אתר בהרצה. אם מצאתם טעות, אנא ספרו לנו ונתקן בהקדם.

HRP
רוית עליון
מתחת לשורת MENU מטרו-בטא
MALOSSI STORE
אוגוסטה קוביה הכי עליון
וספה
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הווסקוורנה באנר שמאל
אפריליה
היליט מתנפח באנר עליון
לארט
תמוז
אופנוסנטר קוביה שמאל
KTM עליון קוביה
סטפן
פרפקט קוביה שמאל
Ad motorsport
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
HJC
שוברט
מטרו מבצעי אוגוסט – קוביה שמאל
HRP קוביה שמאל
כרמיאל קוביה שמאל
ברקום קוביה שמאל

דאצי'ה דאסטר דיזל-אוטומט, ב- 99,990 ש"ח

דאצי'ה דאסטר דיזל-אוטומט, ב- 99,990 ש"ח

שי שיוביץ

צלם: אריק רוזנבלום

קרסו מוטורס, יבואנית דאצ'יה לישראל, השיקה הבוקר את רכב הכביש- שטח שלה, הדאסטר, עם מנוע טורבו-דיזל המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית EDC (רובוטית כפולת מצמד).

 

גרסת ה- EDC מצטרפת לסיפור ההצלחה של מגוון הגרסאות הידניות של הדאסטר, שקנה לעצמו אוהדים רבים מאז תחילת שיווקו בארץ ובעולם. 
 
הדאסטר האוטומטי יושק בגרסת מנוע הטורבו-דיזל המוכר של קבוצת רנו, בנפח 1.5 ליטר המפיק 109 כ"ס ומומנט של  25.5 קג"מ. המנוע משודך לתיבת ההילוכים כפולת המצמד המוכרת משאר דגמי רנו (קליאו, קאדג'אר,טווינגו, פלואנס ועוד) עם שישה יחסי העברה. הביצועים עומדים על 11.9 ש' ל- 100 קמ"ש ומהירות מרבית מוצהרת של 169 קמ"ש, כאשר צריכת הדלק המוצהרת של הדאסטר דיזל-אוטומט עומדת על כ- 22.2 קמ"ל. מניסיוננו עם חטיבת הכוח הנ"ל בקאדג'אר אנו יודעים כי צריכת הדלק בפועל- גם אם אינה מגיעה לערכים הרשמיים- טובה עד מאוד. 
הדאסטר דיזל-אוטומט יגיע רק בגרסת ההנעה הקדמית (2X4) ובשתי רמות איבזור, לוריאט ופרסטיז'.

גרסת לוריאט כוללת מערכת שמע נשלטת מההגה ודיבורית בלוטות', חלונות חשמליים, מראות חשמליות, פנסי ערפל ומסילות גג להעמסת מטען.  מחירה עומד על 99,990 ₪.

גרסת פרסטיז' מגיעה עם תוספת של בקרת שיוט, מערכת ניווט Media NAV, מצלמת רוורס, חישוקי אלומיניום 16" וחלונות כהים מאחור. מחירה עומד על 107,490 ₪.
 
אין ספק כי לקבוצת קרסו- ולדאצ'יה בפרט- יש ביד קלף מנצח וייחודי מאוד, וסביר להניח כי המחיר האטרקטיבי עד מאוד יגרום ללא מעט צרכנים לעבור באולמות התצוגה של החברה.

הגב

avatar
wpDiscuz

תגובות

וספה מגדל
הונדה מגדל