fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן

עדיין הנבחר/ מיצובישי טרייטון

עדיין הנבחר/ מיצובישי טרייטון

שי שיוביץ

צילום: אריק רוזנבלום

 
השורה התחתונה
למרות מנוע עם 154 כ"ס (לעומת 181) והנעה אחורית בלבד, הטרייטון התגלה כחזק מספיק לכל מטרה ומשימה, ומרווח הגחון המכובד (20 ס"מ) מאפשר לו לרדת לשבילים מאתגרים- לפחות כל זמן שלא נדרשים להנעה כפולה. קחו את היתרונות הנ"ל וצרפו להם מראה גבוה ומסוקס שעדיין מצליח להתבלט בעיר ובשטח, ותבינו למה גם בגרסה החלשה והפחות מפנקת- הטרייטון נשאר ה-טנדר לכל דבר ועניין.

 

וקצת יותר בהרחבה

כמו שבוודאי זכור לכם, אהבנו מאוד את הטרייטון 4X4 החזק והמפנק (ולמי שלא זוכר- לחצו כאן), והכתרנו אותו כמלך הטנדרים הנוכחי, למרות תחרות לא קטנה מצד טויוטה וההיילקס שלה. לאירוע גיבורים קטנים – שנערך לפני כחודש וחצי- קיבלנו מכלמוביל את הטרייטון 2X4 האוטומטי ברמת גימור instyle כרכב סיוע, וזו היתה הזדמנות מעולה להיזכר מחדש למה אהבנו את הטרייטון, אפילו שמדובר בגרסת ההנעה האחורית בלבד המצוידת במנוע החלש יותר.

זכוכית מגדלת

ההבדל בין הטרייטון החזק לזה הפחות חזק מסתכם ב- 27 סוסים ו- 5 קג"מ פחות (אשר כבונוס מגיעים 1000 סל"ד מוקדם יותר לעומת הגרסה החזקה), ודף הנתונים מספר על 38.8 קג"מ הזמינים כבר מ- 1500 סל"ד. ההנעה הכפולה נשארה במחסן, וכך גם חלק גדול מהאבזור והפינוקים- פנסי הקסנון, בקרת האקלים, חיישני האורות והגשם, מערכת ה- connected car ועוד. 

 

האמת שלא צריך זכוכית מגדלת כדי למצוא את ההבדלים בתא הנוסעים לעומת דגם ה- DAKAR המפואר, וחסרון אביזרי הנוחות, ובכן, מורגש. למרות זאת, את הדברים החשובים עדיין אפשר למצוא, כגון 7 כריות האוויר ומערכות הבטיחות. לטובת הנסיעות מחוץ לעיר אפשר לשמוח שמערכת בקרת השיוט נשארה, וכך גם השליטה על מערכת השמע מההגה.

מבחוץ תצטרכו מיקרוסקופ כדי למצוא את ההבדלים, והם מסתכמים בפנסי הלוגן לעומת קסנון, חישוקי "16 שונים (ויפים מאוד, לדעתנו), וחוסר בכיתוב 4×4 על הזנב, כך שלמי שדאג- מקדם הפוזה נשאר, ובגדול.



לשוח בשדות הפקקים

ברגע הראשון קשה להרגיש שמדובר בגרסה מוחלשת של הטרייטון. למען האמת- גם לא ברגע השני או השלישי. את ההבדל בביצועים תוכלו לחוש רק במידה ותנהגו בהם אחד אחרי השני. הטרייטון 2×4 האוטומטי מאיץ בנחישות רבה, מתמודד בקלילות עם האצות ביניים, עליות או משקל, ומעניק תחושה כוחנית ובשרנית, וזאת למרות שהתיבה האוטומטית זהה לחלוטין לזו המותקנת במנוע החזק. אך לא הכל וורוד: בתחום החסרונות נציין את השהיית הטורבו הנוראית שמרימה את ראשה המעצבן גם כאן, ואת רעש המנוע שאף פעם לא משתתק באמת (למרות שאנחנו די חיבבנו אותו. עניין של העדפה, או במקרה שלנו- שריטה…). גם צריכת הדלק נשארה דומה, עם 12 קמ"ל בנהיגה נינוחה וקצת פחות מכך בנסיעה עירונית/מאומצת. נוחות הנסיעה נשארה זהה, כמו גם הבידוד הטוב של רעשי הרוח והכביש וכושר ההעמסה הגדול ביותר נכון לעכשיו- 1035 ק"ג. 

אם החזקתם מעמד עד כאן, תבינו למה גם בגרסה זו הטרייטון התגלה, שוב, כאחד הטנדרים הטובים בשוק, ויצא גיבור גדול גם באירוע של גיבורים קטנים…
 
מיצובישי טרייטון 4X2

מנוע: טורבו דיזל 4 צילינדרים, 2442 סמ"ק

הספק (כ"ס/סל"ד): 154 /3500

מומנט (קג"מ/סל"ד): 38.8/ 1500-2500

תיבת הילוכים: אוטו' 5 הילוכים

מהירות מירבית: 169 קמ"ש

הנעה: אחורית

אורך/רוחב/גובה (ס"מ): 528.5/ 181.5/ 177

בסיס גלגלים (ס"מ): 300

משקל (ק"ג): 1765

מיכל דלק (ליטר): 75

כושר העמסה: 1035 ק"ג

צריכת דלק משולבת (נתוני יצרן): 14.28 קמ"ל
 
צריכת דלק מבחן: 12 קמ"ל

מחיר: 218,000 ש"ח

גלריה

8 תגובות ל עדיין הנבחר/ מיצובישי טרייטון

  1. יופי של כתבה !
    שי – לפעמים ממש מתחשק לי כזה .. תגיד לו …!

  2. אמרתי לו,אבל ממתי הוא מקשיב לי?… כמו כן,אם תיקח כזה- מה תעשה עם הווילדע חייע שלך? בעצם אני יודע מה. השחורה שלי מחפשת בן זוג, ובשבילו תמיד יהיה לי מקום בחניה…

  3. גם לי הוא הפסיק להקשיב מזמן……. יכול להיות מעניין הזיווג שאתה מציע ….:-))
    שבת שלום !

  4. לא סתם כל המוסדות הגדולים קונים את הטויוטה ולא את המיצובישי , לא סתם בכל תכניות הרכב במקומות שכוחי אל רואים טויוטות ואף פעם לא מיצובישי , אולי הוא נחמד למשפחה שעושה 10000 ק"מ בשנה אבל בעבודה רצינית וקשה הוא יתפרק וזו עובדה.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל