fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
סטפן
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה
HJC
אודי דגן 140 על 70

מוטו מטייל | מועדון החיצים של הוסקוורנה

מוטו מטייל | מועדון החיצים של הוסקוורנה

כתב: עודד גביש | צילום: אופיר ברעם

ביום שישי האחרון קיבלתי את הסוורטפילן 701 במקום האופנוע הפרטי שלי, רכבי איתו לסוכנות עופר אבניר במודיעין כחלק מהסידורים שלי, רצה הגורל ובדיוק כשהגעתי היה שם מועדון "פילן ישראל" של הוסקוורנה, מועדון רוכבים על דגמי ויטפילן וסוורטפילן בנפחי 401 ו-701, שהתכנס במקום לקראת יציאה לטיול מועדון.

המועדון החל לקרום עור וגידים בקבוצת פייסבוק ישראלית – מועדון פילן ישראל Husqvarna Pilen Israel Club – שהוקמה על ידי רוכב ויטפילן 401 בשם נדב לוי.

מיד כשהגעתי הוזמנתי להצטרף לטיול שלהם, מבט קטן בשעון ואני רואה שזה מתאפשר לי ושמח להיות חלק מטיול המועדון הראשון של הקבוצה, עופר אבניר הרימו את הכפפה ובוחרים בתאריך סימלי בו הם מציינים 6 שנים להשקת מותג הוסקוורנה בישראל על ידם, היבואן סיפק את הכיבוד ואף הוביל את הטיול – שמצויין כטיול ראשון וחימום לקראת טיולי מועדון רבים בהמשך.

הסוורטפילן (חץ שחור בשוודית, פילן = חץ) 701 הוכיח במספר שעות הרכיבה על אוכפו שהוא מהנה ואפילו ממכר בכבישים הנכונים, הוא משלב בין התנהגות זריזה, מתלים סופר-איכותיים, בלמים עוצמתיים ומנוע סינגל חזק שמייצרים חבילה נהדרת, עטופה בסטייל יחודי ושונה מכל דבר אחר, ממש לא נייקד ממוצע.

טיילנו במשך כשעתיים באזור הררי יפה ומהנה לרכיבה, כשהמוביל מתחשב בהבדלי רמות הרכיבה ואפשר לכולם להשתלב. המסלול היה קצר יחסית מכיוון שהתקיים ביום שישי לפני הצהריים.

הטיול אמנם היה קצר אבל הסיכום הטוב ביותר הוא תחושה חזקה של "טעם של עוד", טעמנו מעט מהאופנוע (המצוין) ומהמועדון שעוד מתגבש, מסובב ראשים ברכיבה ומלא בחבר'ה נחמדים עם טעם דומה באופנועים ואהבה למותג.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל