מוגברת בעת הפעילות ושיפור החווייה הוויזואלית. העדשות מגיעות בכמה צבעים, כאשר לכל צבע יש מאפיינים ספציפיים המתאימים באופן מדויק לצרכים האישיים של כל אדם. 

עדשות POLARIZED: אלו עדשות החוסמות 99% מסינוור השמש, משפרות את הניגודיות הוויזואלית ומעניקות תפיסת עומק משופרת. עדשות אלו פופולריות במיוחד בקרב רוכבים. לרוכבי הכביש מרכיבי המשקפיים מציעה אוקלי את משקף ה-FLAK 2, אותו ניתן להזמין עם עדשות אופטיות מקוריות של אוקלי. 

עוד בנושא: 

התקן מיוחד לרוכבי שטח מרכיבי משקפיים

אופטיקה ריינד – האופטיקה של הרוכבים

 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל