fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
לרט
לרט
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
voge מוטו24 באנר
HJC
אודי דגן 140 על 70
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

מועדון הונדה בשטח – מפגש מס' 5 הדרכת רכיבת שטח

מועדון הונדה בשטח – מפגש מס' 5 הדרכת רכיבת שטח
כתב: קפטן בומנרג      צילום: עומרי אילת

למי שעדיין לא שמע או לא יודע, הונדה מתפעלת מועדון שטח מקצועי ביותר לרוכביה. פעילות המועדון כוללת בעיקר מפגשי רכיבה, ולאחרונה גם קצת מעבר לכך – הניצוץ הראשון היה השקת חנות הקונספט לאופנוע, ציוד שטח וציוד היקפי ששוכנת בסמוך לסניף המרכזי בתל אביב ברחוב שבח. 

הונדה לא מורידה את היד מהגז, וביום שישי לפני שבועיים יצאנו להדרכת רכיבה בשטח. כמו שסיפרנו כבר בסיקורי המפגשים הקודמים, בסוף כל טיול נערך סיכום בו הרוכבים יכולים להגיד את שעל ליבם – טענות, מענות, טיפים ועצות מה צריך לשפר ומה לא היה טוב. בסוף כל טיול הועלתה דרישתם של הרוכבים לתוכן עיוני ומעשי שיעזור להם להשתפר ברכיבה – מעבר לרכיבה גרידא. 

היצע אופנועי השטח של חברת הונדה מורכב מאופנועים דו-שימושיים (CRF250L/RALLY) וכלים מקצועיים יותר (אנדורו X/R ומוטוקרוסים), והרבה מרוכבי הדו"ש הם רוכבים מתחילים לחלוטין שעושים את צעדיהם הראשונים בשטח וצמאים לכל פיסת מידע שיכולה לשפר את כישורי הרכיבה שלהם. המתחילים צמאים, אבל לא רק הם – גם רוכבי הדו"ש המנוסים יותר ורוכבי הכלים ה"מקצועיים" יותר שמחים לכל הזדמנות ללמוד מבעלי הניסיון. 

בהונדה שמעו, עשו (וכמו כל פעילות אחרת שנערכה עד עכשיו במועדון – על הצד הטוב ביותר) וגייסו למשימה את רוכבי קבוצת המירוצים של החברה – שחר בלולו, נמרוד דור, אורן חסון ואלירן ברכה הענק שעשו קאט מעיסוקיהם וויתרו על יום רכיבה בהילוך גבוה כדי לבוא ולתרום קצת ממה שהם יודעים. 

בכל טיול שנערך במסגרת מועדון השטח תופסים את ההובלה רוכבים מקצועיים מטעם החברה, אך לשם הדרכת הרכיבה קיבלנו שועלי מסלול קשוחים. 

הרוכבים התחלקו לשלוש קבוצות – מתחילים, מתקדמים ומקצועיים, כאשר הלוקיישן שנבחר בתל חדיד הכיל הכל מהכל – סשן פניות קצר, ישורת לתרגול בלימה נכונה, שיפוע צד לתרגול שיווי משקל על האופנוע במהירות אפסית וכמובן קצת סלעים. 

מדהים לראות כמה ההתקדמות שעושים הרוכבים היא משמעותית, כאשר ניתן ממש להבחין איך מטיול לטיול רוכבים רוכבים משתפרים, נראים טוב יותר על האופנוע, צוברים יותר בטחון ומעיזים יותר. זה לא סתם נראה – החבר'ה בעצמם מדווחים על הרגשת השתפרות והם מעידים שמכל יום רכיבה או הדרכה הם לוקחים משהו אחד לפחות, מיישמים, ומשפרים את יכולות הרכיבה שלהם – וזה כנראה המסר וההישג החשוב ביותר בפועלו של מועדון הונדה בשטח. 


היום תקתק כמו שבמועדון השטח של הונדה יודעים לתקתק. האוהלים הממותגים הוקמו, האוכל נפרס על השולחן והקפה רתח על הפינג'אן. כל רוכב קיבל יחס אישי במהלך ההדרכה – משימה לא קלה בהתחשב שהמועדון רק גדל ממפגש למפגש. חשוב להבין – יש דיבור חזק על מועדון השטח של הונדה ויש רוכבים שרוצים לקנות אדום רק בגלל פעילות המותג שמעבר לרכיבות יוצרת גיבוש אדיר בין הרוכבים – יש אחווה ענקית בין הרוכבים וקשרי חברות אמיתיים שנרקמו, קבוצות וואטסאפ ופייסבוק ומפגשי רכיבה אדומים (למעט נספחים שפרשו ומחפשים דרך חזרה) גם מעבר לטיולי המועדון. 

פה המקום להודות לאנשים שמובילים את המועדון הזה ביד רמה – איתי דור שמנצח על האירועים במקצועיות של מנצח בפילהרמונית, אלירן ברכה הגדול שמלווה ומדריך אותנו בטיולים, צוות הונדה הטכני והמקצועי שתמיד נמצא בשטח כדי לתת מענה, והרוכבים המקצועיים שלימדו אותנו בהדרכה הנוכחית ואלו שמלווים אותנו בשאר הטיולים. 

טיולים ברחבי הארץ, רכיבות משותפות, טיפים,  הדרכות רכיבה שעולות כמה מאות/אלפי שקלים לכל רוכב וכל זה בחינם אין כסף ומעל הכל – הרגשה משפחתית כמו שמשפחת אופנועים גדולה צריכה להרגיש. אתם צריכים עוד סיבות בשביל להצטרף למועדון הרוכבים הכי חם ומקצועי בשטח? 


במקרה ויש לכם הונדה ולא הצלחתם להצטרף למועדון/שלא שמעתם על הפעילות – הקליקו על הלינק והצטרפו לקבוצת הפייסבוק של מועדון הונדה בשטח: https://www.facebook.com/groups/1815751698670153/?fref=ts.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל