fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
לרט
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
MV קוביה

מוטו מטייל | טיול מועדון FB מונדיאל – פוסטקורונה

מוטו מטייל | טיול מועדון FB מונדיאל – פוסטקורונה

כפיר וקנין

בחברת מוטו24 הזמינו אותנו לקחת את ה-HPS300 ולהצטרף אליהם לטיול של המועדון המתגבש של FB מונדיאל; היעד: לטרון, עמק האלה, בר גיורא וסיום בבר בהר – נס הרים.

אנחנו אמורים להיפגש ביום שישי בשעה 08:30 בסוכנות היבואן בתל אביב, אני מקדים טיפה ומגיע בציפיה שכמוני יהיו עוד מקדימים, את פני מקבל מנעול ושלט על הדלת ""יצאנו לטיול מועדון נחזור ביום א' כרגיל", אני לרגע מתבלבל וחושב שאולי הזיזו בלילה את השעון שעה אחת אחורה לשעון קורונה או שאיבדתי כבר את מימד הזמן, בודק את הנייד ורואה שהקדמתי טיפה יותר מדי, מרוב שנלחצתי אפילו לא קלטתי שאני מופיע עם הגלגל באוויר על השלט, תמונה שצילמנו במבחן דרכים ל-HPS125 ובסוכנות כל כך אהבו שהשתמשו בה כרקע.

כמה דקות עוברות ואני שומע מנוע סינגל מטרטר לכיוון הסוכנות, ממנו יורד איש המכירות רועי שהוא גם "הבן של", רועי פותח את הסוכנות ומיד ניגש למלאכת הכנת אספרסו.

אט אט מגיעים רוכבי המועדון, רובם עם HPS300 בשלל צבעים, חלקם עם 125 ואפילו פגאני, ריח האספרסו יחד עם עיצובם של האופנועים זרק אותי לרגע לסצנה סוריאליסטית בבית קפה בעיירה קטנה באיטליה ולא סוכנות אופנועים ברחוב הרצל.

החבר'ה כבר מכירים אחד את השני ולא נותנים לי להרגיש לא שייך, הם מגיעים מהרבה רקעים והם נעים בגיל בין ילידי המאה הנוכחית וכאלו שיכולים להיות אבותיהם ואבות-אבותיהם, מה שמחבר אותם הוא מותג שאי שם בשנות ה-50' היה מפואר ועטור נצחונות, חי על תארת המרוצים וחדוות הניצחון, ואני בכלל באתי על טייפון, שאני אוהב, אבל גורם לי להיות האאוטסיידר.

רועי דואג להחליף איתי מפתחות, פעולה לא קלה, אבל הוא מצליח לקחת את מפתחות הטייפון ולהכניס אותו לסוכנות בפציעות קלות בלבד, הוא מוסר לידי את ה-HPS300 השחור היפיפה וברגע אחד אני הופך לאחד מהחבר'ה.

ליאור מעביר אותנו תדרוך הנוגע למסלול, נקודות העצירה והאיסוף, תדרוך בטיחותי על הובלה ואיסוף, נסיעה בחבורה ואנחנו זוכים למאסף על נורטון, עוד מותג של היבואן, שגם מצלם.

יצאנו מתל אביב אל כביש 1 עד לטרון, השיירה כוללת 9 HPS'ים, פגאני אדום אחד וכמובן נורטון קומנדו ספורט בצבע זית בעמדת המאסף, מכיוון שיש בינינו גם אופנועי 125 קצב הנסיעה נשאר רגוע עם רכיבה זורמת שמאפשרת לנו להנות מהנוף עוצר הנשימה בתקופה הזאת של השנה, לרגע חודשים של בידוד וריחוק חברתי נעלמו כאילו לא היו למראה הפריחה האביבית.

עצירה ראשונה בתחנת דלק בצומת שמשון המלאה ברוכבים מביאה עימה עשרות מתעניינים שממהרים לצלם את החבורה המעוצבת והצבעונית, חלקם שאלו בתדהמה מה הדבר הזה, שאלות שכללו "אספנות?!", "בניה מיוחדת?!", שגררו אחריהם פיות נפולים על כך שזה אופנוע סדרתי, בשלב הזה אני מחבב מאוד את ה-HPS, הנסיעה הרגועה מחמיאה לו, יש לו מנוע שאוהב לפמפם בסל"ד נמוך ולא מתלהב מהרבה גז. אחרי התרעננות קלה אנחנו מיישרים כידון אל עבר עמק האלה, כבישי נוף ועיקולים, מיני טוסקנה בישראל.

בעצירה הבאה דואגים נציגי מוטו24 שכולם כולל כולם שותים, אלון, מבעלי החברה ו-"האבא של" (רועי), מספר סיפורי מורשת על האזור ועל הצפוי לנו בהמשך.

לפני תזוזה ניתנת לי האפשרות להמשיך את קטע הכביש הבא על הפגאני האדום של ליאור, הזדמנות שאני מנצל. אנחנו עולים לבר גיורא (ברגי), והפיתולים על הפגאני, למרות המהירות הנמוכה והנסיעה בשיירה ממתיקים לי עוד קצת את היום, אני מבטיח לעצמי שבהזדמנות הראשונה אני לוקח לאזור הזה שוב את הפגאני.

טיול על אופנועים איטלקים מסיימים כמו שמתחילים – עם כוס קפה טובה, אנחנו מזמינים בבר בהר קפוצ'ינו של חופש, יחד איתנו עשרות אופנוענים שמתענגים על חופש ראשון עם סיום הסגר, נושמים אוויר כאילו זאת הייתה הפעם הראשונה, עם מבטים כמעט מאוהבים בנוף.

מכיוון שאנחנו לא יכולים לשבת בבית הקפה אנחנו מוצאים "זולה" בתוך היער, למרות הריחוק החברתי חברי המועדון נראים מחוברים, יש לי הרגשה שהייתי חלק ממשהו היסטורי שלא יחזור על עצמו – טיול ראשון של מועדון קטן ונישתי אחרי חודשים שחבריו סגורים בביתם ולא רוכבים, האווירה שהייתה שם הושפעה מהנסיבות, היה תענוג.

השלוק האחרון של הקפה מסמל את סופו של הטיול, ליאור מסביר מה הדרך חזרה לתל אביב וכל אחד הולך לדרכו, אני חוזר לתל אביב על ה-HPS300 וליאור על הפגאני, נכנסים לסוכנות וליאור מוציא את הטייפון שלי החוצה, "עוד קפה קטן?" אני שואל אותו, ליאור מחייך ומדליק את המכונה, "קצר או ארוך?".

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל