fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
voge מוטו24 באנר
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
אודי דגן 140 על 70

השקת דגמי פולריס 2015

השקת דגמי פולריס 2015

אנאבל ברוס עטאר

צילום: אנאבל ברוס עטאר

במסעדה קטנה, מול חולות קסריה, התכנסנו הבוקר כדי להכיר את דגמי פולריס החדשים לשנת  2015: RZR XP 1000   שני מקומות ו–  RZR XP 1000 ארבעה מקומות.
במסעדת אג'נדה מקבלים את פנינו דורי מנור מנכ"ל לובינסקי, רון פת מנכ"ל ד.ל.ב מוטוספורט ורותם אסא מנהל מותג פולריס.
דורי מנור מספר על התפתחות גדולה בחברה ומעבר עתידי לשורק בתחילת שנת 2015, מול מתחם איקאה שיהפוך למרכז הרכב הכי משוכלל בארץ.
רון פת מספר לנו שבפולריס מאמינים  כי נהיגה "סייד ביי סייד" היא העתיד, ולא טרקטורונים. בפולריס לוקחים צעד אחד קדימה לפני כולם, והנוסע שבעבר ישב מאחורי הנהג- נדד קדימה, לצד הנהג. מחודש נובמבר השנה, ההגדרה של הכלים שונתה והפכה מ"טרקטור מסע" ל"רכב שטח". הכלי היה מוגבל בעבר ל-750 סמ"ק ולשני נוסעים, ולעומתו הרייזר החדש מאפשר נסיעה של עד ארבעה אנשים עם מנוע חזק יותר בנפח של 1500 סמ"ק. 
ה-RZR XP 1000  תוכנן להיות רכב ספורטיבי. פת חוזר שוב ושוב על המושג "פאן". כבר לא מדובר ברכב עבודה שהוסיפו לו מנוע חזק ועיצבו אותו כרכב שטח, מדובר ברכב שבבסיסו תוכנן אך ורק לפאן. כדי שהנהג יהנה, יטייל ויסע עם הכי הרבה הנאה. "כשהנהג מרגיש פאן" מסביר פת, " הוא לוקח את הכלי עד לקצה." כמו כן, הבינו שעליהם להרחיק את המנוע מהנהג, דבר שהפך את הכלי לשקט יותר וחם פחות. הנהג יושב נמוך יותר, הוא יושב "בתוך הכלי".
רותם אסא מספר לנו על האבולוציה של הרייזרים. כאשר נחת ה- RZR הראשון בארץ בנובמבר 2008 , קהל היעד טרם הבין את יתרונותיו של הכלי המשונה, אך גילה במהרה את הנסיעה אחד ליד השני, האפשרות לתקשר, והיכולת להתבונן באותו נוף כשאין מי שיסתיר. המכירות גדלו ופולריס הפכה במהרה למובילה בשוק. 
בדגם החדש ישנה אפשרות שמספר נוסעים יסעו ביחד ויחוו את אותה חוויה. "במקום שהאב יקח כל פעם ילד אחר לסיבוב" מסביר אסא, "בדגם ארבעה מקומות ישיבה, אין הפליות, כל המשפחה יכולה להצטרף." 
תום, רוכב הבית של פולריס, מוסיף כי "יצרו כלי כדי לייצר פאן שהולך יד ביד עם המהירות. זה כלי שונה לחלוטין עם התגובות השונות שהוא מעביר לנהג, ואפשר לנסוע במהירות גדולה בכל תנאי שטח."
מחירו של ה- RZR XP 1000 שני מקומות עומד על 142,000 ₪ כולל מע"מ ומחירו של הארבעה מקומות עומד על 152,000 ₪ כולל מע"מ.
הגיע הרגע לבדוק את הכלים ולקחת אותם לנסיעת מבחן. אני מצטרפת ליוסי ותומר, שני לקוחות בפוטנציאל, ברייזר ארבעה מקומות. אנחנו נכנסים לדיונות הלבנות עם נוף לים. הכלי מטפס בקלות ובמהירות. אני יושבת מאחור אך חווה את החוויה במלואה. הלב שלי פועם בעוצמה רבה כשבכל סיבוב אני מרגישה שאוטוטו מתהפכים אך הכלי חזק ויציב ומתנהג נהדר במהירות גבוהה בכל תנאי שטח, וגם בחולות. 
את הדגם שני המקומות אני בוחנת עם ניר. ניר משתדל שלא להתפרע. לרגע אני מצטערת בשבילו שלא לוקח את הכלי עד הקצה. ובתורי לנהוג, אני שמחה שהוא יושב לצידי, מסביר לי מתי להאיץ ואיך להתנהג בסיבובים על מנת לא להתהפך. המהירות שלי לא עוברת את החמישים קמ"ש, אני חוששת להאיץ אך אחרי כמה סיבובים בחולות אני מטפסת במהירות ומבצעת סיבוב פרסה מושלם. לנסיעת מבחן נוספת אני מצטרפת, הפעם לתומר ומפצירה בו לנסוע לאט. אך "מה פתאום לאט! רק פאן" הוא עונה עם חיוך מרוח על הפנים. והוא צודק. תומר נוסע מהר, במהירות שמקרבת לתלת סיפרתית, שובר את ההגה בסיבובים ומטפס בקלות על הגבעה החולית. גם אני מחייכת. מאוד כייף במהירות. לשמחתי אני מגלה שהמתלים מעולים והכסאות נוחים, בעיקר כאשר אחרי רחיפה אחת או שתיים נוחתים בעוצמה על החול הרך. לא עוצרים לרגע. ממשיכים לנסוע במהירות. שנינו מחוייכים, וכפי שפולריס מבטיחים עושים רק פאן פאן פאן.

גלריה

2 תגובות ל השקת דגמי פולריס 2015

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל