מחירון אופנועים מוטו - בגרסא דיגיטלית, בחנויות ובעסקים

מטרו ימין 4
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
קלים KTM
קונה אופנוע
שרקו
הווסקוורנה באנר שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אבניר קוביה שמאל
סטומפ
פרפקט קוביה שמאל
רפידו
KTM עליון קוביה
אופנוסנטר קוביה שמאל
KTM שמאל
סטפן
תמוז
לרט
אוגוסטה קוביה הכי עליון
שוברט
הארלי שמאל
HJC
ברקום שמאל
מתלה לקסדה
אינדיאן קוביה שמאל

פיג'ו 3008 החדשה בישראל

פיג'ו 3008 החדשה בישראל
באדיבות ששי כהן, אתר WHEEL

חודש בלבד לאחר שנחשפה רשמית בתערוכת פאריס, השיקה הבוקר לובינסקי, יבואנית פיג'ו, את ה- 3008 החדשה בישראל. ה- 3008 החדשה מצטרפת לסגמנט הקרוסאוברים הפורח, עם מפרט מרשים ומחיר השקה אטרקטיבי, העשוי לספק לה מכירות נאות ולהפוך אותה ללגיטימית יותר בשוק המקומי, לאחר שהדגם הקודם לא זכה להצלחה בארץ.

בשונה מהדור הראשון של ה-3008 שעוצב בסגנון מיניוואן קשה לעיכול והתקשה בשל כך להתחרות בקטגוריית הקרוסאוברים המבוקשת, זוכה הדגם החדש לעיצוב קרוסאובר למהדרין שנראה מודרני ומפתה, וללא ספק יהיה אחד הבולטים בקטגוריה. לצד שלדה חדשה, חזקה וקלה יותר ב-85 ק"ג מהדור היוצא, צומח הרכב קלות גם בממדים, עם אורך של 4.45 מטר ( 8+ ס"מ), 1.84 מטר רוחב ( 0.5+ס"מ ), 1.62 מטר גובה ( ללא שינוי ) ובסיס גלגלים של 267 ס"מ ( 6.2+ ס"מ ), המבטיח תא נוסעים מרווח מבעבר, לצד תא מטען נדיב בנפח 520 ליטר.

ה-3008 החדשה תשווק בארץ עם 3 מנועים לבחירה, כאשר באופן מפתיע וראוי להערכה- גרסת הטורבו-דיזל 1.6 ליטר 120 כ"ס האוטומטית תהיה הזולה בהיצע, ומציעה לצד תצרוכת דלק מרשימה של 23.8 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת, גם ביצועים נאים עם מומנט מרבי של 30.6 קג"מ המתקבל כבר ב-1,750 סל"ד, תאוצה ל- 100 קמ"ש ב- 11.6 שניות ומהירות מרבית של 185 קמ"ש. לצידה תוצע גרסת טורבו-בנזין 1.6 ליטר 165 כ"ס, המציעה תאוצה ל-100 קמ"ש ב- 8.9 שניות, מהירות מרבית של 206 קמ"ש ותצרוכת דלק של 17.2 ק"מ לליטר בממוצע. בפסגת היצע הדגמים, תוצע ה-3008 בגרסת טורבו-דיזל 2.0 ליטר 180 כ"ס, המפיקה מומנט מרבי של 40.8 קג"מ כבר ב-2,000 סל"ד, ומציעה ביצועים מרשימים עם 8.9 שניות ל-100 קמ"ש, מהירות מרבית של 207 קמ"ש ותצרוכת דלק של 20.8 ק"מ לליטר בממוצע, לפי נתוני היצרן. שלושת הדגמים יוצעו עם תיבת הילוכים אוטומטית מתוצרת AISIN היפנית בעלת 6 הילוכים.

לצד עיצוב תא נוסעים מודרני בטכנולוגיית ה-i-Cockpit  העוטפת את הנהג ומקנה אווירה של תא טייס, עם מוט הילוכים אלקטרוני בסגנון סטיק, הדגם ישווק בארץ ב-3 רמות גימור, כאשר כבר ברמת הגימור הבסיסית"Active"  האבזור נדיב למדי וכולל: לוח מחוונים דיגיטלי "12.3 תומך עברית ובעל אפשרות להתאמה אישית של התצוגה, בקרת שיוט עם מגביל מהירות, מנופי העברת הילוכים מההגה, תאורת יום מסוג LED קדמית. תאורת LED מלאה אחורית, מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך "8 התומכת ב- Apple Carplay , בקרת אקלים דיגיטלית עם פתחי מיזוג אחוריים, הגה קטום ספורטיבי מצופה עור, חישוקי "17 קלים, 6 כריות אוויר, מערכת התראת עירנות לנהג ומובילאיי.
רמת הגימור האמצעית "Premium" כוללת בנוסף: חבילת בטיחות מקורית (מערכת שמירה על נתיב הנסיעה, התראה על שטח מת במראה, החלפת אורות אוטומטית ומערכת עזר להתאמת מהירות), מראות צד מתקפלות חשמלית, חיישני חנייה קדמיים, בקרת אקלים מפוצלת, טעינה אלחוטית לסמארטפון, מושבים מחוממים עם ריפוד משולב עור, מושב נהג חשמלי, חלונות אחוריים כהים, גג זכוכית פנורמי עם פתיחה חשמלית ווילון חשמלי ועוד. רמת הגימור הבכירה, ה- GT, כוללת בנוסף פנסים ראשיים בטכנולוגית LED , מערכת ניווט, מערכת בחירת מצבי נהיגה, גג בצבע שחור פנינה, מושבים בריפוד עור משולב אלקנטרה ומערכת מסאג' במושבים הקדמיים.

מחירון פיג'ו 3008 החדשה 2017:
1.6 Blue-HDI 120 כ"ס ברמת אקטיב: 144,900 שקל, מחיר השקה – 139,900 ש"ח
1.6 PureTech 165 כ"ס ברמת אקטיב: 154,900 שקל, מחיר השקה – 149,900 ש"ח
1.6 PureTech 165 כ"ס ברמת פרימיום: 174,900 שקל, מחיר השקה – 169,900 ש"ח
2.0 Blue-HDI 180 כ"ס ברמת גימור GT: כ-219,900 ש"ח

גלריה

3 תגובות ל פיג'ו 3008 החדשה בישראל

תגובות

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל 2