fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
לרט
לרט
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
HJC

מלחמת ההנעות

מלחמת ההנעות

שי שיוביץ

לפי החזאים, שבוע הבא מובטח לנו שהשלג יחזור לארצנו היפה, מה שמבטיח מספר דברים:  תחזיות שונות הסותרות אחת השניה, כותרות באמצעי התקשורת, תורים ארוכים בסופרים, ואולי אולי אולי, רק אולי- כמה פתיתים לבנים שישכיחו מאיתנו את הבחירות, התאונות, המלחמות, ובקיצור- את כל המציאות החמה והמדברית שאנו כל כך מכירים ואוהבים…

אז לכבוד השלג ש(אולי) יבוא עלינו לטובה, הבאנו לכם את הסרטון הבא שמעמת שתי כוכבות הנעה כפולה עם מסורת מפוארת, ועונה על השאלה שאיש לא שאל: מי תהיה יותר חזק במשיכת חבל? האם תהיה זו סובארו אאוטבק צעירה (יחסית) ומודרנית, או שמא האודי 100 קוואטרו תלמד אותה לתת כבוד למבוגרים ממנה? 

10 תגובות ל מלחמת ההנעות

  1. בשני הרכבים המנוע מקדימה, מפעיל משקל על הסרן הקדמי. בסובארו מרכז הכובד גבוה יותר, המייצר העברות משקל חריפות יותר, ומשאיר פחות משקל מקדימה על הסרן בעל הפוטנציאל הגבוה יותר לתת אחיזה. וניצחון בתחרות המגניבה…

  2. צריך לבדוק שהצמיגים היו זהים !
    מאחר ורמת הטכנולוגיה התקדמה כל כך מאז, לא הגיוני שלאחר עשרות שנים של פיתוח, תהיה עדיפות לאאודי

  3. הסיבה העיקרית להורדת מרכז הכובד בכלי-רכב עם השנים, נובעת מהצורך בשיפור הדינמיקה בזמן של תאוצות, תאוטות ושינויי כיוון מהירים. במהירויות גבוהות, רכבים עם מרכז כובד גבוה, יהיו פחות יציבים. בסרטון הזה, אין מהירות נסיעה גבוהה ומכאן שאין חשיבות למרכז הכובד אלא למשקל של כל אחת מהמכוניות כי הכבדה מבין השתיים (בהנחה שההספק מספיק גבוה), תעביר את הכוח יותר טוב לשלג

  4. יכול להיות שרמת האחיזה של פני הדרך היתה שונה עבור כל מכונית, הרי במזג אוויר כזה אי אפשר לדעת איפה מסתתרת שכבת קרח חבויה.
    דרך אגב לסובארו אמור להיות מרכז כובד נמוך יותר מהאודי בזכות מנוע הבוקסר.

  5. כל מה שצריך הוא לקחת סובארו פורסטר מול גרסת B4 כפולת הנעה, להתאים צמיגים ולערוך תחרות על משטח בטון נטוש…

  6. חייב להיות זהה.
    וכן.צימיגים ולחצי אוויר חייבים להיות זהים.
    לא נראה סביר שהאודי תגרור את הסובארו,כאילו הסובארו בכלל לא מושכת…

  7. נראה לי שדוגרי ישמחו להוציא לפועל את הצעתך. עכשיו מנשאר למצוא את הפראייר שיסכים לתרום את האוטו שלו למדע

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל