fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
MV קוביה
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר

מוטו מטייל | מפגש מועדון רוכבי אינדיאן בבורגר סאלון

מוטו מטייל | מפגש מועדון רוכבי אינדיאן בבורגר סאלון

אדם בלנגה

שיחת טלפון קצרה מהמהערכת, "אתה פנוי היום בערב?!" התשובה האמיתית הייתה לא, אבל לפני שהספקתי להגיב אריק צעק עליי בטלפון, "היום בערב, מפגש של אינדיאנים ובורגר טוב, תהיה שם!". אמרו לי קאסטום? אמרו לי בורגר… ישר התוכניות התמוססו באוויר ואני מניע בעצמי את האופנוע לתוך האוויר הקריר של הערב ויוצא לכיוון בורגר סאלון במפגש יקום.

לפעמים כל מה שאדם צריך זה חברה טובה, אוכל טוב ובירה – זה בדיוק מה שהחבר'ה שם בד.ל.ב מוטוספורט בחרו לעשות. בתוכנית לא תוכננה רכיבה מיוחדת, או תוכנית בידור פורצת דרך. התוכנית הייתה פשוטה – המבורגר בירה וחברים עם קאסטומים – בדיוק הדרך שבה אני ממליץ לכל אחד לסיים את השבוע.

אני מגיע ליקום ומיד מוצף בקולות מונעים רועמים וצעקות ההמון, יש חוויות ששמורות רק למועדונים של רוכבי קאסטום (נו, קרוזר, אתם יודעים למה הכוונה), ולא משנה כמו מעודנים הם יהיו, זה דומה – רעש, צעקות – אבל בקטע טוב, אווירה טובה וחיה, של אופנוענות מרוגשת ואנשים שנהנים להניע את האופנוע – בכל הזדמנות.

מועדון אינדיאן כבר כולל רוכבים רבים מכל הגילים, המגזרים וגם המגדרים, חלקם כבר באינדיאן השני או השלישי שלהם, כשהם יודעים להחליף חוויות בנוגע לכל חלק אפטרמארקט, מוסך או אביזר אפשרי, הם מדברים כבר במונחים של סטייג' 1 וסטייג' 2, אגזוזים וקאמשאפטים חמים (לרגע חשבתי שאני במפגש רכבים ספורטיביים), ובעיקר מאוד אוהבים את המותג, נהנים מהייחודיות והאחווה שמלווה מותגים כאלו.

"גאוות יחידה", זה מיד קופץ לראש כשרואים חבורה כזאת, חלקם עם ג'קטים או חולצות של מותג, כולם יודעים באיזו שנה החל הייצור, איפה ומי בעל הבית היום; כולם גם מדברים עם זיו אופנהיים, מנהל המותג בישראל, ברמה חברית ופתוחה, צוחקים איתו והוא איתם, וההרגשה – כמו שכתבתי בתחילת הפיסקה – של יחידה מגובשת ואוהבת.

למפגש ביקום מגיע צוות מצומם של המועדון, בעיקר חברים מהאזור ונציגי היבואן

בחנייה חונים כל הסוגים – סקאוט, צ'יף, ספרינגפילד, צ'יפטיין ורודמאסטר (וגם FTR אחד של יקיר המערכת צחי שף לוי), אף אחד מהם לא נראה כמו שיצא משערי המפעל, כולם עברו סבב אבזור או שיפור עוד טרם יציאתם מהסוכנות.

והיה גם המבורגר, אחלה המבורגר, למען האמת – פעם ראשונה שאני אוכל ברשת בורגר סאלון ואני חייב לומר שהופתעתי מאוד לטובה, ההמבורגר היה עסיסי וטוב והתוספת החריפה הייתה באמת חריפה. ממליץ בחום למי שבאזור ובכללי למי שסתם רוצה לעצור ולהתפנק בבורגר טוב בדרך לצפון.

 

הכתב היה אורח חברת ד.ל.ב מוטוספורט

 

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל