fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
תמוז
לרט
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
סטפן
MV קוביה
HJC
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70

ימאהה YXZ- עכשיו האוטומט

ימאהה YXZ- עכשיו האוטומט

אביעד רייס

צילום: יצרן

תמונות: אתר UTV DRIVER

בספטמבר האחרון סיפרנו לכם כאן על ה- YXZ, רכב סייד ביי סייד ספורטיבי וחדש מבית ימאהה. למרות ההגמוניה ממנה נהנות קאן- אם ופולאריס בענף הפנאי הזה בארה"ב, כלי כמו ה- YXZ עורר התלהבות אדירה, בוודאי כאשר מדובר על יצרן וותיק כמו ימאהה. 

אמה- מה, ה- YXZ הגיח לאוויר העולם עם גיר ידני בלבד- דבר מצויין לכשעצמו אך לא מתאים בהכרח לכל תוואי שטח ולא לכל נהג, ובטח שפוגם בידידותיות ובתכונה המדהימה של רכבי ה- SBS להפוך כל טירון מושתן בשטח ללועס סלעים ומהדק שבילים מקצועי (מה שהפך אותם להצלחה כה אדירה)

אמה- מה- מה- מה, כנראה שהחבר'ה בימאהה ממש לא פראיירים. הם ידעו בדיוק מה התוכניות מהתחלה ועמלו על גרסה אוטומטית גם כן, וסובבו את כולנו על האצבע הקטנה. 

אם כן, אמרו שלום ונעים מאד ל- YXZ1000SS- SBS ספורטיבי בגרסה לא ידנית. 

ה- UTV החדש ננהג ע"י משוטים, בדומה למכוניות ספורטיביות ואחרות. משוטי האלומיניום ממוקמים מאחורי ההגה- משוט אחד פלוס משוט אחד מינוס. לחיצה על משוט הפלוס תעלה הילוך ולחיצה על משוט המינוס.. נו טוב הבנתם כבר איך זה עובד. 

בנוסף, מקבל ה- YXZ את מערכת ה- MCU- המונעת מהכלי לאבד הילוכים ומאפשרת לנהג להשאיר את שתי ידיו על ההגה לכל אורך הנהיגה. 

רוב המכלולים נשארו כשהיו בדגם הידני. המנוע אותו מנוע, ואפילו אותם יחסי העברה. 

מה לגבי טורבו אתם שואלים? לימאהה תשובה ממלכתית- פוליטיקאית במיוחד- "אנחנו תמיד מעריכים את תנודות השוק ועובדים תמיד ע"מ להוביל".

ימאהה הולכת ALL IN  על כיבוש עולם ה- SBS. מעניין לראות מה ואיך תהיה ההשפעה על שתי השולטות. 


באנר פרסומי:

דוגרי באינסטגרם: MOTODOOGRI 


גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל