fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
לרט
מוטוטאץ דקר
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
סטפן
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה

טוטאל אדוונצ'ר – טיול מועדון אדוונצ'ר KTM

טוטאל אדוונצ'ר – טיול מועדון אדוונצ'ר KTM

צילומים: משתתפי הטיול

אם יש מדינה מושלמת לאדוונצ'ר בעולם, הלא היא ישראל. לא רבים המקומות בהם אתה יכול לראות ביום אחד גם עיר, גם מרחבים ירוקים, וגם מדבר – וגם לחזור שוב לאותה עיר. יש מקום כזה, ולשמחתנו אנחנו נמצאים בו – ישראל היא באמת אחת המדינות היותר RIDER FRIENDLY שיש בנמצא. הצטיידתי כבר ביום חמישי בערב ב-Adventure 1090R, עליו כבר רכבתי במבחן הדרכים שביצענו בעבר במוטו, כבר אז ידעתי שזו רק שאלה של זמן עד שניפגש שוב.

מסלול הטיול כלל הפעם גם שטח – ולא כזה שהיונדאי ליסינג שלכם יכולה לעבור, אלא שטח אמיתי, של ממש. לפיכך, היה צפוי למצוא את הגרעין הקשה של רוכבי האדוונצ'ר בישראל, כאלו שלא מפחדים מעבודה קשה ולא סובלים מסחרחורת קלה כאשר הם מדמיינים את בהמת האדוונצ'ר הכתומה שלהם שרועה על הקרקע.

נפגשנו בצומת דבירה ביום שישי בבוקר, לאחר רכיבה מקפיאה בקור, מקללים חרישית את אלו שנהנים מחימום ידיות ואפילו מושב בדגמים המאובזרים יותר. בתכנית – כבישים מדהימים, מסלולי שטח מאתגרים, וחברותא משובחת. לאחר קפה מחמם, מינגלינג קצר ותדריך מפי מורנו-מובילנו גיא רדר, יצאנו אל הדרך לכיוון עין יהב ולדרך "השלום" (זו שאין בה פקקים) – דרך "מערכת" באורך 24 קילומטרים המתפתלת מאחורי המושב ומספקת תצפית מעולה על האזור – מצד אחד שדות מושבי הערבה, ומן הצד השני ממלכת ירדן והרי אדום המרשימים.

מנת השטח כללה את הנחלים אמציה, אביה וסדום – כל אחד מהם מציע תוואי שטח ואתגר שונה. הרוכבים, עשויים ללא חת ממש, שולטים בבהמות הכבדות בדשדש וגם ובמעברי הנחלים הצרים – מעידים כי מדובר בחבורה של מקצוענים. אם אתם מחפשים אופנוע אדוונצ'ר עם יכולת שטח אמיתית, כדאי לכם "לשים עין" על ה-1090R שאת יכולות השטח המופלאות שלו גילינו כבר במבחן הדרכים שערכנו לו בתחילת השנה שעברה. בזכות מכלולי קצה, דוגמת בולמי ה-WP המצויינים ומבנה צר וגבוה, מספק ה-R תחושה של אופנוע אנדורו כמעט בשטח.

ה-R מתפקד ללא דופי גם על הכביש, ומאפשר רכיבה מהירה וזורמת בכבישי הדרום הארוכים. אחד הזכרונות החזקים ממבחן הדרכים היה המושב הקשה מאד של האופנוע, מה שהעלה בי חשש לפני היציאה לטיול הנוכחי. מה גדולה היתה שמחתי כשראיתי שהחבר'ה בד.ל.ב החליטו לציידו במושב ג'ל מקורי מקטלוג ה-Power Parts שהצליח להשכיח לחלוטין את הקשיחות של המושב המקורי.

טיול האדוונצ'ר ממוקד השטח בו השתתפנו, הוא רק ז'אנר אחד בפעילויות המועדונים העמוסה לעייפה שמנהלים אצל היבואן ד.ל.ב – כמעט כל סופ"ש תוכלו למצוא טיול שמתאים לאופי הכלי שלכם – שטח, כביש, אדוונצ'ר, אנדורו, ממש הכל מהכל, וכיף לראות כמה מבינים שם את חשיבותה של הקהילה.

קינחנו את פרק הרכיבה בעליות של סדום-ערד – מי בפריקת אדרנלין אחרונה (אך מבוקרת) בעליות ומי שהספיק לו ועלה בניחותא, ליהנות מהנוף. הרגענו את הבטן בארוחה כיד המלך, בפונדק דבירה – פיתות, חומוס שיפודים: חלום שמתגשם בסופה של רכיבה סזיפית אך מהנה. כבישים מהירים, אופנועים משובחים, מסלולי שטח מאתגרים, נופים מדהימים, וחבורה של אנשים מובחרים. מה צריך יותר מכך? נתראה בטיול המועדון הכתום הבא!

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל