fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
לרט
מוטוטאץ דקר
voge מוטו24 באנר
סטפן
אודי דגן 140 על 70
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה

סובארו B4 וסובארו OUTBACK 2015 בישראל

סובארו B4 וסובארו OUTBACK 2015 בישראל

גלעד בן-זקן

צילום: רונן טופלברג

ביום רביעי, ה-11 לחודש, יעלה לאוויר הקמפיין החדש של סובארו B4 וסובארו OUTBACK החדשות בעלות של 2 מיליון ₪. הקמפיין יעלה במקביל במדיה המודפסת, באינטרנט ובטלוויזיה. מאז שנרכשה ע"י סמל"ת, סובארו מציגה עלייה במכירות בישראל כאשר שנת 2014 הציגה גידול של 77.8%, בעיקר בזכות האימפרזה ודגמי ה- XV שהצליחו לתפוס מקום בטוח בטבלאות.
כעת, דגמי ה- B4 וה- OUTBACK הנשענים שניהם על פלטפורמה זהה מביאים ערך מוסף ללקוח, הן בדמות מכונית מנהלים מפנקת שתתחרה ראש בראש במתחרים, והן בגרסת הפנאי-שטח הייחודית שמציג ה- OUTBACK.‬
בשדרת העיצוב נשענת הסובארו על הגריל המשושה של סובארו בחזית עם פנסים מלוטשים וזורמים יותר לעומת הדגם היוצא, בתי הגלגלים מודגשים על מנת לתת מקום של ביטוי להנעת ה-AWD עם גלגלי 17" או 18" לפי רמת הגימור, ובאופן כללי העיצוב היוקרתי שם דגש על שימושיות וזרימה אווירודינמית עם פרופורציות שמקנות תחושת מנהלים ספורטיבית, כלומר "ספורט-אלגנט".
בדגמי ה- OUTBACK העיצוב דומה אך מודגש באופן אגרסיבי עם פגושים גדולים המדגישים את יכולת השטח הייחודיות לדגם זה. כמובן שה- OUTBACK יוצע רק בגרסת סטיישן.
בתוך הרכב ממשיכים בסובארו לשים דגש על הרווחת המרחב הפנימי כפי שהתחילו עם דגם 2009 היוצא, עם תא נוסעים איכותי ונדיב הנשען על בסיס גלגלים רחב של 2,745 מ"מ, וקונסולה למולטימדיה מרכזית התומכת אנדרואיד ו-ווייז ומתחברת לכל סמארטפון.
ה- B4 וה- OUTBACK יצוידו באותו מנוע בוקסר בנפח 2.5 ליטר, המייצר 175 כ"ס ב-5,800 סל"ד ומשודך לתיבה רציפה CVT התורמת מאוד להפחתת צריכת הדלק. לטענת היצרן מדובר ב-14.3 ק"מ/ל'. כמו כן נוספה מעטפת לתיבה לטובת בידוד רעשים נוסף. הכוח הנ"ל מועבר לגלגלים ע"י מערכת AWD סימטרית הידועה לטובה מבית סובארו המחולקת בסטנדרט ל-60:40 לטובת החזית ומתאימה את עצמה לכל גלגל על פי הצורך. לחובבי הנהיגה, הרכב מצויד במערכת SI-Drive המתאימה את המנוע ותיבת ההילוכים לתוואי הדרך, עם תוכנית S ספורטיבית ולעומתה תוכנית i אידיאלית לנסיעה חסכונית. כמו כן משלבת סובארו AUTO STOP START הניתנת לניתוק.
באזור הבטיחות קודם כל שופר שדה הראייה ע"י הזזת קורת ה-A. הרכב מצויד בבקרת יציבות VDC ובאגף הבטיחות האקטיבית ישנן 7 כריות אוויר כאשר המושב הקדמי מזהה האם מדובר במושב תינוק בחזית ומנתק אוטומטית את כרית האוויר שלפניו במידת הצורך. כמו כן הרכב זכה בציון TSP+ במבחני הריסוק של IIHS ו-5 כוכבי בטיחות ב-Ncap.

מחירים
:
B4 Classic 168,990 ₪ ו-B4 Primium 177,990 ₪
OUTBACK X 199,990 ₪ ו-OUTBACB XS 224,990 ₪.
5 שנות אחריות מלאה.

גלריה

9 תגובות ל סובארו B4 וסובארו OUTBACK 2015 בישראל

  1. הסובארו היא אחד הרכבים הבטוחים ביותר על הכביש.
    לא מאמין? תקרא בבקשה את הטבלאות של המחקר הזה, אולי מחקר הבטיחות הכי חשוב שנעשה ותראה שסובארו בעשרת הרכבים הבטוחים ביותר לצד רכבי יוקרה שעולים כפול ממנה:
    http://www.iihs.org/iihs/sr/statusreport/article/50/1/1

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל