fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
סטפן
HJC
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70

אל תפחדו להיות שונים

אל תפחדו להיות שונים

צילום: ים מלמד, דניאל אוזרן.

מי שנכח באזור הכרמל בסוף השבוע שעבר, היה יכול להיות עד למשהו יוצא דופן בנוף הישראלי: אוסף של אנשים מיוחדים עם רכבים מיוחדים, כאלה שמעלים לכם חיוך כשאתם פוגשים אותם בכבישי ישראל.

בשבוע שעבר, וכמידי כמה חודשים, התקיים מפגש של מועדון חברים סגור בשם Oldschool Israel.
המועדון הזה מורכב מרכבים ישנים ואנשים צבעוניים, ובשונה מרעיון "מועדון החמש"- מדובר ברכבים שזכו למגע אישי, ולרוב לא תואמים את המקור. המועדון הוא מהאקסקלוסיביים והסודיים ביותר שיש בארץ, ויש לזה סיבה:
במדינה בה חובב רכב נחשב לעבריין בפוטנציה- התרבות המוטורית לא יכולה לשגשג, ואם תוסיפו לזה אנשים בודדים שמצדיקים את השם הרע שיש לחובבי הרכב- קיבלתם מציאות עגומה שהיא סיבה מעולה לסלקציה הקפדנית והסודיות המפתיעה של מועדון כזה בולט וצבעוני.

כל אירוע של המועדון הזה- שכבר סיקרנוהו בעבר- הוא בעל אופי שונה, והפעם האירוע היה בסגנון פסטיבל האוקטוברפסט – כולל תלבושות בהתאם ואווירה בווארית, ולכן זכה לכינוי "הנובמברפסט של מועדון אולדסקול". 

ליאור גולומב, יו"ר המועדון: "במדינה בה התרבות המוטורית עומדת בפני מכשולים רבים, חשוב לדחוף קדימה הרבה יותר חזק מאשר אלו שמושכים אותנו אחורה. המועדון הזה, סליחה, המשפחה הזו, היא ההוכחה לכך שזה אפשרי, ונמשיך לעשות כל שביכולתנו לקיים תרבות מוטורית ראויה בארץ."

 גם אם לא זכיתם להיות בין 200 האנשים שהיו באירוע ויש לכם חברים רבים מעולם הרכב- סביר להניח שהפייסבוק שלכם הופצץ בתמונות מהאירוע. חדי העין ראו את הבמה המרכזית עליה נפרס שטיח אדום, שאירח את הרכבים שזכו בקטגוריות השונות.

היינו מספרים לכם עוד, אבל השביעו אותנו שמה שקורה באולדסקול- נשאר באולדסקול.

אז איך מגיעים למועדון המיוחד הזה? התשובה היא שלא מגיעים אליו. הוא מגיע אלייך. עד אז, נותר לנו רק להנות מהתמונות של האירועים המדהימים הללו.

3 תגובות ל אל תפחדו להיות שונים

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל