fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
voge מוטו24 באנר
סטפן
אודי דגן 140 על 70

One of a kind

One of a kind

אביעד רייס

השנה היא 1968 ושוק המכוניות האמריקאיות רותח. מכוניות חדשות מגיחות כמו פטריות לאחר הגשם וכל הצגה של של רכב חדש מכניסה את היצרנים שלא הציגו לחדר השרטוטים ולעבודה קדחתנית כדי לא להשאר מאחור. 

שנת 1968 היא גם שנת הלידה של הדור השלישי של השברולט אל- קמינו- טנדר השרירים של שברולט. 

הרכב המוצג לפניכם הוא כנראה מה שהייתה אמורה להיות התשובה של פונטיאק לאל קמינו דור 3- ה "ספארי ספורט יוטיליטי", שדומה בצורה מחשידה (ואולי לא מחשידה בכלל) לאחיו משברולט. 

לצערנו ולצער העולם, הספארי מעולם לא הגיע לייצור סדיר. הרכב שעומד למכירה הוא אבטיפוס מושלם ומקורי של מה שהיה מתוכנן לצאת לשווקים ונפל ברגע האחרון.

חייבים להודות שהוא נראה ממש טוב ולא ממש ברור למה לא הגיע בסופו של דבר בשווקים. נראה שהיה יכול לתת בראש בצורה רצינית מאד לשברולט אל קמינו ולפורד רנצ'רו. 

יש הטוענים כי הפונטיאק ספארי הוא זה שהיווה את ההשראה לטנדר אחר בסגמנט- ה GMC SPRINT.

את הספארי מניע כמובן מנוע V8 350 SMALL BLOCK  של ג'נרל מוטורס, מה שאומר שהטנדר הזה נוסע גם נוסע. 
34,498 מייל הם מה שעשה הפונטיאק ספארי היחיד במינו הזה- הרכב במצב חדש!

הרכב נמצא בבית המכירות Hemmings המתמחה במכירת רכבים נדירים ורכבי אספנות.
מה המחיר? 49,000 דולר (גמיש) ויש לכם טנדר שלאף אחד אין, וגם לא יהיה. האם זה שווה את המחיר? אתם תשפטו. 

מה שבטוח- אנחנו מאוהבים.

גלריה

4 תגובות ל One of a kind

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל