fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
מוטוטאץ דקר
תמוז
לרט
voge מוטו24 באנר
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
HJC

שברולט קרוז החדשה בארץ

שברולט קרוז החדשה בארץ

שי שיוביץ

צילום: רונן טופלברג

 
חברת UMI, יבואנית שברולט בישראל, חנכה אתמול את כניסתה לבית UMI החדש בלוד עם הצגתן של הקרוז החדשה ואת מתיחת הפנים של הטראקס.

הדור החדש והשני של המשפחתית הגלובלית של שברולט, הקרוז, הוצג בישראל אתמול, לאחר שהדור הקודם מכר קרוב ל- 4 מיליון יחידות. "הקרוז החדשה הונדסה על מנת להכיר לנהגים ברחבי העולם את שברולט החדשה", מציין אלן בייטי, נשיא ג'נרל מוטורס בצפון אמריקה, "השארנו בדגם החדש את כל התכונות שהפכו אותה להצלחה עולמית, והוספנו לתכונות אלה תחכום וטכנולוגיה מתקדמת, כדי להפוך את הקרוז החדשה למהנה יותר, מתוחכמת יותר, ושברולטית יותר".

בשלב הזה הקרוז תגיע בשתי תצורות מרכב בלבד- סדאן 4 דלתות והאצ'בק 5 דלתות. עיצוב הקרוז עבר רענון מסיבי לעומת קודמו, והקרוז החדשה נאה ומודרנית יותר באופן מהותי. המשקל ירד בכ- 100 ק"ג לעומת העבר, ובשילוב מנוע הטורבו החדש הביצועים שופרו באופן ניכר.
 
המנוע החדש מפיק 153 כ"ס ו- 24.4 קג"מ ומשודך לתיבה אוטומטית (חדשה גם היא) בעלת שישה הילוכים. בזכות המשקל המופחת הביצועים טובים מאוד, כ- 8 שניות ל- 100 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת המוצהרת עומדת על כ-14 קמ"ל.
 
הקרוז החדשה מגיעה בשתי רמות אבזור, כשבשתיהן מגיעה מערכת מולטימדיה מקורית של שברולט- MYLINK- התומכת ב- Apple CarPlay  ו- Android auto ומאפשרת לתפעל את הסמארטפון ממסך 7 אינטש המובנה ברכב. בגרסה הבכירה הקרוז מגיעה עם כניסה והתנעה באמצעות מפתח חכם, ריפודי עור, בקרת אקלים וכיוונון חשמלי למושבים (בגרסה הבכירה). כמו כן, בדומה למאליבו, משולבת ברכב מערכת Teen driver, העוקבת אחרי מאפייני הנהיגה ברכב, ומאפשרת להורים לקבל דיווח מפורט על צורת הנהיגה של ילדיהם. בתחום הבטיחות הקרוז מגיעה עם 10 כריות אוויר- אך ללא מערכות בטיחות אקטיביות (כמו התראה ותיקון של סטיה מנתיב, בלימה עצמאית ועוד) המוצעות כבר בחלק גדול מהמתחרות. מהתרשמות ראשונית שלנו מתא הנוסעים של הקרוז אפשר לראות שהמקום המוצע מספק למדי, אך איכות החומרים לא עומדת ברמה הגבוהה של חלק גדול מהמתחרות- כולל המתחרה מבית, אופל אסטרה. 
 
מחיר הקרוז 5 דלתות- 124,900 ש"ח, LT סדאן- 129,900 ש"ח, PREMIER סדאן- 134,900  ש"ח.
טראקס מחודש
פחות מארבע שנים לאחר השקתו בישראל, משיקה שברולט את מתיחת הפנים לג'יפון הקומפקטי שלה. העיצוב התעדכן, והרכב מציג כעת חזית אתלטית יותר המשלב את השפה העיצובית החדשה של שברולט, עם הגריל הכפול ויחידות התאורה. תא הנוסעים התחדש גם הוא, לרבות לוח מחוונים ומרכז מידע מעוצב לנהג. הטראקס החדש מקבל גם הוא את מערכת ה- MyLink, המשולבת עם מערכת ה-Apple CarPlay  ו- Android Auto. עוד בדגם החדש – פתיחה והנעה באמצעות טכנולוגיית Keyless (בגרסת ה-LT), מצלמת נסיעה לאחור (בגרסת LT), 6 רמקולים, ממשק בלוטות' מתקדם עם שליטה מגלגל ההגה, גימורי כרום יוקרתיים המשולבים בתא הנוסעים וחישוקי אלומיניום 16 אינצ' (בגרסת LT). המפרט הטכני נותר ללא שינוי. 

מחיר הטראקס LS- 122,900 ש"ח, והטראקס LT- 132,900 ש"ח.

גלריה

3 תגובות ל שברולט קרוז החדשה בארץ

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל