fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
לרט
סטפן
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר

אורות מפריז

אורות מפריז

שי שיוביץ


לכל מי שחגג את תחילת השנה החדשה בארץ עם תפוח ודבש (במקרה הטוב) וגפילטע פיש (במקרה הפחות טוב…), אנחנו שמחים להביא סקירה מהירה ותמציתית של עיקר הדגמים החדשים שהוצגו בתערוכת פריז 2016 שמתקיימת כעת.

אודי

אודי הציגה מספר דגמים חדשים. נתחיל ב- Q5 החדש, אשר למרות הדמיון הרב לדור הקודם- מדובר אכן בדגם חדש המתבסס על ה- A4 החדשה, ובחלק מהדגמים נרשמה ירידה של כ- 90 ק"ג. היצע המנועים כולל מנועי 2 ו- 3 ליטרים, בנזין ודיזל, עם הספקים שנעים בין 148 כ"ס ל- 282 כ"ס. בעתיד יהיו גם גרסאות SQ5 ו- RSQ5. 

בהמשך להצגת ה- A5 החדשה (המבוססת גם היא על ה- A4 החדשה), אודי הציגה את ה- A5 ספורטבק עם זוג דלתות נוספות לרווחת הנוסעים מאחור. גם יפה וגם אופה. 

למי שרצה RS3 אבל היה לו צפוף- יש חברה חדשה במשפחה, RS3 סדאן. היא מצויידת במנוע חמשת הצילינדרים המוכר של אודי, כאן עם 394 כ"ס. 0-100 קמ"ש ב- 4.1 שניות, וזה כל מה שיש לנו לומר.
 

 ב.מ.וו

ב.מ.וו הציגה את ה- X2 קונספט, והיא תמוצב בין ה- X1 וה- X3, כמה מפתיע. היא מעוצבת כ"קופה-פנאי-ספורטיבית", בדיוק כמו ה- X4, ולמרות שהיא לא ממש נראית כמו קופה- היא עדיין נראית מעולה. היצור לקראת 2018. 

סיטרואן

סיטרואן הציגה את ה- C3 החדשה, שגורמת לנוכחית לחפש בלטה קרובה להתחבא תחתיה. ה- C3 החדשה מתבססת על פלטפורמה חדשה לגמרי, שואבת את עיצובה מהקטטוס עם ה- AIR BUMP המוכר, ומתהדרת בתא נוסעים חדש לחלוטין המזכיר גם הוא את הקקטוס. 



פרארי
פרארי הציגה את ה- LaFerrari Aperta, גרסת הגג הפתוח ל-להפרארי המוכרת והמשעממת, עם 950 כ"ס עלובים והאצה ל- 100 בפחות משלוש שניות מפוהקות. גרסת הקבריולט תיוצר ב- 150 יחידות בלבד, שכולן נמכרו מראש… 

על ה- GTC4 Lusso T כבר סיפרנו לכם, ומי ששכח מוזמן ללחוץ על הקישור ולרענן את זכרונו.

הונדה

הונדה הציגה את החדשה החשובה ביותר שלה- ההונדה סיוויק, בדורה העשירי. מדובר ברכב החשוב ביותר של הונדה, בעולם וגם בארץ. העיצוב החיצוני חדש לחלוטין ומזכיר את זה של רכב הקונספט מתערוכת ג'נבה. הסיוויק תגיע עם שני מנועי טורבו חדשים בנפח 1.0 ליטר ו- 1.5, ומה שיותר חשוב- יש גם טייפ R חדשה לחלוטין, עם כנף ענקית ושלושה (!) פתחי אגזוז… הטייפ R תישאר עם הנעה קדמית, כאשר אין עדיין נתונים טכניים מלאים. אנחנו מחכים. 

יונדאי

גם אצל יונדאי היו לא מעט חידושים, כאשר החידוש הגדול ביותר הוא הדור החדש ל- i30  המוצלחת והפופולארית. מדובר בדור השלישי לרבת המכר של יונדאי שאמורה להתחרות בגולף, באסטרה ובפוקוס. העיצוב חדש- אך עדיין שומר על הקווים המוכרים של יונדאי. מימדי האורך והרוחב מעט גדלו- למעט הגובה שירד ובסיס הגלגלים שנשאר זהה. ישנם שלושה מנועי בנזין: 1.4 עם 99 כ"ס, 1.0 טורבו עם 118 כ"ס (כרגע עם תיבה ידנית בלבד), ו- 1.4 טורבו עם 138 כ"ס שישודך גם לתיבה רובוטית כפולת מצמד עם שבעה הילוכים. באירופה יוצעו בנוסף שלושה מנועי דיזל, עם 98- 134 כ"ס. 


ה- i10  הקטנה והחמודה עברה רענון קטנטנן, שעיקרו מראה רענן מעט יותר ואבזרי בטיחות ונוחות חדשים.

קיה

חברת האחות של יונדאי, קיה, לא שוקטת על השמרים ומציגה גם היא חידושים, כאשר החידוש המרכזי הוא הדור החדש של הריו. הדור החדש של הריו מתבסס על פלטפורמה חדשה והוא ארוך, רחב ונמוך יותר מהדור היוצא, ומציג מראה אגרסיבי בהרבה מזה מהמוחלף, עם שיפור משמעותי בתוך תא הנוסעים.

לנד רובר

אחד מהכוכבים הגדולים ביותר של התערוכה היה הלנד-רובר דיסקברי החדש. מדובר בדור החמישי של הדיסקברי, ואחד מהרכבים החשובים ביותר של לנד רובר בעולם. עיצוב הדיסקברי הרבוע והישן נזרק לפח והדור החדש מזכיר מאוד את הדיסקברי ספורט ואת האיווק הפופולארי. הדיסקברי החדש מציע 7 מושבים, פאר רב, ובאופן מפתיע ביותר- יכולות השטח המצוינות של הדורות הקודמים נשמרו ולא אבדו, וזאת בזכות הילוך הכוח ומערכת הטריין ריספונס. 

מרצדס

מרצדס הציגה שלל חידושים בתערוכת פריז. הראשון שבהם הוא דגם ה- Generation EQ הרומז על העתיד החשמלי של החברה. מדובר ב- SUV קופה, המשתמש בפלטפורמה חשמלית גמישה שתשמש בעתיד מגוון רחב של דגמים חשמליים מבית הכוכב הגרמני. 

מרצדס חשפה בנוסף את ה- AMG GT roadster וגרסה חזקה אף יותר שלה- ה- AMG GT roadster C. מדובר בדגם עם 549 כ"ס אשר מהיר יותר אפילו מהדגם הסגור. חדשה מרעישה נוספת היא העובדה שמרצדס תייצר בעתיד הייפרקאר אמיתית שתצויד במנוע F1. יהיה מעניין. 

למי שבענייני שטח, משפחה ופאר, בדיוק בשבילו מרצדס מציעה את ה- E-Class All Terrain החדשה עם גחון מוגבה והנעה כפולה, שתתחרה באודי A6 אולרואד ואף בוולוו V90 קרוס קאנטרי שהוצגה לא מזמן.  

למי שבענייני שטח, פוזה ומהירות- בדיוק בשבילו מרצדס הציגה את ה- GLC 43 עם מנוע טורבו 3 ליטרים ו-362 כ"ס שמספיקים ל- 4.9 שניות ל- 100. בקרוב בקניון ארנה.

מיני
מיני הציגה את המיני קלאבמן שזכתה לטיפול מסדנת  JCW הידועה. הקלאבמן קיבלה מנוע 2 ליטרים מוגדש טורבו עם 228 כ"ס, בלמים משופרים, מושבי ספורט וקיט חיצוני שיסביר לכולם שלא מדובר בסתם מיני של השכנים. 

מיצובישי

מיצובישי שמה את הפוקוס שלה בתערוכת פריז על סגמנט ה- SUV הבינוניים והחשמליים, עם הצגת ה- GT-PHEV הממוצב בין ה- ASX לאאוטלנדר. מתחת לעור נמצא הדור הבא של יחידת ההנעה PHEV של מיצובישי, עם מנוע בנזין 2.4 ליטר ושלושה מנועים חשמליים, עם טווח חשמלי של 120 ק"מ ואף יכולת שטח. 

ניסאן

ניסאן הציגה את המיקרה החדשה והחשובה מאוד בשבילה. המיקרה החדשה מתבססת על פלטפורמה חדשה, מעוצבת למשעי (להבדיל מהעיצוב הנוכחי והרכרוכי משהו), ותהיה אפילו גרסה ספורטיבית. למה לא. המנועים יבואו מרנו, עם מנוע בנזין שלושה צילנדרים בנפח 0.9 ליטרים ודיזל 1.5 ליטר. 

3 תגובות ל אורות מפריז

  1. מאז כניסת רנו לניסן המותג הזה הולך ומאבד מהשיק במיוחד דגמים שחולקים אביזרים עם רנו כדוגמת המיקרה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל