מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
אינסטגרם
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הווסקוורנה באנר שמאל
קונה אופנוע
עופר אבניר קוביה שמאל
פרפקט קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
ברקום שמאל
מוטוליין עפולה
לרט
KTM עליון קוביה
לרט
סטפן
תמוז
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
הארלי שמאל
HJC
מתלה לקסדה
מונדיאל קוביה

יגואר F-PACE בישראל

יגואר F-PACE בישראל

שי שיוביץ

צילום: מכבי ליפשיץ ואריק רוזנבלום

מאיר, יבואנית יגואר לישראל, הציגה היום את רכב הפנאי הספורטיבי שלה, היגואר F-PACE.
את האירוע המלבב פתח יו"ר קבוצת הרכב, 'מאיר' מר אבנר קז שמצויד כבר בדגם ה – F-PACE   הבכיר.  שרון גלזר מנהל חטיבת הרכב הפרטי במאיר העביר את המצגת וניהל את האירוע לצד אורי גור שהטיב להכנס לפרטי הפרטים הטכניים המתקדמים של שלל המערכות המאוד מתקדמות שנציג כאן בהמשך. יגואר אומרת שה- F-PACE החדש מציע דינמיות בשילוב עם שימושיות יומיומית, כאשר עיצובו בהשראת ה-F-TYPE מממש את ההבטחה של דגם הקונספט ה- C-X17. 


לפניכם סרטון הממחיש מעט מהאווירה המחשמלת שספגנו אמש
בהשקת
היגואר F-PACE, תל אביב קיץ 2016
:

צילם וערך: מכבי ליפשיץ.

ה– F-PACE מציע תא הנוסעים מרווח ואיכותי יחד עם תא מטען גדול בנפח 650 ליטר. המרכב קל וקשיח במיוחד, בנוי בארכיטקטורת אלומיניום הייחודית של יגואר (80% אלומיניום) ומעניק זריזות, עידון וחיסכון.  

 
ה- F-PACE מצויד בשלל מערכות נוחות ובטיחות, כאשר בתא הנוסעים נמצאת מערכת המידע והבידור החדשנית InControl Touch Pro עם מעבד בעל 4 ליבות וכונן קשיח, המופעלת על ידי צג מגע בגודל 10.2 אינץ'. מערכת יחודית וחדשנית נוספת המוצעת כרגע רק ב- F-PACE היא ה- Activity Key: מדובר שטכנולוגיה לבישה וחסינה למים, המאפשרת נעילה ופתיחה של המכונית ללא צורך בשלט/מפתח. זהו צמיד חסין מים וחסין זעזועים עם משדר-מקלט מובנה. טכנולוגיה לבישה זו, שהיא הראשונה בפלח השוק, תומכת בסגנון חיים פעיל מכיוון שהיא מאפשרת להשאיר את מחזיק המפתחות בבטחה בתוך הרכב – חשוב במיוחד אם אתה יוצא לגלוש בים, לדוגמה, או לחתור בקיאק. נעילת ה-  F PACEהחדש באמצעות ה- Activity Key תנטרל את כל מחזיקי המפתחות שנשארים בתוך הרכב.
 
ה- F-PACE מצויד במערכות בטיחות הכוללת בלימה עצמאית (עד 45 קמ"ש), זיהוי הולכי רגיל, התראה על סטייה מנתיב ושמירה על הנתיב, זיהוי תמרורים ועוד. כמו כן, נעשה שימוש בטכנולוגיות ניהוג הנגזרות מה-F-TYPE וכוללות Torque Vectoring, Adaptive Dynamics ו-Configurable Dynamic, ומציעות חוויית נהיגה מתגמלת הניתנת להתאמה אישית.
 
ב- F-PACE נמצאת מערכת ההנעה לכל הגלגלים (AWD) המתוחכמת ביותר של יגואר עד היום, ובעלת קיבול המומנט הגבוה ביותר. היא כוללת את מערכת הבקרה המתקדמת שפותחה לראשונה על-ידי יגואר עבור ה-F-TYPE AWD: Intelligent Driving Dynamics (IDD). מערכת זו שומרת על מאפייני הזריזות והתנהגות הכביש של הנעה אחורית אך מסוגלת להעביר מומנט בצורה חלקה לחלוטין לגלגלים הקדמיים כדי לנצל את היתרונות הדינאמיים של משיכה משופרת, על פני כל משטח ובכל תנאי מזג האוויר.
 
מערכת Adaptive Surface Response (ASR), שפותחה על בסיס טכנולוגיית Terrain Response עתירת התארים המכוסה בפטנט של החברה האחות לנד רובר, הופכת את מערכת ה-AWD ליעילה עוד יותר בתנאים מאתגרים. מערכת ASR, המשולבת במערכת Jaguar Drive Control, מזהה את סוג המשטח ומבצעת מיפוי אופטימאלי של חטיבת ההינע ומערכת בקרת היציבות הדינמית. מערכת ה- ASR, שהושקה לראשונה ביגוארXF  החדשה, שופרה באמצעות מצב שלישי המתוכנן לשלג עמוק וחצץ. טכנולוגיות נוספות הזמינות כדי להבטיח ביצועים על כל משטח כוללות את המערכות הקיימות של יגואר – All Surface Progress Control ו-Low Friction Launch .

מערך הדגמים של ה-F-PACE שהושק בעולם כולל את: F-PACE Prestige, F-PACE Portfolio, F-PACE R-Sport, F-PACE S, F-PACE First Edition.    
 
מגוון חטיבות ההינע כולל את מנוע הדיזל 2.0 ליטר, 180 כ"ס, המצויד בתיבת הילוכים אוטומטית עם AWD; מנוע דיזל 3.0 ליטר, 300 כ"ס, עם תיבת הילוכים אוטומטית ו- AWD.

ה-F-PACE  החדש מיוצר במפעל יגואר לנד רובר בסוליהל שבבריטניה, יחד עם דגם הסדאן הספורטיבי יגואר XE. 
 
מחירים ורמות גימור בישראל לתקופת ההשקה:

F-PACE 2.0D AWD Prestige – 389,000 ₪ 

F-PACE 2.0D AWD Prestige Plus – 435,000 ₪ 

F-PACE 3.0D AWD Prestige – 525,000 ₪ 
עוד באינסטגרם של דוגרי: MOTODOOGRI 

5 תגובות ל יגואר F-PACE בישראל

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל