fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מוטוטאץ דקר
voge מוטו24 באנר
HJC
MV קוביה
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70

הארלי דיוידסון ולוחמי האש: חיבוק חם לדרום הבוער

הארלי דיוידסון ולוחמי האש: חיבוק חם לדרום הבוער

עמית משיח

צילום: אריק רוזנבלום

אין לי ארץ אחרת
גם אם אדמתי בוערת
רק מילה בעברית חודרת
אל עורקיי, אל נשמתי
בגוף כואב, בלב רעב
כאן הוא ביתי

לא אשתוק, כי ארצי
שינתה את פניה
לא אוותר לה,
אזכיר לה,
ואשיר כאן באוזניה
עד שתפקח את עיניה.                {מילים: אהוד מנור, לחן: קורין אלאל}

 

1,930 פעמים בער הדרום שלנו בשמונת החודשים האחרונים. ישובי העוטף – משקים חקלאיים ועיירות כאחד, השפלה התיכונה והנגב הצפוני תחת מתקפה – אמצעים פשוטים, ניצול ציני של משחקי ילדות והבריזה של הים והנה לכם, מחצית התבואה שלנו כבר עלתה בלהבות.

מעבר לשיתופים בפייס או טוקבק באחד מאתרי החדשות – הלב רוצה לתרום, לתת משהו משלך – משהו שיוכל להביע את ההזדהות, את הזעם והתסכול נוכח אזלת היד וחיבוק גדול שיודע להכיל – את הכאב והמאמץ – גם אם אין בידך פתרון למצב.

לנו כרוכבים, קל לרגש אחרים בעצם הופעתנו… והפעם נספר מעט על יוזמה שבאה מהלב ונכנסת אל הלב – הארלי דוידסון ישראל ארגנה והוציאה מסע רוכבים אל תחנת כיבוי האש בעיר הדרומית אשקלון, שם השתתפו הרוכבים בטקס הוקרה מכובד והביעו את מלוא הערכתם, בשם כולנו, ללוחמי האש האמיצים של מחוז הדרום – על עבודתם הקשה והבלתי נגמרת, סביב השעון ובלי לאות!

אל המסע יצאו מרחבת הדשא שבחצר הסוכנות הראשית של הארלי בחולון כ-60 אופנועים, חלקם מרכיבים וחלקם סוליסטים, בהובלה אישית של מר ניסים בנימין – מנכ"ל הסניף הישראלי של הנשר האמריקני.
את תפקיד המאסף, החשוב והמתיש שבתפקידי השיירה, נטל על עצמו רן לנצמן, יקיר המערכת.

רכיבה קצרה על כביש 4 דרום ואנחנו כבר בפאתי העיר הדרומית, ככה קרוב… תסלחו לנו על שאנחנו חוסכים מכם תיאורי רכיבה משותפת על מנועי הווי הגדולים, נישאים על גלי המונמט… מאיטים ומאיצים בדבוקה, עם פיתולי הדרך – כשהמטרה הרחוקה פורחת מן התודעה וחוזרת אליה, חליפין… כל זה קרה שם, זו בכל זאת הייתה רכיבה על הארלי, בקבוצה…  אבל בחייכם, כולה רכבנו מחולון לאשקלון.

בתחנת הכיבוי האשקלונית התקבלנו בזרועות פתוחות ובהערכה על ידי מנהל התחנה, מר יגאל זוהר ולאחר נאומים יפים – שלו ושל מנהל המשמרת, מר צבן שלום; בהם קיבלנו חיזוקים – על מה שבאנו לעשות… ההגעה שלנו, לדברי הגיבורים האלה, היא שנותנת להם כוחות… הבנתם את זה? גיבורים. לא פחות. את הטקס הנחה ראש אגף לוגיסטיקה במחוז איו"ש של מכבי האש, מר ארנון ארלסון – רוכב הארלי בעצמו, ובגדול.

באירוע נכחו גם נציגים של הנהלת אלבר, חברת האם של יבואן הארלי המקומי, ברשותם ובמעמד כל הנכבדים, הגישו הרוכבים תשורות מכובדות – אחד לכבוד ואחד ליומיום; כי ככה החיים שלהם – אנשי מעשה, עם רוח גדולה.

לכם התהילה ועם ישראל עומד, נפעם, מאחוריכם!

עוד בתודות, דורון כהן, ניר פיינגולד וינוקא היקר, על ההתרוצצות, על הרוח החיה ועל העשייה.

יישר כוח.

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל