מחירון אופנועים מוטו - בגרסא דיגיטלית, בחנויות ובעסקים

קיוואי בנלי
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
KTM MENU
אבניר קוביה שמאל
הווסקוורנה באנר שמאל
שרקו
מטרו באנר שמאל הכי עליון
קונה אופנוע
רוית דדוש עליון
לרט
רפידו
1 על 1
פרפקט קוביה שמאל
KTM שמאל
אופנוסנטר קוביה שמאל
KTM עליון קוביה
תמוז
לרט
HJC
אינדיאן קוביה שמאל
הארלי שמאל
מתלה לקסדה
ברקום שמאל

מיצובישי אאוטלנדר מתוח במבחן דרכים

מיצובישי אאוטלנדר מתוח במבחן דרכים

שי שיוביץ ואריק רוזנבלום

צילום: אריק רוזנבלום


השורה התחתונה 
מתיחת הפנים של האאוטלנדר הגיע בדיוק בזמן כדי לאפשר לו לשמור על רלוונטיות בשוק רכבי הפנאי, וזאת בעזרת עיצוב מחדש שתיקן את נקודת התורפה העיקרית של הדגם. שאר הדברים נשארו כמו שהיו בעבר, חוץ מהמחיר שירד במקצת בדגמים האוטומטים- וירד המון בדגם הידני שמחירו עומד על 128,000 ₪ בלבד. נכון שמדובר בתיבה ידנית, אך לעומת המתחרים האוטומטים (ספורטאז', מוקה) תקבלו ממיצובישי רכב גדול בהרבה ועם מקדם פוזה בהתאם. 

אז מה חדש?

האמת- לא הרבה. (למבחן האאוטלנדר טרום מתיחת הפנים לחצו כאן, למבחן של האאוטלנדר PHEV החשמלי לחצו כאן) מיצובישי דוגלת בשיטת ה-"אם לא שבור- אל תתקן", ובלא מעט מקרים זה עובד- ועובד טוב. מתיחת הפנים התמקדה בעיקר במראה החיצוני של האאוטלנדר, שבדגם האחרון סבל מאנמיות קלה לעומת המתחרים (ואף לעומת הדגם שהוא החליף). הפנסים הקדמיים זכו לעיצוב מחודש ומודרני יותר, הגריל והסמל בתוכו גדלו וקיבלו פסי כרום מודגשים מבעבר, ולסיום הפגוש הקדמי הכבד קיבל חיטובי כרום "מרזים" שתוחמים אותו ומעלימים את מראה הפה העצוב של הדגם המוחלף.  השינויים ממשיכים לאחורי הרכב עם פנסים מעט שונים, אדומים למהדרין (לעומת שקופים/כסופים בדור היוצא) שזכו עיצוב תלת מימדי המצליח להקנות לאאוטלנדר מראה שונה לחלוטין. הפגוש האחורי זכה גם הוא לעדכון עם מעין "מגן גחון" המבצבץ בתחתיתו. לסיכום הדברים אפשר לומר שהשינוי שבוצע מוצלח עד מאוד, והגיע בדיוק בזמן.


ומה עם השאר?

השאר, שלא במפתיע, דומה עד זהה לחלוטין למה שהיה- וזה לא רע (רוצים להיזכר? לחצו כאן). תא הנוסעים זהה לחלוטין, כאשר השינוי העיקרי שייך לאבזור ומתבטא בצורת מערכת "connected car" שנמצאת בכל רמות הגימור (להוציא את הדגם הידני), מגיעה עם כרטיס SIM ומאפשרת שמיעת רדיו אינטרנטי, שימוש בוויז ובאפליקציות נוספות, ולקינוח wi-fi  לתושבי הרכב. המערכת שימושית להפליא ונוחה לתפעול, ולקינוח מספקת סאונד מעולה. בנוסף, דגמי האאוטלנדר  2×4 מגיעים עם מערכת מוביל-איי, כאשר בדגמים המפוארים יש מערכת מקורית של מיצובישי עם פעולה דומה לרוב. יפה שמיצובישי שמה דגש על נושא הבטיחות, וראוי שעוד יבואנים ילכו בעקבותיה.

המחירים מתחילים מ- 128,800 לדגם INVITE הידני, 158,600 ל- INTENSE 5 מקומות האוטומטי, 168,500 ש"ח ל- INSTYLE7 מקומות ומגיעים עד ל- 228,000 ש"ח ל- טורבו דיזל 4×4 LIMITED המפואר.

 

מיצובישי אאוטלנדר נתונים טכניים
מנוע: בנזין 4 צילינדרים, 1998 סמ"ק

הספק (כ"ס/סל"ד):
150/ 6000
מומנט (קג"מ/סל"ד): 19.9/ 4200
תיבת הילוכים: רציפה
האצה 0-100: 11.5 ש'
מהירות מירבית: 192 קמ"ש
הנעה: קדמית
אורך/רוחב/גובה (ס"מ): 469.5/ 181/ 168
בסיס גלגלים (ס"מ): 267
משקל (ק"ג):1430-1525 בהתאם לרמת הגימור
מיכל דלק (ליטר): 63
נפח תא מטען (ליטר): 128, עם מושבים מקופלים 769
צריכת דלק משולבת (נתוני יצרן): 15.8 קמ"ל
צריכת דלק מבחן: 11 קמ"ל
מחיר: 178,500 ש"ח לדגם פרימיום הנבחן


עוד מבחני דרכים:

לנד רובר דיסקברי ספורט

קיה סורנטו במבחן דרכים

מאזדה 2 במבחן דרכים

פיג'ו 308


קיה ספורטאז' 1.6


אופל קורסה – מבחן דרכים

סקודה אוקטביה RS – מבחן דרכים

וולוו V40 – מבחן דרכים

סוזוקי ג'ימיני – מבחן דרכים

מיני קופר מבחן דרכים

אופל מריבה מבחן דרכים

יונדאי i20 מבחן דרכים

קיה ספורטאז' – מבחן דרכים בוידאו

אופל אדם מבחן דרכים

פיג'ו 2008 מבחן דרכים 

מיצובישי אאוטלנדר PHEV מבחן דרכים

אופל מוקה במבחן דרכים

ב.מ.וו 235M מבחן דרכים בוידאו

וולוו S60  מבחן דרכים בוידאו

סוזוקי גרנד ויטרה מבחן דרכים בוידאו

קיה סול מבחן דרכים בוידאו

סקודה יטי במבחן דרכים בוידאו

שברולט סוניק RS מבחן דרכים בוידאו

אופל אינסיגניה במבחן דרכים בוידאו

רנו קליאו במבחן דרכים בוידאו

קיה סורנטו במבחן דרכים בוידאו

5 תגובות ל מיצובישי אאוטלנדר מתוח במבחן דרכים

  1. עבור 128,800 לדגם הפשוט שבתכלס יותר זול מגולף, איפה פה השאלה. תודה על הכתבה, אני אבדוק הנושא עבור אישתי, לא היה לי מושג בנושא.

  2. בשנה ראשונה תקבל חבילת דאטה סללולר ללא עלות . לאחר השנה הראשונה (נכון להיום) העלות נעה בין 12-14 ש"ח לחודש

תגובות

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל