מחירון אופנועים מוטו - בגרסא דיגיטלית, בחנויות ובעסקים

מטרו ימין 4
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
KTM MENU
הווסקוורנה באנר שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אבניר קוביה שמאל
שרקו
קונה אופנוע
לרט
רוית דדוש עליון
לרט
אופנוסנטר קוביה שמאל
תמוז
1 על 1
רפידו
סטומפ
פרפקט קוביה שמאל
KTM שמאל
אינדיאן קוביה שמאל
מתלה לקסדה
ברקום שמאל
הארלי שמאל
HJC

האאוטלנדר 1000XT הגיע לישראל

האאוטלנדר 1000XT הגיע לישראל

אופיר דואק

צילום: יצרן

שוק הטרקטורונים, או ATV בלעז, נמצא כבר מספר שנים במרוץ חימוש בו נאבקות היצרניות המובילות בתחום מי תציע את הטרקטורון בעל המנוע החזק ביותר. עד לפני כעשור טרקטורונים בעלי מנועי טווין בנפחים של כ-800 סמ"ק נחשבו כמדע בדיוני, היום הם נחשבים סטנדרטיים למדי.

לקראת 2012 החליטו בקאן אם הקנדית למתוח עוד את הגבולות ולהשתיל את מנוע ה-976 סמ"ק שמשמש את  הקומנדר (טרקטורון SBS תואם פולאריס רייזור) גם במשפחות הטרקטורונים שלהם, האאוטלנדר והריינגייד. כעת מתחילים ב'עופר אבניר' לשווק בישראל את האאוטלנדר 1000 בגרסת ה-XT המאובזרת תוך שימוש בהצהרת היצרן שמדובר בטרקטורון החזק בעולם. אפשר להטרף להכרזה ולהגיד שאכן האאוטלנדר על 82 סוסיו הוא הטרקטורון החזק בעולם אך בהסתייגות קלה. גם לארקטיק קאט יש טרקטורונים בנפח 1,000 סמ"ק אך בניגוד לקאן אם  בארקטיק קאט לא נוקבים בנתון הספק מוצהר. בכל מקרה, תהיו בטוחים שלא נאמרה עדין המילה האחרונה בתחום.

האאוטלנדר 1000XT לא שונה בהרבה מהאאוטלנדר 800R עליו הוא מתבסס ושניהם זכו לעיצוב מחודש לשנת 2012 שמבדיל אותם מהאחים קטני הנפח במשפחה. המנוע כאמור הוא בנפח 976 סמ"ק, ויטווין מוזרק מתוצרת רוטאקס ,בהספק של 82 כ"ס שהם 11 כ"ס יותר מההאאוטלנדר 800R שעמד בראש המשפחה עד כה. המידות נותרו זהות לדגם ה-800 אך המשקל עלה ב-8 ק"ג ועומד על 339 ק"ג יבשים. חבילת ה-XT כוללת היגוי בעל תגבור כוח עם 3 מצבים לבחירה, דיפרנציאל קדמי עם נעילה ויסקוזית, כננת מובנית הנשלטת מהכידון ופגושים מחוזקים. מחירו של האאוטלנדר 1000XT עומד על 88 אלף ₪.

קאן אם אאוטלנדר 1000XT – מפרט טכני

מנוע וי טווין, 976 סמ"ק, 4 שסתומים לצילנדר, גל זיזים עילי, קירור מים, הזרקת דלק
הספק 82 כ"ס
קדחXמהלך 75X91 מ"מ
תמסורת רציפה, הילוך כוח
הנעה 2X4 או 4X4, דיפרנציאל ויסקוזי ננעל
מתלים קדמי – עצמות עצה, מהלך 229 מ"מ
אחורי – עצמאיים, מהלך 236 מ"מ
בלמים קדמי – דיסקים מאווררים 214 מ"מ, קליפרים 2 בוכנות
אחורי – דיסק מאוורר 214 מ"מ, קליפר 2 בוכנות
בסיס גלגלים 1,295 מ"מ
גובה מושב 877 מ"מ
מרווח גחון 305 מ"מ
מיכל דלק 20.5 ליטר
משקל 339 ק"ג (יבש)

גלריה

8 תגובות ל האאוטלנדר 1000XT הגיע לישראל

  1. ללא ספק למי שיכול להרשות לעצמו נראה כפתרון מובטח להנאה והנעה מרובה

  2. 340 קילו לפני דלק, לפני רוכב ולפני פק"ל קפה = חצי טון. זה טרקטור לא טרקטורון

  3. במחיר הזה אני קונה סיאט איביזה חדשה היילונים, עושה לה הגבהה אצל עידו כהן בפרדס חנה עם צמיגי 31 ונשאר לי מספיק עודף לסוף שבוע באנטליה

  4. אודה לך. והאם היא קיימת רק בקאן-אם. או גם בפולריס או ימאהה?

  5. למה לא!! קצת שיפורים והגבהות וצעירי (עשיריי) רמת-אביב ג'- יחנו את המיולים בצד הרייזרים והאאוטלנדרים. בכתה י'. בי"א ריינגרובר. ובכתה י"ב- הsl cc ופפה יארגן לימוזינה וחליפה של ארמאני לטקס סיום התיכון.

  6. נסיעה מתחילת שדה לקצהו יכולה לערוך שעות- אז הם התאימו כלי למטלות החקלאיות המתבקשות. שם ובארה"ב.

  7. דיפרנציאל ויסקוזי הוא דיפרנציאל שבו ישנן דיסקיות הטבולות בנוזל סיליקוני כשבזמן הנעילה של הדיפרנציאל מונעות הדיסקיות מעבר של כוח לגלגל שמאבד אחיזה. נעילת דיפרנציאל מוצעת כסטנדרט גם בחלק בדגמי ארקטיק קאט

  8. תודה רבה, אני מתחיל להבין אלו עוד ייתרונות יש לקטע הזה. ולכן גם אני משער שאני מבין מדוע רק בסרן הקדמי. חוץ מזה- הוא פיל שישן בלילה בסאפרי, עם שאר הפילים וההיפופוטמים מעל טונה וחצי. תודה. אך לא תודה…

תגובות

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל