מגזין מוטו מדריך, עכשיו בחנויות. וכאן

קיוואי בנלי
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
KTM
שרקו
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הווסקוורנה באנר שמאל
אבניר באנר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
אופנוסנטר קוביה שמאל
KTM עליון קוביה
לרט
תמוז
סטפן
פרפקט קוביה שמאל
לארט
אוגוסטה קוביה הכי עליון
רוית עליון
HJC
כרמיאל קוביה שמאל
הארלי שמאל
HRP קוביה שמאל

370 כוחות סוס: קיה סטינגר בישראל

370 כוחות סוס: קיה סטינגר בישראל

מערכת מוטו

צלם: רונן טופלברג

370 כוחות סוס, הנעה אחורית, דיפרנציאל מוגבל החלקה. לא, לא מדובר בעוד גרסה של גרמניה שרירית או איטלקיה לוהטת. מדובר בקיה. יצרן קוריאני, שעל הנייר, משיק רכב שמסתכל לרכבי הספורט-פרימיום בעיניים. הסטינגר אגב, נבחנה על ידי קיה במסלול המירוצים הגרמני נורבורגרינג, שם בוצע כיול סופי למערכות הרכב.

הסטינגר תוצע עם שני מנועים: מנוע בנזין 2.0 ליטר טורבו בעל ארבע צילינדרים המייצר 256 כ"ס ב- 6,200 סל"ד. המומנט המרבי שלו – 36 קג"מ – זמין בין 1,400 ל- 4,000 סל"ד.
מנוע בנזין 3.3 ליטר בתצורת V6 עם צמד מגדשי טורבו, המספק 370 כ"ס ב- 6,000 סל"ד, ומומנט של 51 קג"מ בין 1,300 ל-4,500 סל"ד. דגם GT המונע באמצעות מנוע 3.3 ליטר טורבו מסוגל להאיץ מ-0 ל-100 קמ"ש תוך 4.9 שניות בדרך למהירות מרבית של 270 קמ"ש.

שני המנועים מחוברים לזוג הגלגלים האחוריים באמצעות דיפרנציאל מוגבל החלקה (LSD) ותיבת הילוכים אוטומטית בעלת שמונה יחסי העברה הכוללת אפשרות להעברת הילוכים ידנית באמצעות משוטי העברת הילוכים הנמצאים מאחורי ההגה.

משימת העברת כל הכח הזה לכביש הוטלה על צמגי 225-45-18/ בגרסה ה"חלשה". הגרסה החזקה נועלת צמיגי 225-40-19 מלפנים ו- 255-35-19 מאחור. על הבלימה של הגרסה החזקה מופקדים בבלמי דיסק מתוצרת Brembo (350 מ"מ מלפנים, 340 מ"מ מאחור), עם קליפרים קדמיים בעלי 4 בוכנות וקליפרים אחוריים בעלי 2 בוכנות.

מחירים:

2.0 ליטר טורבו – 279,900 ש"ח
3.3 ליטר טורבו – 379,900 ש"ח

פרטים נוספים ינתנו בקרוב במבחן המלא שנערוך.

תגיות:

תגובות

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל