fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
HJC
סטפן
MV קוביה

מוטו מטייל | מועדון אינדיאן רוכב לים המלח

מוטו מטייל | מועדון אינדיאן רוכב לים המלח

רון לב

מועדון אינדיאן יצא השבת לטיול מושקע במיוחד לדרום הארץ כשהפעם היעד היה ים המלח.
"הסיפור מתחיל עוד בתחילת השבוע כשהטלפון מצלצל ובצד השני אריק המנכ"ל של האתר והמגזין שאתם קוראים כרגע מציע לי לצאת עם האינדיאנים לטיול בים המלח", זה מה שהייתי אומר אם הייתי רוצה להישמע מיושן, אבל כמו האינדיאן – גם אני בוחר בדרך אחרת מהמסורתית והמיושנת ופשוט מספר לכם "שהסכמתי" (כאילו הייתי יכול להיות מספיק טיפש כדי לוותר על ההזדמנות) עוד לפני שסיים לדבר, עדיין לא יצא לי לבקר בים המלח על אופנוע ובטח שלא על קרוזר. תמיד תהיתי האם האגדה הזו נכונה, שאפשר לגמוע מאות של קילומטרים על אופנוע כזה ולא להתעייף. זה נראה שהרוכבים שעל גבו מתיישבים על מושב הספה המרווח שולחים את הרגליים לנוח על המדרסים ופשוט שטים על כביש 66 מאות קילומטרים ועוד אחרי זה יושבים ושותים בירה בנוחות כאילו קפצו רגע לבר השכונתי.

אל הטיול הוזמנתי ע"י זיו אופנהיים, רוכב פלדה מהדור של פעם שמוכיח שעל קרוזרים אמיתיים כנראה רוכבים האנשים הכי קשוחים. הוא מצוות אליי את האינדיאן סקאוט סיקסטי מוגבל לרשיון A1 – אותו גם נבחן בהמשך – על מנת שארגיש איך זה לרכב על אופנוע מוגבל בנפח 1,000 סמ"ק עם 47 כ"ס במקום 78 ומומנט נדיר בקטגוריית הרישוי – 9 קג"מ. שעת המפגש שנקבעה הייתה 08:30 בתחנת דלק לפני צומת שילת כדי שנוכל לתדלק את הכלים לפני היציאה. אני יוצא ב-08:10 אחרי התארגנות קצרה ובעודי רוכב לכיוון תחנת הדלק מתווספים אליי 2 רוכבים נוספים על אינדיאן ואני מבין שכנראה הם רוכבים איתי לטיול. אנחנו מגיעים לתחנת הדלק ואחרי פגישה עם שאר חברי הקבוצה, קפה ותדריך בטיחות מזיו שמוביל את הקבוצה, אנחנו יוצאים לדרך.

נסיעה על כביש 443 עד לצומת לידו עם דרך סלולה היטב במבנה קבוצתי ומחמם גורמת לחיוך לעלות על פניי, תחושת האחווה של הרכיבה בקבוצה לא ניתנת לתיאור במילים. אופנוענים לרוב מרגישים זאבים בודדים, "אנחנו נגד העולם שלא אוהב אותנו במיוחד ואנחנו ננצח". בקבוצה מגובשת עם מספר רב של אנשים שאוהבים את אותו הדבר וחיים אותו יומיום יש תקשורת ישירה בין אנשים שלא הכירו מעולם – אבל יש להם נושא שיחה משותף ותחושת קבוצתיות. לאחר הגעתנו ללידו, בתחנת דלק קליה מחכה לנו ארוחת בוקר קלילה וקפה ואנחנו מתדלקים שוב ליתר ביטחון. למי שלא יודע בסקאוט אין מד דלק אך יש נורית חיווי שנדלקת כשהדלק אוזל, לאחר 40 ק"מ לערך כנראה האופנוע ייכבה אז יש לקחת זאת בחשבון, לא כמו רכז המערכת אסף לביא שכבר נתקע עם הסקאוט הזה בדיוק אחרי טיול מהיר והתעלמות מוחלטת מהנורה. אחרי תדלוק וזלילה קצרים אנחנו עוצרים להצטלם בתצפית מרשימה במיוחד עם נוף רחב וממשיכים לכיוון ערד שם תחכה לנו פריסת צהריים.

את הדרך לערד אנחנו עושים דרך הפיתולים עוצרי הנשימה של סדום ערד כשהנוף הוא כמובן ים המלח, קצב הרכיבה של כלל הטיול היה רגוע עם מספיק עצירות לישבן. לאחר שעלינו את פיתולי סדום ערד אנחנו עוצרים במצוקי דרגות לתמונה קבוצתית ומנוחה כללית, מילה טובה למוביל הקבוצה זיו ולמדריך רז שליווה אותנו עם ק.ט.מ אדוונצ'ר על העצירות המספקות וההסברים המלמדים. אחרי התצפית אנחנו מגיעים לערד שם מחכה לנו ארוחת צהריים מפוארת בסגנון הכי ישראלי שיש – על האש, כמובן – שעל השולחנות מונחים סלטים שתייה ומגוון מטעמים. משם חזרנו למרכז עם בטן מלאה וחיוך רחב, בדיוק כמו באגדה.

נגיד שוב תודה למועדון אינדיאן על ההזמנה לטיול ועל הסקאוט המדהים שהפגין נוכחות מרשימה ומנוע מספק שלא הורגש כמוגבל לכל אורך הרכיבה. שמחנו לראות את ההשקעה של היבואן ברוכביו ולשמוע את הפידבק החיובי מצידם, ומקווים לראות עוד מועדונים שיוצרים חוויות כאלו בארץ.

הכותב היה אורח חברת ד.ל.ב מוטוספורט, יבואנית אופנועי אינדיאן.

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

תגובה אחת ל מוטו מטייל | מועדון אינדיאן רוכב לים המלח

  1. אז אפשר לרכוב על זה מאות קילומטרים בלי שיכאב שוב דבר אחרי כן ?
    או שעצרתם המון עצירות באמצע, אז קשה לתת תשובה לשאלה המסקרנת הזו

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל