מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
מונדיאל MENU
מתחת לשורת MENU מטרו
אינסטגרם
קונה אופנוע
הווסקוורנה באנר שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
סטפן
לרט
מוטוליין עפולה
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
ברקום שמאל
פרפקט קוביה שמאל
KTM עליון קוביה
תמוז
סטומפ
הארלי שמאל
מונדיאל קוביה
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
מתלה לקסדה

למבו רוצה שטח

למבו רוצה שטח

סחריה גיא

צילום: יח"צ

למבורגיני האיטלקית ידועה ברכבי העל שלה כמו הגייארדו, דיאבלו והקונטאש הותיקה, אך גם לה יש רצון לנגוס בשוק ה-SUV הפופולארי.

נסיונה הראשון של למבורגיני לרדת לשבילי קק"ל היה בשנת 1983עם ה-LM002, איתו ניסתה החברה האקזוטית לזכות במכרז של צבא ארה"ב אך הפסידה להאמר המוכר. בשנת 2017 מתוכנן לצאת לפועל הנסיון השני, ובתקווה גם המוצלח יותר, לשווק את ה"אורוס" – רכב שטח נאה למראה, שישתמש לראשונה בתולדות החברה במנוע V8 מוגדש טורבו.

המנוע שכנראה יהיה בשימוש יהיה דומה או זהה לזה שנמצא באאודי RS6 ו- RS7, בנפח 4.0 ליטרים ותפוקה של 552 כ"ס. השלדה של האורוס ככל הנראה תילקח מאאודי Q7.

זו לא הפתעה למהלך שכזה מלמבורגיני שנשלטת כבר 16 שנים על ידי קונצרן פולקסוואגן. הצלחתם של רכבי הפנאי השונים של הקונצרן, גם אלו היוקרתיים כדוגמת אאודי סדרה Q והטוארג, הראו לה כבר לפני שנים שיש מקום למהלך שכזה.

אז האם נראה למבורגיני חונה עם שני גלגלים על מדרכות תל אביב בעוד שלוש שנים? אם היא תיראה כך, נקווה שכן.

גלריה

4 תגובות ל למבו רוצה שטח

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל